2001 Steamroller

Tuhlaajapojan paluu.

Älä yllytä.

So fresh so clean.

Pikantti yksityiskohta tuo Surly Spacer Stackin kunnioittaminen. Arvostan tällaisia perinteitä.

Löytykö tämä muuten Suomesta?

JeeJee - 8:27, 29.7.2014 » Löytykö tämä muuten Suomesta?
Jenkeistä tuotu Suomeen edellisen omistajan toimesta.

Nyt on parhaan värinen rolleri minkä koskaan nähny. Helvetin hieno. Black’n’blue toimii aina :slight_smile: Vahva dibs.

Tai vaihappa mustaan?

Surly-perhe asuu perinteisesti eli isovanhemmat ja nuoriso saman katon alla.

H&G.

Oli muuten hyvä ajaa, matalampi tekee tuosta pyörästä aikamoisen ohjuksen vrt. normirolleri.

Maantierolleri, tuolla tekee mieli ajaa lujaa eteenpäin, sen sijaan kuin perusrollerilla tekee mieli ajaa esteitä ylös tai alas.

Kellähän lähetillä muuten oli musta tai ruskea orkkisrolleri jossain vm. 2008 älläreissä? Muistan kirkkaan ratastongan ja quillin ja ihmetyksen kun luki steamroller.

Tää on palstan siistein rulla. Tykkään erityisesti kammista.

Je-eeeeh on muuten hieno! Näenkö oikein, että keula on matalampi lyhyempi kuin nykyrollerskassa? Miten käy marawintterin kysympä vaan.

Siistein rolleri mitä oon ikinä nähnyt!

^+1

tudetski - 9:59, 31.7.2014 » Je-eeeeh on muuten hieno! Näenkö oikein, että keula on [s]matalampi[/s] lyhyempi kuin nykyrollerskassa? Miten käy marawintterin kysympä vaan.
Joo, asentelin toissa päivänä jarrua ja yllätyin. Olin tsekannut, että rungon mitat ja kulmat samat, mutta keulan 7mm lyhyempi a-c jäi huomaamatta. Ei taida perus 35 nappulaa syödä tuo keula. Pienen harmituksen jälkeen täytyy todeta, että on oikeastaan jees, että ajotuntuma on vähän agrempi kuin uudessa rollerissa. Onhan mulla noita talvikulkineita jo useampi ennestään.

Ja tulikastehan tälle tuli annettua eilisissä älläreissä, eli ei tästä mikään sunnuntaipyörä kuitenkaan tule :wink:

Pduk - 10:11, 31.7.2014 » Siistein rolleri mitä oon ikinä nähnyt!

Tuli vastaan intternetissä.

Uuuuh nyt vasta näin tämän. Ehoton 5/5!

Pduk - 9:11, 31.7.2014 » Siistein rolleri mitä oon ikinä nähnyt!

Jäi jotenkin kaivelemaan uudelleenmaalaus ja kun muualla myynnissä ketjussa tuli vastaan ebay 2001 rolleri, binnasin. Runko oli yllättävän hyvässä kunnossa ja värikään ei ollut ihan niin paha mitä muistin. Osat siirtyivät tähän ja sininen siirtyi hyvään kotiin. Ja joo, oon varmaan kaikkien kanssa samaa mieltä, että sininen oli hienompi, mutta kun tässä alkuperäisyys oli se juttu :wink:

Tällä hetkellä talviajossa, alla challengen chicanet (on muuten hyvä gumes).

Ihana