A: rottajahti

Päätin smurffin viisaiden sanojen myötä hankkiutua eroon mun tavarankuljetustarakkapyörästä. Tässä saa, joka tarvitsee. Ei ole hyvä, muttei huonokaan, pistesijoille on poljettu keskarikupissa. 3v torpedo, vaihdenapojen kuningas ja rosteriset ratadropit.

Tunnista kuvasta paikka ja lunasta pyörä. Takakolmiossa on hullujenpäivien muovipussissa avain lukkoon.

tässon ideaa… :smiley: harmi et tää on jossai nii etelässä lumen määrästä päätellen.

'nuff said respect

meh, jos joku ei oo hakenu tätä huomenna klo 15 mennessä ni vien tän pajalle käyttöpyöräksi.

Voiko hakea pelkän tarakan?

Hakisin pois jos asuisin vielä pk-seudulla. Ei täältä jaksa lähteä, paikka toki tiedossa kun ollut töissä useita vuosia siinä lähiympäristössä.

Käyty noutamassa kahvitunnilla. Pitää vähän tarkastella tuota kokoa, että jatkaako eteenpäin samalla tavalla vai lähteekö vanha pyörä uudelle omistajalle.

EDIT: Unohtui kiittää. Hienon oloinen kapine, ei siis jää pölyttymään nurkkiin. Kiitos!

hyvä homma!

Hah. Olin vielä toisella puolen asemaa.

höh
hyvä jahti kuitenkin vaikka pyörä jäi lunastamatta.

e: oliko joku foorumilainen punaisella tsygällä (lähti myös tyhjin käsin)?

Itse kävin tässä päivällä kierteleen Oulun asemalla kun eka info oli osin puuttellinen, monenlaista ois ollu tarjolla mutta ei tämännäköstä, myöhempi PM-purske sitten selvensi tilannetta =)

Zen ja hyvää karmaa kierrätyksestä!

Geokätkentää keskustassa! Ja voi vittu miten hienot dropit tossa…

Elämä on liian lyhyt olla ajamatta.

Tuossa vertailin juuri työmatka-ajokkini massaan ja Tunturi tuntuu omaa Kildemoesin kasariankkuria huomattavasti kepeämmältä. Kildemoesin talvinakkien massa tietysti vähän hämää. Kunhan saan tuon Vipin Puksuun ajeltua ja testailtua ja väsäiltyä, niin enköhän sitten Tunturin nimeen vanno.

Ajokuvaa ja tunnelmia vaan tähä ketjuun kiitos

Hyvä homma. Lisää kivoja kilometrejä fillarille.

Ha, parasta!

jumalauta mikä idea :DD

Siisti idea! Hyvää karmaa toteuttajalle!