AMA: Cinelli Mash Bolt

on

Toi punane nauha ei uppoo muhun yhtään, muuten aika sopusuhtainen

Runkosetti on ihana ja buildikin ihan siedettävä, mutta nouseva stemi eteenpäin slouppaavssa rungossa on vaan väärin.

tässä käyttäjä nikulle faktat opiskeltaviksi:

kova buildi

1 Like

4zh11c

4 Likes

Kyl niq oikeessa on, bro-prossa tarttis kyllä olla vähintään vaakastemmi.

Missä vitun bro-prossa painu helvettiin täältä

3 Likes

Siis 2x700c pursuit style slopella on bro-pro. Hahhah meniks einolla tunteisiin :joy:

Kuka pistää parhaat bro-pro-buildit -topin tulille?

No siis mä mietin vaan että kun mulla on aika hyvä tyylitaju ja muutenkin ymmärrystä pyöristä niin kirjotan vähä progressiivisempaa tyyliä ihan vaan edisteekseni tän foorumin kehitystä eteenpäin. se on palvelus myös sulle

fixed gear on just siistii osittain tai aika paljonkin siks että kuka vaan pyöräilystä innostunu hörhö voi laittaa minimi budul/skilsseillä pyörän kasaan ja ajaa sillä. kaikki vähä oudossa kulmassa olevat tangot summuut just muistuttaa tästä ja se on kaunis asia.

Nuorekas ylivertaisuus ja kaikkitietävyys

ei löydy
löytyy

Asia
kunnossa

1 Like

No siis toi sun Massanglorifiointikuva jonka postasit on jo niin vanha että tuskin edes harrastit mitään fixipyöriä silloin. Miten se edistää tän foorumin kehitystä josson samat jutut vuodesta toiseen?
Tyyli sulla on niinku kaikilla muillakin, tajusta en tiiä. Luuletko että oot ainoa joka hiffaa jotain pyörien estetiikasta ja on “muutenkin ymmärrystä pyöristä”? Tää on saaketti pyöräharrastajien foorumi. Pölö.

Seikka on saletti et -17 asteinen kannatin palvelisi nimimerkki Mavin broprokasausta paremmin kuin nouseva niinkuin niku tuossa totesikin. Ihan niinku tyylillisesti jawohl. Punainen nauha on taas minusta oikeinkin kiva tatsi kun rungosta ja satulatolpasta löytyy myös punaisia detskuja. Keltainen ei taas omasta mielestä toimis samalla tavalla, makujuttuja. Toisaalta tuossa pyörässä on niin paljon muita juttuja joita en voi sietää niin enpähän kokenut aiemmin tarvetta kommentoida.

Voisit eino hieman rauhoittua sun juttujen kanssa. Todella weird flex, go away kamaa.

5 Likes

Paljon kaikkee nuorisokieltä topissa, en ymmärrä. Mutta ehkä omaan silmään dropilla menis mielummin vaaka- ja alle stemmit. Riesenillä ehkä sit sojostemmi ok. Mut Bolt kyl aina herättää varsin mukavia muistoja.

mun piti vaihta toi kuva ku se uudempi oil jossai googlen palvelussa eikä upottunu sil on must toi stemi samallail vieläki.

noinniinku muuten aika tommost itsestäänselvyyksien metakommentointia ja eipäs juupas kamaa näytti noi läpät olevan, väsyttää

genau

Juu, minkäläine sen fixin pitää olla ? Mulla on ainakin ollu ohjeet hukassa. Mä kyl oon samaa mieltä Einon kaa, nii muut voi repiä vaik rukkaseen… Kyyl mun mielestä voi dumata, mut jos tyyppi kasaa ekan fiksinsä ja sit heitetään et aika paska, nii onko se sit fiksien rakentelua edistävää keskustelua…Ehkä se on tapa, puhdas vittuilua heti kun se on mahdollista. Vois vaik perustella miten se stemmin kulman kääntäminen vaikuttaa ohjaukseen. Tietysti untuvikkojen neuvominen on raskasta, mutta onneks on Einon tapasta jengiä tässäkin skenessä, jotka selittää asioita eikä dumaa heti kaikkea.

Mullahan oli aivan karmean näköine ensi fiksi Mash Green. Sitä ei kyl dumattu, mikä on vähän ihme. Se on nyt kyl purettu ja oottaa uutta nousua. Ei ehkä helpoin geo lähestyä. Aika paljon tullu opittua yrityksen ja erehdyksen/kokeilun kautta. Ja sit kun sitä sälää alkaa löytymään tallilta tarpeeks, nii jossain vaiheessa onnistuu sekottaa vahingossa palikat oikeaan kohtaan ja huomaa et tää tsygä toimii jotenkin paremmin ku aikasemmin. Sitten lopuksi tajuat, luet Sheldon Brownista yms. ja lopuks joku kertoo et miks näin on.

Tämä AMA Bolt on hyvä kehitystarina ja varmastikin jatkoa nähdään. Ja mitä tuohon ohjaamoon tulee, nii veikkaan et alempaa ei taas sitä kaivattua comforttia löydy. Vai löytyykö. Ruoto on aika lyhkäne tossa. En tiiä

1 Like

tää onki paha kyssäri, mut tutkimusteni perusteella sellanen minkä osiin vaan keskiluokalla on varaa ja mitkä silti räädit persaukiset vetäjät hyväksyy. ja sit on viä foorumilla pitkään kirjotelleet vannoutuneet harrastajat, mutta ne onkin jo ihan oma BREEDINSÄ xD

itte ostin skenehahmon fixien valmiiks kasattuna ja vaihdoin vaan pari osaa enkä postannu kuvaa arvostelukeskusteluihin nii oon päässy helpolla tässä mun ekana fixy vuonna!!!

fillarointi eri skeneineen on kyl sikäli helppo lähestyä reittä pitkin.

1 Like

No johan aiheuttaa stemmi keskustelua :grinning: Olishan se -35 asteinen stemmi mageen näköinen mut mun lähes 45 vuotias kroppa ei taipuis sillä ajamaan, voishan sitä kokeilla jotain 17-20 asteista se ainakin näyttäis paremmalta mut ajettavaksi tämäkin on tehty. Piis änd lööv, annetaan kaikkien kukkien kukkia.:innocent:

8 Likes

Jep jos yhdestä vuodesta toiseen kierrätettävästä jutusta vois toivoa foorumin kehittyvän eteenpäin, niin se olis estetiikkaan perustuvat (vaikka varmaan ihan hyvää tarkoittaen) mielipiteet osavalinnoista. Viime kädessä kyse on fittiasioista joihin ei välttis ole tarpeellista saada pyytämättä apua

tai no on siinä oma fiiliksensä vähän samalla lailla kun vaikka tiensivussa ropaa autoa, tekee jotain rakennushommia tai vahaa sisäpihalla suksia, niin siihen kyl tavallaan kuuluu se että siinä riittää ympärillä kaikenlaista ukkelia neuvomassa

2 Likes