AMA: Bob Jackson Vigorelli

Smurf - 12:28, 15.10.2013 » Hei hei, ei mitään marttyyrin ajotekosyitä esitetä YV-missikisoissa.
En ymmärrä. Ajan pyörää.
Emilia - 14:58, 15.10.2013 »
Smurf - 12:28, 15.10.2013 » Hei hei, ei mitään marttyyrin ajotekosyitä esitetä YV-missikisoissa.
En ymmärrä. Ajan pyörää.
Ainiin ja taisin unohtaa että tämä on internetti. Rehellisyys ei ole hyve siellä.

Meni kyl hyvään kotiin tämäkin runko. Mahtavuutta!

Onhan se nyt komia pyörä vaikka stemmiä kritisoin.

Kyllähän rolleria voi parjata (paitsi jos se on polkupyörälähetin -kare eskola), vaikka se olisi kuinka AJOpyörä.

Ei saa internetistä kimpaantua ja kerrankin nyökkäillään samasta katsomosta ASBin kanssa, joten tätä iloa ja herkkua ei multa saa viedä kukaan!

Smurf - 16:18, 15.10.2013 » Onhan se nyt komia pyörä vaikka stemmiä kritisoin. Kyllähän rolleria voi parjata (paitsi jos se on polkupyörälähetin -kare eskola), vaikka se olisi kuinka AJOpyörä. Ei saa internetistä kimpaantua ja kerrankin nyökkäillään samasta katsomosta ASBin kanssa, joten tätä iloa ja herkkua ei multa saa viedä kukaan!
En minä kimpaantunut. Unohdin internet kielen :D
Kare_Eskola - 14:03, 15.10.2013 » klassisista vivahteista
puheen ollen tuo satula menee aika kauas. kaikki esitetyt epäkohdat huomioiden kaunis pyörä noin pieneksi.
asb - 12:55, 15.10.2013 » Jättäisin kommentoimatta, jos tässä olis musta tankoteippi, mutta toi valkoinen on vaan liian leuhka tullakseen käsitellyksi "ajopyöränä." Eli ohjaustanko näyttää siltä, että siitä puuttuu kaksi senttiä päistä ja se on hiukan "pirtsakasti" aseteltu (dropin alaotteen kuuluu olla vaakasuorassa). Ja pappa on oikeassa stemmin suhteen. Musta se on väärin.
Dropin päiden pitää osoittaa takajarrusiltaan. Ja täähän sanottiin jo...

Taas pari sivuu ihme sössötystä. Toivottavasti vain standover(mikä se on suomeksi?) riittää ajajalla.

accro - 17:52, 15.10.2013 »
asb - 12:55, 15.10.2013 » Jättäisin kommentoimatta, jos tässä olis musta tankoteippi, mutta toi valkoinen on vaan liian leuhka tullakseen käsitellyksi "ajopyöränä." Eli ohjaustanko näyttää siltä, että siitä puuttuu kaksi senttiä päistä ja se on hiukan "pirtsakasti" aseteltu (dropin alaotteen kuuluu olla vaakasuorassa). Ja pappa on oikeassa stemmin suhteen. Musta se on väärin.
Dropin päiden pitää osoittaa takajarrusiltaan. Ja täähän sanottiin jo...
Mistä tämmönen sääntö on peräisin? Dokumentoidut lähteet puhuvat vain vaakasuorasta.

Oon lukenut kans jostain että tanko kuuluu olla siinä asennossa missä se on mukava. Taitaa kyllä olla epäluotettavaa tietoa…
Mutta että en ole samallainen sössöttäjä kuin muut joten sanon että hieno kulkine on ja itse ajaisin tuolla. Vaikkakin on kapeat putket ja vanhetunut stemmiteknologia :slight_smile:

^ mut sit ei saa laittaa kuvia nettiin koska ihmiset pahoittavat mielensä.

Mun mielestä ihan hitsin jepa pyörä, pari osaa vaihtaisin itse, mutta ohjaamo pysyisi.