AMA: Dolan Pre Cursa "Nascar"

No, noille sentäs maksetaan siitä että niiden autot on täynnä rumia teippejä. Makuasioita tietysti, jos tykkää siitä että pyörä näyttää mainostaululta niin sit tykkää.

Kisakireeltä rataohjukseltahan toi näyttää. Ei siinä mitään. Käyttö oikeuttanee looksit. < seurantaan

Koivulan dynamo - » katurataohjukseltahan toi näyttää.
fixed, tarkkoja juttuja!

Jahas, nyt on droppi paikalla odottamassa talven rullilla ajelua. Vielä kun kuvan sais.

Talven aikaansaannoksia, nascar-meininki, kuten joku jo aikaisemmin sanoi:

IMG_4030

Evoluutioituu eteenpäin.
Tarrat takakiekosta veks, droppi kaipais vähän asennon muutosta ja sträpit lukkoihin.

hipster nascar.

mitä tossa droppitangon kohdalla on ns. meneillään?

:slight_smile: tuli jotenki hyvä mieli tästä.

Satula/tolppa osasto on vaan juuri niin oikein

Ei mitään käsitystä missä asennossa kuuluu olla kun en oo ajanu senttiäkään kyseisellä tangolla :smiley: Jos vähä nostelis…

Tarrat ei lähde koska sopii tähän. Jos ois hillitymmän värinen peli niin sit ehkä… Lukot meh.

itse olen aloittanut droppien säätämisen tangonpäät takajarrusiltaan -metodilla.

Top Dog - 21:38, 29.12.2013 » Ei mitään käsitystä missä asennossa kuuluu olla kun en oo ajanu senttiäkään kyseisellä tangolla :D
manuelkala - 19:05, 19.11.2013 »
maza- - 18:57, 19.11.2013 »
manuelkala - 18:48, 19.11.2013 » e. ja droppi asennettu miten sattuu.
Eikös toi droppi osota aika tarkalleen takajarrusiltaan?
jaa, mä oon aina luullu et vaakaputken suuntasesti ?
maza- - 19:24, 19.11.2013 » Vaakatasoon tai vähän alaspäin about takajarrusiltaa kohti.
Ja lukot parhaat sekä vitu kovat!! Sträpit tai häkit on buu, normikengät on ihan kakkaa ajohommissa. Kokeile ja ymmärrät.

E: ja vittu, tää meni ku katurastit: olin hidas ja Skidi ehti ensin. :confused:

On mulla jotku paskat lukot ollu mutta oon kyllä harkinnu SPD-SL tyyppisiä pidempiä lenkkejä varten kun normi spedut ei oikein napostellu.

tarrat ellipseissä on
ohimenevä vaihe

koettu on

kova ja siisti pyörä noin muuten

Tack.

Mitäs mieltä jengi on tiiliseinä+maalitussipäähänpistosta?

Tuli mieleen super mario, 8bit versiot tietenkin.

Alkaako tangon kulma olee jo?

http://farm8.staticflickr.com/7450/11652509534_0973fa8190_z.jpg

hyvän näkönen kyl! laittaisin kyl ekan version riserin takasin.

Vauhdikkaan oloinen! Etenkin tuon tangon kanssa, vaikka itsellekin riser jotenkin esteettisempi. Mistä puheenollen, nuo Ellipse-tarrat melkein näyttävät hyviltä kun melkeinpä sulautuvat noihin muihin.

paa se ellipsen etukiekko takas ja luukuta arrospoke.

En tiedä missä mun ellipsen etukiekko on :frowning: