4M4: RAINBOWNINJA WA KAWAII DESU NE

hjämmets, pieni pettymys. Runko on kivan näköinen (onko kuitenkin?/voiko olla liikaa flakea?) ja kingin ohjainlaakerista plussaa. Muuten laittaisin kaiken vaihtoon. Onnittelut kuitenkin uudesta pöörästä!

Hieno runko pilattu yliampujalla maalipinnalla.

Konga on kuningas.

^^^ No nyt kun sanottiin. Mikä tankonauhaa vaivaa?

Kyllä tuo jollain perverssillä tavalla puhuttelee kokonaisuutena mua aika lujaa. Yleisesti hyväksytty värikoodailu kuitenkin on yksinkertaista touhua yksinkertaisille ihmisille, värikortit ja teoriat ja kaikkee niin ei tarvitse ottaa oikeasti itse kantaa kun kaikki on ylhäältä jumalan tai minkälie armosta annettu.

Nähdäänkö omistaja tän päällä oulusa?

Niin ne kiekot: kun tuo maalipinta on tuommoinen avaruudellinen, niin mites tiuhaan radiaalipuolatut kromipinnat eteen ja taakse?

tai samanlaiset ku afalla, lähtis!

meinasin siis, et vedään överiks sillee niinku kunnolla. + mustaa speksii

Kosmisen hieno runko ja mutu-tuntumalta osuvasti omistajansa oloinen kokonaisuus. columbuksen tarrasta ja ohjainlaakerista pikkuset miikat.
edit: ainiin,ja taaksepäin laittaisin näyttämään punaisen valon, vaikken muistakaan nyt miten valtio ohjeistaa

Persoonallinen kokonaisuus.
http://images.cafepress.com/image/45012205_400x400.jpg

Hämmentävä ja hieno on! Taakse laittasin mustan deep-veen ja tangonauhat asentaisin myös paremmin. Nyt sivukuvassa ne näyttää runkoputkea paksummalta. Kirkas speisseri myös pois ja satulatolppa mustaan. Tai vaihtoehtosesti kirkasta osaa myös stemmiin.

Värikoodaus on ehkä huono sana tähän, mutta kyllä tietynlainen harmonia toimii hyvänä lähtökohtana rakenteluun. Myös ei-niin kliineihin projekteihin.

Hieno on. Noi tankonauha hässäkät vaihtoon ja väliä lyhyemmäksi, smaybe?
Erikoispropsit 650Cx2 setistä.

Koskas tällä ajetaan ovaalia?

Erik - 18:55, 9.9.2012 » Värikoodaus on ehkä huono sana tähän, mutta kyllä tietynlainen harmonia toimii hyvänä lähtökohtana rakenteluun. Myös ei-niin kliineihin projekteihin.
Totta kai toimii hyvänä lähtökohtana mutta sit päästään siihen jumalan sanelu -touhuun kun ei viitsi itse miettiä vaan otetaan nöyränä vastaan se mitä ylhäältäpäin sanellaan kun se on se pelko että olosta saattaa tulla vähän epämukava kun ajattelee laatikon ulkopuolelle.

Jätetään tähän, tiedän tämän olevan turhaa koska värikoodauksen pyhä koodi ja porukan mielipide. Oishan tuo mun mielestä selkeästi tylsempi kokomustana ja jollain tavoin epätasapainoinen jos kammet ja eturatas ym ainoastaan kimaltelisivat lelumiinin sävyissä. Kummassakin tapauksessa toi poni olis ihan liikaa mutta nyt ei.

Mä luulen et sit ku täl on jo jonkun aikaa ajettu niin tää on siistein ikinä. Mut jarrupinnan tussaus ja noitten tankoteippien fiksaus nyt eka ois cowabunga.

http://fc03.deviantart.net/fs22/f/2008/015/c/4/Super_Kawaii_Onigiri_by_WaterFae110.jpg

livenä auringossa aivan törkeen siisti

Aikamoinen :smiley: jotain tässä häiritsee mutta sitten kuitenkin loistava. Takakiekon vaihdon kannalla itsekkin ja tuo eturieska on kyllä aika valtaisa ja vie huomiota turhaan. Ponista plussaa

dibs jos ikinä myynnissä. Olenhan pieni itsekin.

en mä osaa laittaa tankoteippejä joten pyysin mekaanikkopoikia apuun,

lopputulos:
http://i8.aijaa.com/b/00768/10875902.jpg
all you haters voi ottaa vähä mallia et miten se tehdään oikein! NIPPUSITEITÄ!

ps: NE JOTKA OLETTAA JA ODOTTAA JOTAIN PETTYVÄT MYÖS ELÄMÄSSÄ :slight_smile: joten ei kandee olettaa mitään vaan antaa kaiken tulla sellassenaan

kiitos kuitenkin rakentavasta kritiikistä ja negiksen ihanasta kuvasta ja milloin voin tulla lainaamaan mustaa tussia?

ja tuli mieleeni makuasioista, ite tykkään tehdä asiat aina vähän omalla tavallani enkä ole täydellisenpyöräluukin tavoittelija -tavoittelen sitä takaperoista jonka sain melkein tehtyä tällä, PERKELEEN SIISTI JA MAHTIKIKKAILUPYÖRÄ! Mutta: taakke kuitenkin OLISIN toivonut syvempää kehää oikeasti, mutta ei mulla riittänyt rahat siihen. nyt kuitenkin palkka virtaa ja husslin and shit joten kaikki on taas mahdollista.

Kyllä. Tällä turkuun ja ouluun