7urku MayheM 12.9.2009

En mäkään usko. Olisiko jotain kaupungilla pyörimistä ennen / välissä / jälkeen poolojen? Eli siis lämmittelyä tietenkin kisaa varten…

En kans. Aurinko paistelee pilvettömältä taivaalta ja sen paisteessa lepäilevä mittari kirjottaa 25 astetta. Sweet.

Niin kertokaa minne ja millon jos jotain lämmittelyjä?

Ja tää joutuu ensin töihin. Tana.

Olis hauska tulla tallentamaan tunnelmat, mutta tänään on pakko ehtiä vähän töitäkin tekemään. Onko mitään karkeaa aikataulua ja paikkoja jo tiedossa? Voisin tulla kameran kanssa tallentamaan tätä helvetillistä kerhotouhua aina sinne tänne.

Mitä nyt viimeksi olen kuullut, ni neljältä alkais pooloilu Parkilla ja seiskalta tosiällärit. Ja oisko kuuden föriträkkäys viel voimassa?

Tää sai selkänsä sellaiseen kuosiin aamulla omenashowssa, et ei pääse edes pyörän päälle. :frowning:

Viimeisimpien tietojen mukaan neljän kieppeillä se Parkin kentällä ja siitä sitten etiäppäin.

Joku Turkulainen (Teemu?) voisi ottaa Paulukselta mun tarrat. Mä unohdin ihan kokonaan ja muutenkin aika Parkin kentällä meni jalkapalloa potkiessa. No siinä sivussa tuli pooloakin seurattua, mukavalta meno näytti. Hauskaa iltaa!

Ruokatauko, muutama kuva poolosta.

Huomatkaa taustalla pelaavat ammattijalkapalloilijat :slight_smile: Olikos Joope kaukalolla kanssa pelaamassa fudista? Oliko se pyörä Monark? Äidin luona on samanlainen, ja muistaakseni merkki on Monark.

Kiitos oli kivaa ja sai mennä kovaa.

Valitettavasti en ollut, Turussa oleilu on ollut aika minimaalista lähiaikoina. Ei kerrostaloelämä paljoo nappaa.

Kiitos järjestäjille ja kanssarunttaajille! Hauskaa oli. Kaksi flättiä helpotti matkaa, mutta maaliin asti sentään pääsin. Illan pimetessä tais olla itse kullakin liikennesäännöt ja itsesuojeluvaisto jo hiukan hakusessa. Heh.

hauskaa oli. voi vittu game over.

Rokken vitun Reitti roll!

viski jatkot vitun jees!

Kiitos.

Mulla jäi joko Kerttuun tai Maralle mustat Knogin ajohanskat, eli jos joku olisi sattumoisin korjannut moiset talteen, niin voisin ottaa ne takaisin.

voin käydä kysymässä jos ei löydy, ku asun tässä 3m päässä kertusta. pistele vaikka privaa jos tarvii käyä

Tänks. Ajelen siitä itsekin ohi tänään, joten pitää käydä itse kysäisemässä.

Siinä lähtiessämme Mara paineli pihalle mustat ajohanskat kädessä ja kyseli kovin et keltä jäi. Eli kyselepä siltä, Kerttu ei meinaa taida olla sunnuntaisin auki.