4M4: RAINBOWNINJA WA KAWAII DESU NE

Tosi hieno ja persoonallinen. Olen aina tykännyt tyypeistä, jotka ovat hyviä jossakin, mutta haistattavat huilut akateemiselle oikeaoppisuudelle. Poni kruunaa kaiken.

Kuljen enemmän Keskusta-Haaga-Espoo akselilla ja sinua on kuulemma nähty idemmässä, joten emme helpolla kohtaa, ja siis en ehkä pääse näkemään pyörääsi livenä. Saisitko vielä ihan tavallisen sivukuvan pyörästä rauhallista taustaa vasten ja pilvisellä säällä.

Huikea väritys! Sopivampi takakiekko, niin kylän taianomaisin kulkupeli on siinä.

Hot tip: Vetopuolen kuva toimis paremmin jotain rauhallisempaa taustaa vasten.

edit: oho bici ehti ensin

Maalaus suoraan avaruudesta…kerranki jotain muuta. Kuten tullu jo esille ni kiekkoja kannattais funtsia.

Etukiekoksi onkin jo speksailtu toisenlaista´tasapainottamaan kokonaisuutta :wink:

Takoisen väsäsin jo valmiiksi omistamastani navasta, rosebikesista tilaamista pinnoista ja tosta mavicin kehästä jonka ostin kahellakympillä. Yrittäkää itse etsiä käsiinne 650 “överi” fixtakakiekko ja sen jälkeen valittakaa miksi päädyin tähän ratkaisuun.

e: takoisella on minulle paljon tunnearvoa :slight_smile:

levarilla vois tuulla aika pahasti sivuun kulosaarensillalla, joten i dont think so
koska tällä oikeasti ajetaan kilometrejä.

-ehkä sitten ens vuonna velolle

Takakiekosta tussaisin jarrupinnan, muuten aika hauska.

Lanssi - 12:19, 9.9.2012 » Takakiekosta tussaisin jarrupinnan, muuten aika hauska.
tää unohtui!

Ku sais vielä kuvan kuskista tän päällä niin hoksis paremmin noi… mittasuhteellisuudet. Ei kyllä hoksis pikkupyöräksi kuin tuosta valtavasta eturattaasta.

Upea runko ja toi trispoke sopii tosi hyvin. Mutta samaa mieltä kuin muutkin, takakiekko ei oikein sovi.
Ja omasta mielestäni tohon sopis niiin paljon paremmin droppi. Ja muut osat mustina.

Mut kyl toi nopeelta näyttää ja pään kääntää. :slight_smile:

Fullspeed - 12:18, 9.9.2012 » Etukiekoksi onkin jo speksailtu toisenlaista´tasapainottamaan kokonaisuutta ;)
Tää varmasti auttaa, kestääkin varmasti paremmin kovaa ajoa kuin vanha venäläinen trispoke.

mustat deepv:t kehiksi vaan.

tää on kyllä parhautta! Sympaattisen näköinen fillari ja ainakin omaan silmään sopii loistavasti kuljettajalleen. Tuon spoken parina voisi toimia joku korkean profiilin vanne tuolla takana esim. joku Hson mustana.

tykkään satulasta ja ohjainlaakerista, ja tietysti myös siitä, että runko on kotimaista käsityötä.

e. tärkeintä toki että on omistajansa mieleen :]

Huh, ältsin siisti kyllä. Eturatas näyttää hämäävästi melko taakilta.

Huutaa mustempaa spexiii!!!

Mageee tää o

^ +1

Upea on. Iso eturatas on ainakin esteettisesti hyvä valinta. Aika omalla levelillään menee nämä itsetehdyt rungot.

Olihan tää nyt livenä ihan älyttömän nätti. Toi maalipinta, blingbläng ja galaksit räjähtää.

Luulin olevani dinosaurus ja silti odotin jotain päräyttävämpää. Olen hämmentynyt. Nätti pyörä jokatapauksessa :slight_smile:

Jotenkin odotin innostuvani tästä enemmän. Ehkä johtuu vaan huonosta sivukuvasta, ehkä mustaa ja kirkasta sikinsokin -speksistä. Hienohan tää on, mutta odotukset oli jostain syystä kovemmat.

Niijja miks toi tankoteippi näyttää noin rujolta?