1V7V Jyvääskylässä 15.-17.5.2015

ilonanne - 22:00, 17.5.2015 » Kukas muuten oli siellä harjulla napsimassa kuvia? Oma #mäkinaama kiinnosta.
Kurkkasin Antin kamerasta #mäkinaamoja lävitse, olivat eeppisiä. Myös sinun.

tl dr en lue teidän viimeisimpiä kommentteja mutta jos jotain jäi mieleen niin nauravat naiset. ei tule mieleen mikään mikä ei olisi naurattanut. siis oikeesti mitä hittoa kaikkeen reagoitiin nauramalla. nautin siitä asenteesta yli kaiken. varsinkin te ja myös kaikki muutkin olette tervetulleita jatkossakin.

tosiaan on vähän vuorotyömuuttujia kotona mutta jos aikataulut natsaa niin ei muuta kun tervetuloa. rakastan teitä kaikkia ja kiitos rakkauden lähetti siitä että pidät yllä oikeanlaista ilmapiiriä yhteisössä. koen sen äärimmäisen tärkeäksi muistutukseksi kaikille.

e: plus esco hyppäsi isoihin saappaisiin tänään, hoiti hommat kiitettävästi ja tuli vielä bilettämäänkin vaikkei olisi tarvinnut.

disclaimer: jää varmaan vajaa 100 tyyppiä kiittämättä tässä, toivottavasti kaikki ymmärrätte oman tärkeytenne.

Odie - 22:23, 17.5.2015 »
ilonanne - 22:00, 17.5.2015 » Kukas muuten oli siellä harjulla napsimassa kuvia? Oma #mäkinaama kiinnosta.
Kurkkasin Antin kamerasta #mäkinaamoja lävitse, olivat eeppisiä. Myös sinun.
Jotain tälläistä:http://www.kawapaper.com/d/4899-2/Kawapaper_FLCL_0000005_1600x1200.jpg

Kiitos Jyväskylä ja kaikki ihanat ihmiset! Oli aivan huippusuperihanat kemut ja kelit. Tää viikonloppu hymyilyttää vielä pitkään :slight_smile:

Kiitti hei kaikille, olin vähän huono tutustuun keneenkään, mutta pari uutta nimimerkkiä tuli kuitenkin tutuksi.

Tykkäsin erityisesti älläreistä. Hampaat irvessä jokaisen mäen kohalla aattelin, että perkeleen mäki et mua voita. Kaks mäkeä piti taluttaa, mutta aina mäettömässä paikassa asuneena meni aivan hyvin.

peltsip - 22:49, 17.5.2015 » siis oikeesti mitä hittoa kaikkeen reagoitiin nauramalla.
:D

ihan perus :smiley:

Jes, siistii. Oli kiva nähä, et jengi tykkäs! Aina velorinteelle tullessa nauratti ku meininki näytti ku miltäkin leirikoululta :smiley: Älläreissä oli mukava katella ihmisten ilmeitä siinä ekan manifestin palautuksessa, kun pääsi kertomaan Harjulle noususta :))

Kivaaa, Kokkolassa nähään!

Tuossa muutama räpsy. Jos haluat kuvan pois, niin ilmoita ja napsin ulos. Voi käyttää edelleen kun vaan muistaa etiikan.




manuelkala - 23:46, 17.5.2015 » https://c1.staticflickr.com/9/8895/17602149950_f89785149f_z.jpg https://c1.staticflickr.com/9/8895/17602149950_f89785149f_z.jpg https://c1.staticflickr.com/9/8895/17602149950_f89785149f_z.jpg https://c1.staticflickr.com/9/8895/17602149950_f89785149f_z.jpg
kyynel tirahtaa visp-miehen silmäkulmaan

salutations and god speed

en tahtois olla negis mut tota

oon vaa katkera ku ilmeisesti noin 60 ihmistä valorinteellä tilas ja söi pizzaa
mut
kukaan
ei
koskaan
kertonu
mulle
koska
ne
tilaa
pizzaa

manuelkala - 23:48, 17.5.2015 » en tahtois olla negis mut tota oon vaa katkera ku ilmeisesti noin 60 ihmistä valorinteellä tilas ja söi pizzaa mut kukaan ei koskaan kertonu mulle koska ne tilaa pizzaa
Sama. Kauheeta katsoa kun väki söi pizzaa eikä mulle kerrottu tilaamisesta.

^^Nyt ku sanoit, niin oon itekki katkera.

Kokkolassa sitte pizzasponssi?

Vajan taakse paskominen ja grillin terassin sytyttäminen kuulostaa toiminnalta jota osasin epäillä olevan meneillään kun pyörin joka paikkaa särkiessä unen ja valveen rajamailla, jotain hyvää nukkuma-asentoa hakien siellä kovalla patjalla, liian kuuman makuupussin alla ja mietin, että tilanteestani saisi kurjemman enää vain menemällä tarkistamaan meininki ulkona :smiley:

Patjan kovuudesta ja raskaasta matkasta huolimatta unta kuitenkin tuli kumpanakin yönä ja voin hyvin koko viikonlopun. Krapulaa ei ollut missään vaiheessa, eikä liian kovaa känniä.

