AMA: De Rosa Super Record Pista

  1. lataa täysiresoluutioiset kuvat minne vaan sivustolle
  2. kopioi linkki
  3. paina tuon postauksen editointi nappia ja maalaa siitä se kohta jossa kuvat on linkattu
  4. paina postaus boksin yläpuolelta “url” nappia ja liitä aiemmin kopioitu linkki avautuvan alert ikkunan tekstikenttään

mässy pyörä kyl

mut must tää lanka kaipais jotain tarinaa vaikka siitä että kenelle rakennettu ja mistä säädetty ja onko orkkis maali jne

Voi juku!

Nyt kun oon ensijärkytyksestäni selvinny niin haluan täsmentää että puol vuotta jatkunu narinani koskien kuvien resoluutiota johtuu vain ja ainoastaan siitä syystä että tää fillari on niin fantastinen että tahtoisin vain 100% itsekkäistä syistä katsella sitä enemmän ja tarkemmin!

Konsta - 20:37, 3.5.2020 » Tää on kertakaikkisen upee. Ihana väri, ihana koko, ihanat palikat, ihanat kuvat.

hmm pitäskö mun ostaa/nostaa tää seinälle

Oikeassa olet! Mä pistän asap linkit kunnon 9000px kuviin

ununu - 17:34, 17.11.2020 » hmm pitäskö mun ostaa/nostaa tää seinälle
Kaikelle elämässä on olemassa myyntihinta vink vink

Mites tuo jäykkä linkki, onko jo mainittu?

Nämä mainitsi:

asb - 20:30, 3.5.2020 » Ketjussa on jäykkä linkki.
makko - 20:30, 3.5.2020 » Sul o jäykkä linkki ketjussa
Mutta puhutteko te varmasti samasta jäykästä linkistä. Se voi olla erikin.

Nii, että ois useempikin jäykkä linkki. Melkosta.

no eiköhän tässä topissa ole useimmat linkit jäykkinä

Katotaas jos onnistu Flickr linkki

Konstalle

Ou jeaaa

Kiitos! Ja kiitos myös työpöytäni uudesta taustakuvasta.

Tekis kauheesti mieli repiä toi etuhaarukan Columbus-tarra poies.

Kuten puoli vuotta sitten totesin tämän debytoidessa, huomautettavaa ei ole. Tai ehkä toi Uomon mainitsema tarra ja se, että liian pieteetillä ja viimeisen päälle tehdyt hommat ärsyttävät :smiley:

Pitkästä aikaa tällainen hieno entisöinti-/kulttuurihysteriallinen projekti foorumilla. Siitä minä nautin.

Bellissimo.

Kamu otti kans studiossa lyhyen videopätkän pyörästä, niin laitan tänne näkyviin. Vähän kohtia jäi videolta pois, kuten vannekehät ja navat, mutta ens kerralla paremmin!

onhan tää kyllä aikamoinen unelmapyörä, ainakin ittelle ollu aina.

pakko sanoo kyllä se, että kaihertaa näissä uudemmissa kuvissa/videossa huomattavasti toi keltaiseen taittava väritys, joka vie de rosan perinteisen tumman ja raskaan punaisen mennessään!

nutip - 20:58, 4.12.2020 » onhan tää kyllä aikamoinen unelmapyörä, ainakin ittelle ollu aina. pakko sanoo kyllä se, että kaihertaa näissä uudemmissa kuvissa/videossa huomattavasti toi keltaiseen taittava väritys, joka vie de rosan perinteisen tumman ja raskaan punaisen mennessään!
Jep, ihan samoilla linjoilla. Kuvatkin oli alunperin paljon keltaisempia, mitä koitinkin editoida pois. Harjoittelua, harjoittelua viel.

Mahtava build, tällaista omistautumista näkisi palstalla mieluusti enemmänkin!

Häiritseekö ketään muita tuo tight link ketjussa videotaltioinnissa? Mitään muuta korjattavaa en löydä!

Haha joo, siitä onkin ollu puhetta jo muutamaan kertaan. Piti korjata se jo viimeksi, mutta studiokeikan jälkeen tajus, et oho, en tainnut muistaa.

Photoshoppi laulamaan