AMA: Dolan Pre Cursa "Nascar"

Siisti fillari. Logohässäkkä näyttää hyvältä.

oikeinkin sopusuhtainen entry-katurata.

Top Dog - 10:33, 24.9.2013 » Tässä on vielä varaa lyhentää satulatolppaa n. 5-8cm, stemi voi olla painava ja ehkä tanko. Ja ne polkimet.
ehkä 2,5 kilon runkosetillä ja yli kahen kilon kiekoilla ei kannata alkaa viilailemaan grammoja tolpan lyhentämisellä ym. miniatyyrisellä. polkimista tietysti lähtee painoa iisisti, mutta jos sträpeistä tykkää, niin sitten ne on oltava.

kovaa ajoa vaan.

Tää on kuitenkin jo niin kevyt, etten mä siitä mitään hyötyä sais, jos painais 7,8kg…

On myös niitä joille hyöty ei ole tärkeintä.(titsku rattaanpulttien kuolaajat). Mutta hieno tsygä hei :slight_smile:

:smiley:

Top Dog - 10:08, 24.9.2013 » Onko jotain kohtuuhintaisia spd-polkimia, jotka ei aukea? Olivat siis reilusti kireällä.
Shimano M520.
RTZ - 12:08, 24.9.2013 »
Top Dog - 10:08, 24.9.2013 » Onko jotain kohtuuhintaisia spd-polkimia, jotka ei aukea? Olivat siis reilusti kireällä.
Shimano M520.
+non-multirelease-klossit eli esmes shimpan SH51

Onnistunut!

Kiva. Hyvä että sait keulan puhtaaksi. Ei voi käsittää miksi joku kannuttaisi lakatun kuitukelan mustaksi.

^minä voin. Esim. jos runko on mattamusta, niin harmahtavan kiiltelevä carbon weave voi näyttää tyhmältä. Siinä tapauksessa nopein ja paras apu on musta kannu.

Tietty jos nyt ei niin välitä ulkonäöstä ni voi toki säästää aikaa ja rahaa ja jättää keulan sellaseks kuin se alunperin oli :slight_smile:

^En allekirjoita edes tuota ja kaiken lisäksi tässä on kyse sinisestä pyörästä. Eikös se niin ollut että runko ja keula tuli yhdessä keula kannutettuna?

harvoin tulee AMAtettua ulkonäköjutuista, mutta koska oon pitänyt Pre Cursia ja etenkin sinisiä niitä jotenkin todella rumina, tulen tähän julkisesti toteamaan olleeni pitkälti väärässä. Todella hyvän näkönen lopputulos

Tompsukka - 12:34, 24.9.2013 » ^En allekirjoita edes tuota ja kaiken lisäksi tässä on kyse sinisestä pyörästä. Eikös se niin ollut että runko ja keula tuli yhdessä keula kannutettuna?
Juu tuli yhdessä ja oli kannutettu, makuasioita :D
pesar - 12:55, 24.9.2013 » harvoin tulee AMAtettua ulkonäköjutuista, mutta koska oon pitänyt Pre Cursia ja etenkin sinisiä niitä jotenkin todella rumina, tulen tähän julkisesti toteamaan olleeni pitkälti väärässä. Todella hyvän näkönen lopputulos
Kiitos!

Uusia kuvia ja osalista päivitetty:

IMG_3763

IMG_3764

IMG_3766

IMG_3767

IMG_3768

Erittäin toimivan näkönen paketti. Pitäisköhä se itekki tilata tollanen ni ois jotain puuhasteltavaa syksyks

tä on siisti

bgis - 20:56, 2.10.2013 » Erittäin toimivan näkönen paketti. Pitäisköhä se itekki tilata tollanen ni ois jotain puuhasteltavaa syksyks
Ole villi, tilaa mielec. Mut jees, hyvä paketti tuli ja hyvä ajaa.

Muuten näyttää hyvältä, mutta valkoista tekstiä/logoa on liikaa pitkin pyörää, tekee levottoman näköiseksi.

RTZ - 0:11, 3.10.2013 » Muuten näyttää hyvältä, mutta valkoista tekstiä/logoa on liikaa pitkin pyörää, tekee levottoman näköiseksi.
musta on jotenki hauska, nascar-autofiilis. http://www.jayski.com/schemes/2013/sprintcup/images/43airforce-almiroa-instagram.jpg

^Tämä