AMA: Charge Plug Racer - all-rounder

Syksy tuli ja taas nappulaa alle. Ujot CX Prot vaihtu vähän isompaan ilmatilaan. Huomasinpa eilen kaljapyörää kasaillessa jotta noi haarukat vetää ainakin 42 millisen Contin TourRiden.

Tarttis tehdä sama ja ehkä jotain uutta kumesta RR:ien tilalle. Onko noista vielä ajokokemuksia?

Locust CX:t ovat hyvät renkaat. Pistosuojaustahan noissa ei ole, mutta muuten ominaisuudet ovat kohdallaan. Pito on ainakin mun kokemusten mukaan ihan ok. Vertailukohtana vaikka maasturin 2,4" Nobby Nic. Nobby Nicit luistaa märällä kalliolla enemmän.

Kattelin noi renkaat alle ihan maxxisen hyvien kokemuksien ja kuvioiden (ja crc:n edullisen hinnan) perusteella. Taaksen en uskalla Mimo cx:ää laittaa, uskosin että Locust kestää kiinteessä takana paremmin - sekä näyttäs omaavaan kohtuullisen vetopidon kuvion perusteella. Perjantaina viimestään testilenkille, lähe Mika matkaan?

Edit: niin ja meikä on käyttäny pistosuojanauhoja viimeset kolomevuotta kapeerattaisissa, hyvällä menestyksellä.

Ei kykene, kun on perjantai-illalle jo treenienveto sovittuna. Kertoiles kokemukset sitten…

Nyökki taas maastomoodissa ja metässä. Neljän tunnin cx-lenkki takana, ja oha se jälleen mahtavan hölömöä puuhaa! Renkaat ja pyörä pelas hienosti.

Näyttääpä hauskalta. Pitääkin pohtia jos laittais omaan Plugiin nappulaa alle talven tullessa. Näillä keleillä mennään vielä Gatorskin edessä ja 4 Season takana.

Tarrat vielä pois ni hieno tulee

Onko tohon mitään toivoa saada lokasuojia mahtumaan?

Niin pitkät lokarit vielä noiden 35mm renkaiden lisäks? Saattashan ne nippanappa mennä, mut aika ahtaalle käy mudclearance. Jos olisin tuohon lokareita vailla (joskus jopa työmatkatempoon niitä miettinykin), niin lähtisin varmaan esim Trekin Portland-henkisellä ratkaisulla etenee, mahtuu sit isompaakin läskiä.

Ja hienoa tästä ei tule - käyttöä varten hommattu.

Pakko kysästä, mistä hölkkäpolulta toi viimosin cx-kuva on otettu? Näyttää niin törkeen tutulta, ettei vaan olis Karhunkierros?

Ei ole. Taitaa olla jostain Oulun itäpuolelta Hiukkavaaran ampuma-alueiden seutuvilta.

Löytyisikö täältä tietoa simojoelta, tai joltain muulta plugin omistajalta, kuinka leveä lokasuoja tuohon vois mennä? Jos ei itse lokasuojista ole kokemusta niin minkälainen on putkien etäisyys kiinnityskohdilta?

Lokaripoliisina uskaltaudun sanomaan, että 42mm SKS bluemels istuisi hyvin.

Olen hankkimassa omaan plugiin lokareita - miten noi SKS bluemelsit saat kiinni etu- ja takahaarukkaan? Raceblade XL:a olen myös harkinnut, mutta ne on melko kauheen näköset… toisaalta, mitkä nyt ei ole…

Biltemasta saa tällaisia:

http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/61/large/61-960_l.jpg

Tuotenumerot 61960 - 61966

Nuo toimivat lokarin kiinnityksessä erinomaisesti.

Tää threadi sai mut nyt tilaamaan tollasen plugin sitten kanssa. Erityisesti noi kuvat läskeillä nakeilla vakuutti kun talvizygä oli haussa. Katotaan mitä tulee…

T:mies, joka ei käytä Camel-bootseja

Meneekö ihan pieleen, jos alle 180cm ajaja kuvittelee tulevansa toimeen M-koon Plugilla?

Entä kuinka leveä nakki mahtuu Tektrojen kitaan?

2011-vuosimallia saa myös varsin miellyttävän vihreänä. Alkaa kiinnostaa.

Mull Dundane - 20:59, 25.11.2010 » Meneekö ihan pieleen, jos alle 180cm ajaja kuvittelee tulevansa toimeen M-koon Plugilla? Entä kuinka leveä nakki mahtuu Tektrojen kitaan?
Ei varmaan. Mä oon 186, large-charge, en ainakaan senttiäkään isompaa ottaisi.