Alkoholinkäyttö topikki

Näi ihmine kärssii saatana…

Näin sitä just itekkin ajattelin auton ratin takana mut nyt ollaan määränpäässä ja Keisarin jääkylmä Kesähetki kourassa ai että!

Harrastaakos porukka erikoisoluiden tilailua ulkomaisista kaupoista? Ite oon aina silloin tällöin kavereiden kanssa tilaillut ja hyvin on homma pelitellyt.

Vuosia sitten enempikin - lähinnä Belgiasta lambiceja. Paljon tehtiin myös Haaparannan Systeemiin tilauksia. Nyt kun käyttögööseä saa ihan lähi K-kaupasta eikä enää ole jaksanu juosta harvinaisuuksien perässä, niin vähille on omalla käytöllä jääny tilaukset.

mulle tuli jotenki janin olutretket keski-eurooppaan tästä mieleen

2 Likes

Kevään aikana tuli tilattua Beer Republicista ja Special Bier Pakketilta paketit eikä toimituksissa ollut valittamisen sanaa. Jopa Postnord pelasi ihan hyvin. Toki jos jotain tuoreita jenkkimehuja kyttää niin noilla ei tainnut olla tölkityspäiviä ilmoitettuna, mutta ei ainakaan itselle sattunut paria kuukautta vanhempaa. To öliltäkin tuli joku paketti kuukausilaatikon lisäksi, mutta tohon kuukausitilaukseen kyllästyi melko pian. Tai ainakaan tilauksen lopettaminen ei kirpaissut kauheasti. Ihan hyviä tuotteita, jotkut tosi hyviäkin, mutta jos haluaa useamman panimon tuotteita maistella niin yllättäen tommonen kymppiboksi kattaa aika ison osan kuukauden oluista eikä toi nyt mikään äärettömän edullinen setti ole.

Tässä edellä onkin kerrottu miten koko vuoden olutbudjetti tuli käytettyä ekojen kuukausien aikana eikä lisäkiloiltakaan säästytty. Onneks tuolla sentään vielä jotkut stoutit kypsyy kaapissa, mutta uusien tilausten kanssa vois odotella vähintään syssymmälle ja sen sijaan tutustua paikallispanimoiden terasseille säiden salliessa.

Kävin Maistilan tehtaanmyymälässä. Sahtia: on.

6 Likes

Hyvääkin vielä :drooling_face:

Tuota sahtia tuli vedettyä työpaikan virkistyspäivillä. On kyllä varsinaista jumalten juomaa.

3 Likes

maistilan setit on kyllä muutenkin aika herkkuja :face_with_hand_over_mouth:

Kyllähän esim rose saisonin kans maku oli iha random

Joo ei ne kaikki kyl oo ollu erikoisii erikoisoluita

3 Likes

En edes tiedä miksi oon tässä ketjussa mutta tästä giffistä tuli mieleeni eräs tokiolainen baari mistä sai pirtua, shotteina tai jäillä.

3 Likes

Jos satutte Tapiolan Gallowsbirdissä juomaan TikuTaku neipaa, niin voitte lämmöllä ajatella minua reseptin laatijana ja ensimmäisen erän panoihin osallistuneena henkilönä!

8 Likes

Kiinnostunut.

Tultii NIGHTRIDE porukalla hörppäsee nestemäinen Josba mut kuulemma kytketään letkuun vasta huomenna.

9 Likes



Oikein hedelmäistä oli tämä näin. En sen enempää mitään nootteja kirjoitellut tuosta vaan keskityin nauttimiseen.

2 Likes

no on humalat ainaki kunnossa.

Hyvä jos maistu!