26" Inbred S-koko


S-koko taitaa olla 16". Tarkempia mittoja voin joka tapauksessa mittailla tarvittaessa. Mukaan jäykkä haarukka A-C 405 mm.

Huomionarvoisia asioita:
-Runko on vanha. Hapettumaa gusseteissa.
-Jarrupalat kaipais vaihtoa. Mut mulla pitäs olla niitä luovutettavaksi.
-Renkaat kaipais vaihtoa. Mul saattaa tai saattaa olla olematta jotain 26" rengasta. Kysy.
-Kuitukeppi on muuten asiallisesti pidetty, mutta joskus tiukkasin jarrukahvaa muistamatta että kyseessä on tosiaan kuitukeppi-en nyt kamaliin momentteihin kuitenkaan ehtinyt. Itellä luottoa ollut tankoon mut en tiiä, oon kyl “I-want-to-believe”-idiootti. Annan kepille takuun vuodeksi 30 egellä. Vaihtoehtoisesti voidaan laittaa sulle tähän paska bulkkiankkuri tilalle (miinus 30 egee). Stemmi voidaan halutessasi vaihtaa myös vaikka 60 mm Antiin.
-kiilapultti-EBB on mahdollisesti ovalisoitunut, mutta kitkatahnalla ja huomattavalla momentilla pitänyt kaikki hapottavimmatkin polkuylämäkirunttaukset.
-Voimansiirto kiitettävässä kuosissa.
-Spideri on kii joillain käppäpulteilla mut mulla on ihan asiaankuuluvatkin jossain.
-Eastonin tolppa ei lähe, oston lähetessä aktualisoitumista isken kii semmosen Proben.

Helsinki. 260 euroo pyynti mutta voi tarjotakin-tarjouksia alan kuuntelee melko pian jos ei muuten lähe.