A: rottajahti

oikein hauska läpänderi joo.

muistui mieleen keikka, kun kävin kaverin yhtä projektia katsomassa, et haluunko sen itselleni ja jätin ottamatta, joten jätettiin kadulle ja ilmoitin sen sijainnin täällä. Sit ko. runko olikin täällä hakijan toimesta myytävänä parin päivän päästä ja kun siitä vähän mainittiin, niin runko siirtyi huuto.nettiin.

respect

Pyörä on saanut nyt hiukkasen ajoa alleen. Vähän snadi, mutta hauska ajettava. Pyörässä on ns. vapaaratas, joka tuo pyöräilyyn ihan uusia ulottuvuuksia. Hauskaa vaan rullailla alamäessä (vapaaratas tarkoittaa ettei tarvitse koko ajan pyörittää kampia).

Tavarankuljetusominaisuudet tuli myös testattua, kun kuljetin koiran näyttelyhäkin etutartsilla, hyvin toimi. Tosin hiukkasen pelottaa suuren etumassan kanssa liikkua, myös hitsaussaumat hieman epäilyttivät alussa. Etukiekossa on reippaanlaisesti klappia ja kiekko pitääkin vaihtaa jossain vaiheessa, kunhan saan jostain jonkun mukavan halpiskiekon dyykattua (nyt mennään toisesta pyörästä lainatulla etukiekolla). Takakiekkokin/-napa pitänee vaihtaa, jos tulee halpa/ilmainen kolmostorpedo vastaan (Pohjois-Haagan jätelavalla näitä olisi ollut, mutta en silloin ollut vielä tarkemmin tutustunut rotan ominaisuuksiin).

Kaiken kaikkiaan hauska ajettava ja tässä on nyt jonkinverran kaikenlaista pientä tavaranroudausta luvassa, johon pyörä on oikein oiva kapine. Ajo- ja muutoskuvia luvassa tulevaisuudessa.

Mä missasin tän spektaakkelin. Mutta hommassa oli hyvä meno!

Fuck! Kuka otti? Olis kelvannu!

Siinä takakiekossa on hyvä sputnikin touring-vanne, ite kasasin sen sille vanhalle navalle. Mun mielestä se takakiekko oli pyörän paras osa.

Hitsaussaumat - syytä ollakin epäileväinen
Etukiekko - jos suicidehubeja ois eteen niin tää ois sellanen. Kannattaa kattella eteen joku pienempi rengas, joku on pienentänyt välyksiä haarukasta pikkasen liikaa…
Satula - huh huh.

^En oo vielä ehtinyt tarkemmin rihtailla takakiekkoa saati aukaista takanapaa. Hölskyy vähän liikaa, mutta ehkä se putsauksella, rasvauksella ja herkistämisellä kuntoutuu. 28" etukiekko on ihan jees tollasella 23mm nakilla. Satulaputki mua eniten pelotti, kun ajelin silmät sirrissä Linnunlaulun mäkeä aamulla. Ja paras osahan tuossa pyörässä on tuo uskomattoman simppeli ja jämäkkä etutartsi.