Akuutti luukutus lanka

Myydään tarpeettomana Ridleyn mukana tulleet Forza Beaufort DB kiekot, joihin on lisätty custom grafiikoita suorituskyvyn maximoimiseksi (lähtevät kyllä asetonilla tms. Liuottimella, jos eivät miellytä); “Holy Gucci!!!” Ja “A.C.A.B.” (All Cyclist Are Beautiful).

Saaneet kanttarista pikku kolhun, mutta litkut pysyy kyllä sisällä. On suorat muuten jne.

Eli Paketti sisältää Stansin teipit, yhden Stansin venttiilin; mallia kevyt, Shimanon 10 -Lehtisen pakan, millä on rullailtu PK-lenkkiä korkeintaan 1000km, sekä jotkut jarrulevyt, mitkä on myös aivan mintissä. (Sopivasti sisäänajetut).

Tästä kiekot sun unelmien CX tai Gravel grinderiin halvalla! :wink:

Modernit standardit ja tarkemmat speksit voi syynätä täältä: https://www.ridley-bikes.com/en_CL/support/folders/63000157885/article/63000264356

Voin heittää messiin vielä yhden venttiilin ja haluaisin koko paketista Euroopan unionin kauppa-alueen raha yksiköitä vaihdossa 170€.

Sijainti on Lapua tällä hetkellä, mutta postitan nämä ostajan piikkiin mihin päin maailmaa tahansa ja silloin tällöin on asiaa myös Helsinkiin, että tipahtaa myös matkalla sinne päin hyvinkin ilmaisella toimituksella, jos ei ole kiire, mutta massit pitää saada pronto.

Cervélo T1 rataraami planet-x:n keulalla ja Rotorin 3D -kammilla, planet-x keula siksi, että se syö paksumpaa kumia, kun orkkiskeula syö vaan sitä 23mm, mutta se on tallessa myös!

Ei dingejä tai dongeja, maalipinnassa käytön jälkiä, orkkis keula messiin (kuvan kammet ja vitun rare chainring ei oo kaupan) 1666€:





Pumppaus myyntiartikkelin lisäyksen myötä

Hinta ja koko ois kiva.

1 Like

Joo sori, koko on 56x56cm, hintaa oon tässä pohtinut, että varmaan vois foorumipoliisit vähän auttaa politiikassa, että pysyy ekonomia balanssissa. Kyseessä kuitenkin vitun rare skene artefakti, millä on ajettu Lahdessa katuskabojen toka sija.

Laita vaikka 50€.

T: Foorumipoliisi

3 Likes

how much

is the fish nanananaananaanaanaananaaaa

6 Likes

PS. Vuoden foorumilla roikkumisesta ei vielä foorumipoliisin natsoja myönnetä.

lol

Ps tunnen modet





Pikaisen googlettelun perusteella sanoisin et laittakaas pojat kättä taskuun, inflaatio huomioon ottaen ni sopiva hinta lienee 2000-3000€ mutta voin harkita 1500€ käteiskauppaa.

Ehkä kantsii jatkossa lukea ohjeet niin ei tuu kuittailua?

7 Likes

Kyllä minä niin mieleni pahoitin ;(

Eikös sun karzan ny pitäs tietää, että hinta olis kiva? Voisko sen nyt vaan laittaa tohon alkupistaukseen, jos se ny sitten vaikka oliski toi ylikorkee 1500e? Kaikki olis tyytyväisiä, eikä ketään harmittais.

10 Likes

No kädet pysykööt taskussa. Ei oo tyhmä joka pyytää, mutta 300€ käteiskaupat olkoot mun tarjous. Onnea myyntiin, skraadusesta alumiinirungosta toi hinta on aika korkea jos vois sanoa.

4 Likes

Musta tää on erittäin reilu tarjous tuon ikäisestä ja ennen kaikkea kuntoisesta alurungosta.

Kelasin, että runko liikahtais lopulta tyyliin hintaan 250€ + Crispy Chicken -ateria. Se on kuitenkin 250€ enemmän, mitä ao. videon henkilö maksaisi meher vaimosta jota ei rakasta.

2 Likes

No mutta kun kyseessä ei nyt vaan ole mikä tahansa palpa, vaan sarjanumeroitu Cervélo T1 vuodelta 2014, jonka estetiikka on omaa luokkaansa putkien osalta, sekä erittäin aerodynaaminen ja geometria on äärimmäisen agressiivinen, tämä nyt vaan sattuu keräämään pikkasen enemmän kadulla huomiota kuin perus Mielec tai Fixie Inc. Ja siitä syystä on maksettava enemmän rahaa… Kaiken lisäksi uskaltaisin väittää että näitä ei Suomeen ole rekisteröity (kyllä Cervélot rekisteröidään ja pääset osaksi Cervélon omistajaohjelmaa (uuuhhh eliittiä)) yli kymmentä kappaletta, itse en ole koskaan tavannut toista vastaavaa kylillä ja olen aika laajasti seilannut ympäri Suomea.

Cannondalen trackeja sen sijaan olen nähnyt useammankin…

Jos ei muuta niin topikin otsikko osuu ainakin oikeaan

6 Likes

Lapualaiset esiäitini (vuosilta 1620-1952) nyökyttelevät hyväksyvinä asenteelle

9 Likes