AMA: Duratec T3

“Moi mää oon Eero ja ajan ihan vitun kovilla pyörillä ja nakkelen paskaa vihaajien niskaan”

<3 <3 <3 <3

kyllähän tota hyvinkin mielellään kattelee
mukavasti natsaa tolpan ja haarukan pokkaukset toisiinsa

^ Totta puhut muuten tolpan ja haarukan suhteesta.

Onhan tämä hieno, minusta riseri-kokoonpanossaan vielä parempi. Ja siis voi että noi haarukanpäät on siistit!

Munarkki - 0:32, 16.3.2015 » "Moi mää oon Eero ja ajan ihan vitun kovilla pyörillä ja nakkelen paskaa vihaajien niskaan" <3 <3 <3 <3
Kyllä tässä on paskat ihan omassa niskassa, mut itsepähän oon mennyt kaiken pilaamaan.

Hauska huomio toi tolppa ja haarukka, en ollutkaan ennen ees huomannu tota.

Traceur - 21:06, 15.3.2015 » miten tää pysyy pystyssä
se on tuo herkkä visuaalinen tasapaino kato nyt noita kaikkia rinkuloita

Itekki voisin tntsmäisesti tiedustella et mitkä ihmeen vihaajat. Iha superkova setup!

No ei niinku mitenkään tähän pyörään liittyvät vihaajat vaan sellaiset yleisesti ottaen vihaajat. Tofumosh ajaa kuten henkilö, jolla on alaisia.

vai alamaisia?

Eikse ne oo sama asia?

T. kapitalistisika

Kyllä oranssit pyörät toimii

tulin aamulla duuniin duralla, mut en uskaltanut jättää sitä pihalle, joten toin sen sit toimistoon.


vihaajista ja alaisista/alamaisista en tiiä, mut toiv vihaajacount on lähellä nollaa.

:slight_smile:

Munarkki - 12:43, 16.3.2015 » Tofumosh ajaa kuten henkilö, jolla on alaisia.
Eli palkkaa jonkun muun tekemään sen :D

Tulin tänne vaan sössöttämään, koska pyörää on nasta katella.

tofumosh - 13:10, 16.3.2015 » http://www.cinemas-utopia.org/admin/films_img/img20/1962.jpeg
Huh, enpäs oo aiemmin hoksannut :D

joo siis tää oli nyt tässä. end of an era ja niin.

Pyörä jatkaa matkaa ja hyvä niin. Tää on saanut hävettävän vähän kilsoja tänä vuonna ja en usko et se ens vuonna sais sen enempää. Hauskaa on ollut ja paljon naurettu yhes, mut pyörät vaihtuu - pyöräily on ikuista.




tosta ohjaamosta en oikein osaa olla mieltä.

Muuten tässä on viime setupista vaihtunut:
Polkimet m520
Istuinosasto easton ec90 x slr
Ohjaamo salsa 110 x procraft droppi

pari vanhempaa fiilistelykuvaa mitä löysin flickeristä


https://c2.staticflickr.com/4/3743/13718399755_10ffc9a8e9_b.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5543/13718792004_bef4ccd4f3_b.jpg

mm koska tää on menossa suomineidon kohtuun, Turkuun, ni toivoisin ton Colnerin kanssa yhteiskuvaa.

nähää!

viistoputki :3

tähän kyl sopii droppi ku nenä päähän.

ylin kuva ratasta vaille ihan paras

toivottavasti turku rakastaa

hih.

Tarina jatkuu Turussa ja se menee jotenkin näin:

Mä oon aina ollut ihastunut tähän runkoon ja tulen aina olemaan.
Vuosi takaperin Tofun kanssa oli juttua, että vaihdettaisiin runkoja, mä oisin saanut tän ja Tofu ois saanut mun sillosen Hellaksen pursuitin. Silloin olin todella lähellä et omistaisin tän tekeleen, mut toisin kävi.

Noin kuukaus takaperin täällä Turussa Tofu tuli mua vastaan KTL Festeillä ja ilmoitti että voi tästä luopua, Siinä vaiheessa mä olin ihan sekasin Cutdownin keikasta ja olin suht ihmeissäni et mitä tää jätkä mulle selittää, kunnes tajusin et ‘‘Ei helvetti, ooksä tosissas’’.
No varmaan voitte kuvitella kuinka nopeesti mä olin ostamassa tätä. Dolan eteenpäin ja tämä talliin.

Voi hyvää päivää kun tän kanssa ensimmäiset polkasut otin, mä olin myyty. Kaikin puolin smuutti ja ihana palpa.
Känykkäräpsyllä ja ensimmäisellä buildilla sen näyttää tältä!

Duratec

Peruspalikkaa kiinni, ajatustasolla tähän tulisi kierteytettyä haarukkaa ja quillia, saa nähdä toteutuuko.
Mä meen nyt ajamaan tän kanssa ja ilmottelen miten meillä menee!

rakkaudella,
M & D

Mikä muotivillitys tää dildotanko nyt taas on

dildotanko must iha ok mut toi penkki sekä rieska on kyllä väärin