AMA: Charge Plug Racer - all-rounder

Mull Dundane - 20:59, 25.11.2010 » Entä kuinka leveä nakki mahtuu Tektrojen kitaan?
Nokian w106 700x35c menee ainakin.

Mahtuuko siis Plugiin ihan oikeasti jopa 42-milliset kumit?

Olen ostamassa kyseistä pyörää. Pituutta on 182 ja jalka 84, onkohan L-koko oikea ratkaisu?

heh… en tiedä monestiko sopivan plugin koon valintaa on täällä pähkäilty, mutta meidän taloudessa 182-senttinen kuski ajaa M-koon Plugia ja se on tuntunut olevan passeli.

^ On sitä pähkäilty ju ja ko. pyörän omistaja kans vannoo 182 senttisenä M-koon nimeen :slight_smile:

yus - 15:57, 11.3.2010 » Oon ajatellu itekkin tuota samaa peliä. Kysymys nyt onkin, että mikä koko? Pituutta löytyy 183cm ja taulukoiden mukaan mun pitäs toi L valita. Mielipiteitä? Kiinnostaa myös, mikäli noita vois jossain käydä livenä kattelemassa..
simojoki - 18:14, 11.3.2010 » Mä olen senttiä lyhyempi, niin kuvista näät miten M-koko mulle istuu. L:ään en itse kyllä vaihtaisi.

Ei miettimällä parane. Parit sizing calculatorit tuli vielä näpyteltyä, sen jälkeen wiggleen ja M-koko tilaukseen.

On näköjään takarengas puhki, niin harrastetaan foorumipyöräilyä nykysääntöjen mukaan.

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs024.snc4/33580_449933970674_594200674_5270265_1931752_n.jpg

Mulla on vihreä Plugin runko, jonka ajattelin kesään mennessä pulverimaalauttaa mustaksi. Olenko idiootti?

zorba - 15:18, 3.2.2011 » Mulla on vihreä Plugin runko, jonka ajattelin kesään mennessä pulverimaalauttaa mustaksi. Olenko idiootti?
Se vihreähän on ihan jeesh

^Totta. Pidän myös Plugin tarroituksesta, joka tietysti tuhoutuisi jos rungon maalaisi.

Kuvien tuijottelu uljaan mustanpuhuvasta Racerista sekoitti hetkellisesti pääni.

Tällä ketjulla olikin sattumoisin varsin inspiroiva vaikutus.

Vaan oikeasti harmittaa ettei Whiskiin mahdu 47 mm rengas.

Heiiii, Simojoki tai joku muu, ootteko kiinnittäny tähä 23c rengasta? Jostain wiggleltä luin et ei kandeis laittaa, olikohan pätevä kommentti…

visaxxx - 10:39, 18.4.2011 » Heiiii, Simojoki tai joku muu, ootteko kiinnittäny tähä 23c rengasta? Jostain wiggleltä luin et ei kandeis laittaa, olikohan pätevä kommentti...
En keksi mitään järkevää syytä miksi 23c olisi huono. Mulla Freestylerissä alla 28c.

tässä on 25mm nakit alla.

Jonkun mielestä 23mm rengas saattaa vaatia kapeamman vanteen, kuin noissa vakiona. Eikö ne ollu aika leveet? Mutta käytännössähän toi saattaa vain tuoda mukavan tuubimaisen ajokokemuksen. Tai jotain.

Joo jotain tällästä aattelinkin…mut varmaan vaihtuu noi 28c kuitenkin 25c:hen, katellaan sit. Kiitos mielipiteistä.

Mut uutta kyssäriä, onnistuuko tolla keulalla barspin ohjaamon optimoinnin jälkeen? Tiedän, et freestylerin keula on siihen homman käypä ja sopivampi, mut kuiteskin…

normi plugissa on leveät vanteet, racerissa kapeemmat. barspinnaa nippanappa ehkä sillä 23mm gumilla.

Hei simojoki, oliko noi Halot 24c vai 29c. Ilmeisesti kumpikin koko istuu ja toimii hyvin racerissa?

vihreät oli 24mm, molempi koko kyllä mahtuu plugiin.

edit: kyseisessä plugissa onkin taas nappulat alla kun kävin hitsaamassa jalkoja Kajaanissa Kevätklassikon merkeissä - 120 kilsaa hapokkaan mäkistä baanaa.

edit2: ja chargen oma slice bullhorni