2001 Steamroller

Ugh.
Original Gangsta.

nostalginen kakkasurly

Emmää muista tiiä mut minusta tuo kakkaväri on oikeesti hienompi mitä toi sininen. Myös pomppiksissa tähän asti paras sävy. Niinki hyvä että oon miettiny oman maalauttamista caccaväriin…

Kullispacereita, elikkä p3bn0rrenkaita liikaa. Lisäks en tykkää maantiejarrusta kun tiedän, että suihkii lumet säärille. Tosin, ei taida olla pitkäaikainen vaiva siellä Hessoisa. Tiedän, että tää ei ole amatopsu, mut silti.

Tosi kiva

On kyllä.

ekan vuoden rolleri.

oikeaan osoitteeseen päätyi. ja hyvä, että kertyy kilsoja.

<3

makko - 20:33, 5.1.2016 » Emmää muista tiiä mut minusta tuo kakkaväri on oikeesti hienompi mitä toi sininen. Myös pomppiksissa tähän asti paras sävy. Niinki hyvä että oon miettiny oman maalauttamista caccaväriin...
Oon aina sanonu samaa: kakkarollerit bäst.

Hieno tämäkin. Kiva tarroitus!

Erittäin hieno!

Ehdotan tän maalausta siniseks, oli noin 805058 kertaa hienompi.

Ollin “kakkarolleri” varastettiin viime viikolla.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/t31.0-8/459155_10150678239247612_1214252179_o.jpg
(sinivalkoiset tankonauhat droppitangossa ilman tartsia, muuten kuvatunlainen)

Älkööt kukaan turhaan lukottako Kimin vintaasiRolleria.

Miten muuten on, johtuuko vaan kuvankäsittelyllisistä jutuista tää ruskean värin kirkkaus vai onko bostonbakedbeanssia enemmän ja vähemmän kypsänä sävynä.

normaali - 20:36, 5.1.2016 » Kullispacereita, elikkä p3bn0rrenkaita liikaa. Lisäks en tykkää maantiejarrusta kun tiedän, että suihkii lumet säärille. Tosin, ei taida olla pitkäaikainen vaiva siellä Hessoisa. Tiedän, että tää ei ole amatopsu, mut silti.
Esteettisesti samaa mieltä, käytön kannalta 7mm uutta lyhyempi keula ajaa ehkä ohjaamoa liiankin alas - pitää vielä tsekkailla.
JJ90 - 11:40, 6.1.2016 » Miten muuten on, johtuuko vaan kuvankäsittelyllisistä jutuista tää ruskean värin kirkkaus vai onko bostonbakedbeanssia enemmän ja vähemmän kypsänä sävynä.
Väri on vaalea ja punertavan sävyinen, en tiedä montako ruskeansävyistä rolleriväriä on, mutta kaikki uudemmat mitä oon nähnyt ovat huomattavasti tummempia.

Se uudempi ruskee tais olla nimeltään maroon.

Hieno pyörä ja pakkomielle.

Ugh.

SuicideHub - 13:47, 6.1.2016 » Se uudempi ruskee tais olla nimeltään maroon.
Kyllä se näin näyttää olevan kun löysi oikean nimen värille. Tää on kyl kivempi.

Tätä kuuluu mun vuoteen 2001 tällä hetkellä:

Löin nurkissa pyörivät ja kimiltä saadut osat vain suoraan kiinni. Fliteä pitäis hilata eteenpäin, mutten oo vielä jaksanut, kun kunnollista 30.0mm satulatolpan kiristyspantaa ei löydy kotimaisista/kivijaloista. Kohtpuoliin kohtpuoliin.

Eikö salsan lip lockia ole paikallisissa siellä päin? Vai pitääkö olla kulmikas?

hyvä tude. 30.jtn mm klämpit on helppo shimmata 30millisiks. TOIMII

oispa jo kesä

Tude hommannu kovia konkeleita.