Toivottavasti otitte toteemieläimen viisaudet sydämeenne, mutta jos ette pysty, etteivät ne jääneet kummittelemaan uniinne…

ilonanne - 22:53, 17.5.2015 »
Odie - 22:23, 17.5.2015 »
ilonanne - 22:00, 17.5.2015 » Kukas muuten oli siellä harjulla napsimassa kuvia? Oma #mäkinaama kiinnosta.
Kurkkasin Antin kamerasta #mäkinaamoja lävitse, olivat eeppisiä. Myös sinun.
Jotain tälläistä:http://www.kawapaper.com/d/4899-2/Kawapaper_FLCL_0000005_1600x1200.jpg
Tai sitten ihan goldsprintissä:

Aika tyynenä vedät :slight_smile:

peltsip - 22:49, 17.5.2015 » nautin siitä asenteesta yli kaiken.
hhaah, mahtavaa kuulla jos onnistu antamaan jotain hyvää vaihosa koska mää ainaki nautein teijän järjestämistä juhulista niin kovasti!!

nyt ku aattelen uuestaan niin aika hemmetin siisti homma Lumikkoherralta antaa mulle äärimmäisen rare rigafixed-tarra vain koska se kuulemma sopis mun pyörään. vahvaa fiilistelyä ja lämpimiä ajatuksia tosta keissistä.

ensimmäinen vierailu mäkikaupunkiin oli petollinen, JKL hurmas. teillä on siellä ihania pätkiä ajeltavaks järvien liepeillä, ite ottaisin käyttöön varsinki esim iltauinti-tarkotuksisa, oijoij.

rastihenkilöt älläreissä oli niin mahottoman mukavia ja järjestelyt palkintoineen niin DOPE ja burgeri mehevää sekä musat priimaa että jännittää kokkolan puolesta ens vuosi!

seikkailurandoa kuulemma tiedossa, voi juku.

tympeemuija - 1:46, 18.5.2015 »
peltsip - 22:49, 17.5.2015 » nautin siitä asenteesta yli kaiken.
hhaah, mahtavaa kuulla jos onnistu antamaan jotain hyvää vaihosa koska mää ainaki nautein teijän järjestämistä juhulista niin kovasti!! nyt ku aattelen uuestaan niin aika hemmetin siisti homma Lumikkoherralta antaa mulle äärimmäisen rare rigafixed-tarra vain koska se kuulemma sopis mun pyörään. vahvaa fiilistelyä ja lämpimiä ajatuksia tosta keissistä. ensimmäinen vierailu mäkikaupunkiin oli petollinen, JKL hurmas. teillä on siellä ihania pätkiä ajeltavaks järvien liepeillä, ite ottaisin käyttöön varsinki esim iltauinti-tarkotuksisa, oijoij. rastihenkilöt älläreissä oli niin mahottoman mukavia ja järjestelyt palkintoineen niin DOPE ja burgeri mehevää sekä musat priimaa että jännittää kokkolan puolesta ens vuosi! seikkailurandoa kuulemma tiedossa, voi juku.
Ajatko Tku-Kla?

Kivat kemut oli.

Tietty Goldsprintti venähti, mutta sellaista se joskus on. Olette kokemusta rikkaammat ja tiedätte sitten mihin katsoa ensi kerralla.

Paikoin oli kyllä melko oksettavat mäet, eivät varsinaisesti erityisen pitkiä reitillä mihin ei olisi tottunut, mutta lyhyitä ja jyrkkiä löytyi.

Kokkolaankin kerroin terveistä, että tällä määrällä jengiä saisi aikaiseksi hauskat tiimi-älläritkin 3-4 hlöllä, mutta toimi se näinkin.
Omaksi ajovirheeksi luettakoon että liikennepuisto-rastilta olisi pitänyt ajaa suoraan etelään, eikä katsomaan sitä vieressä lähellä olevaa rastia, joka osoittautui maaliksi… olin merkannut semikuivalla huopakynällä sen huonosti. Ajoin siis jonkin verran ekstraa, jolloin jäin kärkipään Hesalanukoista.

Tossujarrulla hymyilytti lasetella mäkisprintin jälkeen alas kaupunkiin.

Kiitos tutut ja (toistaiseksi) tuntemattomat, niinhän se menee että kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään. Puhuin monen ihmisen kanssa, mutta koska huono nimimuisti, en muista keitä olitte… kasvot jäivät kyllä mieleen, ei hätää.

Hauska myös kokea, että toisenlaisen pyöräilyn underground saattaa kerätä yhtenä viikonloppuna n. 100 hlöä yhteen paikkaan vielä 7 vuodenkin jälkeen. Yksivaihde.net ei siis ole jäänyt muutaman vuoden tähdenlennoksi.

Patja oli jokseenkin kova, vaikka oli oma alusta välissä.

Joo kiitokset omasta puolesta myös. Paljon (käytännössä kaikki) uusia naamoja tuli tavattua ja kaikki loistavia tyyppejä.

Yksi flätti tuli jo autossa ja kun tuon vaihdossa jäi takarenkaan pultit hiukan löysälle meni Harjun nousu sitten juoksuksi kun ensimmäisellä oikealla polkaisulla kiekko vääntyi sivuun. Muuten ällärit meni alkuun krapuloidessa, mutta lopulta kun sopiva ajoseura tai paremminkin takarengas löytyi niin iskihän se liekkikin. Ja pahoittelut Rikulle, luulin että kun tullaan maaliin samaan aikaan saadaan sama aika, mutta näköjään mulle arvottiin 10s nopeampi aika.

Alla sportstrackerin dataa. Laitoin päälle kun lähdettiin aamulla Valorinteeltä ja sammutin kun oltiin Rentukan pihassa älläreiden maalissa. Välissä tuli käytyä mutka Jyväskylän kebab:ssa joten älläreissä taisi muutama kilometri tulla alle…

Ja tää on Arielille

Sorry, en mäkään jaksanut etsiä sitä jotain melkein Bostonia soittavaa noname-bändiä.