Äärimmäisen Matalan Kynnyksen Kikkailut

Ilman muuta mukana. Törmäilyfiksi onkin ollut jo riittävän pitkään ns. telakalla.

e@e - 14:52, 4.5.2016 » Kiinnostaa meren lämpötila just nyt sompasaaren kärjessä, onko tietoo vai pitäskö tietää? Sekä paljonko mahdollisesti muuttuu tiistaihin mennessä.
Lauttasaaressa tänään 9 C. Hyvin pulikoitavissa.

hei muistaako joku paremmin mites se notskipaikka saunan takana, oliko kunnon grillausmahdollisuus eli ritilät jne?

FF - 21:05, 4.5.2016 » hei muistaako joku paremmin mites se notskipaikka saunan takana, oliko kunnon grillausmahdollisuus eli ritilät jne?
Muistaakseni perus tiilistä kasattu laatikko jossa jonkinlainen ritilä, eli kabanossit messii ja tietty bönthöö sillee hyvissä määrin.

tää on hyvä idis: messis, jos kuosissa silloin!

e@e - 21:07, 4.5.2016 »
FF - 21:05, 4.5.2016 » hei muistaako joku paremmin mites se notskipaikka saunan takana, oliko kunnon grillausmahdollisuus eli ritilät jne?
Muistaakseni perus tiilistä kasattu laatikko jossa jonkinlainen ritilä, eli kabanossit messii ja tietty bönthöö sillee hyvissä määrin.
eli siis: [i]liikaa[/i]

bönthin’ & grillin’

messissä

mustikka - 19:16, 4.5.2016 » kynnys tulla kaikkiin tällaisiin juttuihin tosi korkea mutta tälle varovainen ehkä.
Ei mut siks tää onkin ÄÄRIMMÄISEN MATALAN KYNNYKSEN tapahtuma, enhän itekkään paljoo missään meiningeissä oo pyörinyt ja keräsin itsekkin rohkeutta ääneen tällaista ehotella :) tuut mukaan, epäröinti sikseen!

Ja mitä grillihommiin tulee, niin mun mielestä sen tiilistä kasatun hässäkän lisäks siellä on näkyny sellanen tynnyristä (?) askarreltu grilli mitä vois kans käyttää.

Uskaltaisikohan tänne itsekin tulla katsomaan, et miltä skene näyttää tosielämässä?

Tää on hyvä.
Päivä paska koska aikataulu. Tuun väsynä.
Paikka paras.

Jos saan pyörän kasattua maanantaina voin tulla taluttelemaan mun ensifiksiä tänne myös.

Elviira - 21:55, 4.5.2016 » Ei mut siks tää onkin ÄÄRIMMÄISEN MATALAN KYNNYKSEN tapahtuma, enhän itekkään paljoo missään meiningeissä oo pyörinyt ja keräsin itsekkin rohkeutta ääneen tällaista ehotella :) tuut mukaan, epäröinti sikseen!
hui :D nyt on varmaan pakko tulla!
tewms - 0:31, 5.5.2016 » Jos saan pyörän kasattua maanantaina voin tulla taluttelemaan mun ensifiksiä tänne myös.
Kannattaa jättää ainakin toinen poljin irti nii ei iske nilkoille kun taluttaa.

Tää on hirmu hyvä juttu. Vois olla kesän eka pyörätapahtuma meikämandoliinille.

https://www.yksivaihde.net/old/2101

normaali - 16:46, 5.5.2016 »
tewms - 0:31, 5.5.2016 » Jos saan pyörän kasattua maanantaina voin tulla taluttelemaan mun ensifiksiä tänne myös.
Kannattaa jättää ainakin toinen poljin irti nii ei iske nilkoille kun taluttaa.
kannattaa käydä koetalutuksella ennen polkimen kiinnittämistä niin saa ekalla yrityksellä itselle sopivan setupin.
ununu - 17:45, 5.5.2016 » https://www.yksivaihde.net/old/2101
Keo Spin on kyllä edelleen kovin!

Jos laiskottaa enkä mene treeneihin niin vois tulla saunomaan…

Mukava nähä että tällaiselle yhteishengailulle näyttää olevan näin paljon intoa ja kiinnostusta. Vaati kyllä meikäläiseltä vähän uskallusta järkätä tällasta vaikka eipä tässä nyt sen kummempia järkkäilyjä ookaan, oon vaan ite tällasta sosialisointia kaivannut :slight_smile: kivvaa ku tuutte mukaan! Jee!

Elviira - 19:38, 5.5.2016 » Mukava nähä että tällaiselle yhteishengailulle näyttää olevan näin paljon intoa ja kiinnostusta. Vaati kyllä meikäläiseltä vähän uskallusta järkätä tällasta vaikka eipä tässä nyt sen kummempia järkkäilyjä ookaan, oon vaan ite tällasta sosialisointia kaivannut :) kivvaa ku tuutte mukaan! Jee!
Heh. Keskareita järkkäiltiin tällä ajatuksella kuutisen vuotta viikottain, mut lopulta sinne tuli vaan tietyt samat naamat, niin ei jaksanut enää julkisesti yrittääkään huudella muita mukaan. Mut hyvä et taas tapahtuu myös julkisestikin. Matala kynnys silti aina kaikessa toivottavasti, eikä vaatisi mitään erikoismainintaa....

on kyllä kiva seurata kun ei-konkarit pistää tuulemaan ja näyttää esimerkkiä. toivottavasti innostaa sitä vähän epävarmaa porukkaa mukaan.