ALUMIINIHAARUKKA-AJAJAT

on kyllä raaka jengi voi veljet

pieni merenneito - 17:09, 21.9.2017 » on kyllä raaka jengi voi veljet
ei lisättävää

trekissä on… mukavan siro look

Eikö se yks tyyppi kuollut merihaassa koska ajoi lelumiinihaarukalla?

ei

ein0.0 - 9:39, 12.4.2020 » ei
niin

Mun vanhassa Salsa Beargrease polkupyörässä oli 700g alumiinihaarukka.

On muuten vieläkin, se viettää nyt leppoisia eläkepäiviä maatilalla naapurikunnassa.

manuelkala - 20:09, 26.8.2016 » irtisanoudun kerhon de facto johtajuudesta, koska satuin aikaisemmin tänä vuonna myymään alumiinihaarukkapyöräni. voitte kutsua mua petturiksi, mutta haukkumiset eivät satu yhtä paljoa kuin alumiinihaarukalla ajaminen. se on kova kuin elämä.
Ai tästäki on jo kolme vuotta Teräshaarukoita löytyy taloudesta viisi ja yks hiilarikeula, oonkohan tehny virheen

kuinka paha asia se aluhaarukka oikein on

kagerossa og aluhaarukka ja kyyti on kyllä sametinpehmeää voin suositella 6/5

Nishikillähän noista oli ihan takaisinkutsu monen vuoden haarukoista :slight_smile:
Yhden näin mistä oli molemmat jalat irronnu kruunun juuresta.

Kinesis alsahaarukka muistuttaa aina cannondalella ajaessa elämän kovuudesta.

Mr.Auer - 13:57, 12.4.2020 » Nishikillähän noista oli ihan takaisinkutsu monen vuoden haarukoista :)
Mikkä vuodet?

Sitten on meitä jotka eivät ole ikinä olleet sellaisia. Eivätkä aio ryhtyä.

Mutta eräässäkin retkihybridissä - olikohan kyseessä Fokuksen, Radonin vai jonkun muun vastaavan mattaharmaa luomus - oli hyvinkin kaunis ja linjoiltaan varsin klassinen ja avara alumiinihaarukka. Siinä oli jopa eräänlainen “muhvikruunu”. Löytyisipä vielä kuva.

olin ymmälläni kun näin ekaa kertaa vuoden 2020 trek 520:n, siinä on myös alumiinikeula.

https://trek.scene7.com/is/image/TrekBicycleProducts/520Disc_19_24000_A_Hero?$responsive-pjpg$&wid=480&hei=360

väri on muuten diablo red

Alumiinisen fujin aikoinaan ostaneena tunnen aihetta. Pari vuotta orkkiskeulalla meni ihan kuherrellessa, vaikka kädet vähän puudahtelivatkin pitkillä ajoilla. Vuos sitten laitatin hiilikeulan ja kai se vähän vie resonointeja veke, mutta muutos tuntuu siltikin voimakkaampana runkosetin painon puolella. Talveksi laitoin alsakeulan takaisin eikä se nyt mitenkään kovin ankealta tunnu sohjograindauksessa.

Kun pudotti road master ss:llä porthaninkatua alas ni tuntu että lähtee paikat hampaista.


Pölymiinikeula Rossanosta on paras speksi Rossinissa

Alumiinihaarukka-ajelin viikonloppuna pari päivää Kemiönsaarella, oli kivaa ja kovaa. Tai no ei itse asiassa niin kovaa, toi haarukka fleksaa ihan silmin havaittavasti. Tätäkin ketjua lukiessa mietin, että pitäiskö pelätä enemmän kuolemaa 30+ -ikäisen aluhaarukan kanssa?

https://live.staticflickr.com/65535/50425613633_0844482713_z.jpg