Alumiinisten dropouttien modaus

jonkun foorumistin isovelikin niitä tais jotenki kyhäillä, mutta nimeä en saa päähän sitten millään.

en määkään saa sitä nimee mieleeni…

lol

taisi olla nimim. tuho tuo kyseinen foorumisti, muistuiko sulla ale99 mieleen?

olihan se tuho vissiin kai? mummielest ainaki.

itekki aattelin nii mut saatto olla myö ruho emmää muista

please stahp ur killin me

Tomas - 20:26, 27.3.2013 » jonkun foorumistin isovelikin niitä tais jotenki kyhäillä, mutta nimeä en saa päähän sitten millään.
Tuhon isoveli ei tainnu hitsailla alumiinia vaan terästä.

my bad

Muistaakseni nimimerkki Ziguralla on Roger Mooren näköinen kaveri, joka on aikanaan myynyt hitsivehkeitä. Kandee kysyä.

lol

Mutta tosissaan, kyllä se näyttää Roger Moorelta.

Oon myös nähnyt nimim. Ziguran päässä Kempin lippiksen, tosin saatto olla myös Esab. Sellanen roskiksesta dyykatun näkönen. Selvästi jotain jälkiä ny vaikkei ehkä oikeita.

https://dl.dropbox.com/u/3576177/Pyorakuvia/RR%20III/IMG_0649b.jpg
Laittakaa pojat mulle vaan juum, mä kolvaan teille drospsoutit vaateriin.

siis juu toi jätkä se on joka on hitsaillu

Kun Zigura sanoo HETI englanniksi, hän sanoo ESAB.

http://i.ebayimg.com/t/YR-50CM-CINELLI-UNICA-ALUMINIUM-ROAD-RACING-FRAME-COLUMBUS-ALUTHRON-DAMAGED-/00/s/MTM0MFgxNDE2/z/AwAAAOxy9eVRP3Yo/$T2eC16Z,!)UE9s3wDcb7BRP3YnrqdQ~~60_58.JPG
Onko tälläisen murtuman korjaaminen kuinka helppo/mahdoton tehtävä? Tuo sijaitsee emäputkessa.

Ulkopuolelle tiukasti istuva metallirengas päälle, niin pitäisi pysyä läjässä. Tiukasti istuvalla tarkoitan sellasta, joka asennetaan jäädyttämällä runko ja kuumentamalla asennettavaa osaa. Huolella tehtynä ei välttämättä kauhean rumakaan ratkaisu.

Rälläkällä auki, hitsaa tig/mig ja rotsaa sisäosan.

EDIT: ai, tää oli alumiinitopsu. no tigillä tips.

mitehä kävis jos rätkis hiilarihaarukkan alumiinisiin haarukanpäihin lisää tavaraa päätyyn rengastilan kasvattamiseksi? kuumenisiko esim. liimaukset tmv?

taitaa alumiini huljauttaa kaiken hitsauslämmön alta aikayksikön sinne liimoihin.