AMA: 2SoulsCycles, Slim Jim

Ihan oikea Ajopyörä! Kuvat ja rapsa aiheuttivat hillittömän omistushalun.

Mullon läskissä SLX-jarrutt ja olen hyvin tyytyväinen. Eivät ole edes hinnankirossa, pauttia 50€/pää maksoin kun Bike24:sta ostin.

Photobucketin kuvat eivät näköjään enää skulaa mutta fillari on voimissaan edelleen. Aika monta maasturia on rinnalla käynyt ja mennyt vaihtoon ajan myötä mutta tästä vaan ei osaa luopua. Totuuden nimissä yhden kauden runko oli seinällä mutta aika pitkään ollut taas kasassa ja saa ihan ajoakin osakseen.

Vaikkei nykystandardeilla mikään moderni olekaan vaan lyhyt (reach 423mm) ja jyrkkä (keula 67.5), niin omaan makuun toimii sinkulahommiin superpitkää ja -loivaa paremmin. Vaihteilla taas kyllä diggailen modernimmasta. Keula vaihtunut takaisin Rebaan kun Pikelle oli muuta käyttöä, Jarruina SLX:t ja muuten aika peruspalaa kiinni. Polkuajeluun ja fiilistelyyn ihan loistava.

Tammikuulta 2017

Viime viikonlopulta

Pyörät tykkää kun niillä ajetaan eli peukkua!


Tää oli pari vuotta vaimolle vaihteilla laitettuna mutta koska ajoa ei liiemmin tullut, otin takaisin aktiivipalvelukseen maastokäyttöön. Raamillahan on ikää pian jo 10v mutta tosi siisti tällä on edelleen ajaa. Ostettaessa geo oli long & slack mutta nykyään enemmänkin steep & short. Jotenkin tää on silti paras maastosinkula millä oon ajanut. Toki Polen Taipaleella pommittaa lujempaa alamäkeen mutta sinkulana ei ainakaan itselle tosi loiva ja pitkä geometria toimi yhtä hyvin.

e. Hitto, nyt kun luin noita aiempia postauksia niin näköjään oon horissut aivan samoja jo muutama vuos sitten :joy:. No, maku ei vissiin muutu ja muisti vaan heikkenee.

12 Likes

On hyvä edelleen! :beer:
Hissitolppaa huutelis. Takajarruletku on satulan päässä vähän eksotik :slight_smile:

Omiin vanhoihin horinoihin on tullu tässä kohta kymmenen vuoden aikana 20cm tankoon lisää leveyttä :upside_down_face:

2 Likes

Joo, jarrujen ilmaaminen on mulle yks inhokkihommia niin letkut tuppaa usein jäämään täyteen pituuteen :smile:

Hissitolppa ois tietty jepa. Toisaalta sinkulalla tulee noita espoo/hki keskareiden polkuja ajettua putkelta oikeestaan koko ajan niin penkin voi jättää suosiolla alas :slightly_smiling_face:.

Pari senttiä leveyttä stongaan per vuosi on ihan hyvä tahti :smile:

1 Like

hyvä/oikea meno.

pitkä ja loiva ei tosiaan oikein futaa sinkulahommissa, ja dropperistakin olen samaa mieltä kepuisissa maastoissa.

2 Likes