178 cm 78.5 jalan sisämitta käyttispommittaja

Apua!

Ensiksi myönnettäköön etten tajua bike fittingistä edes alkeita. Olen joskus saanut tsägällä oikean kokoisen rottafiksin ja ajoin sillä yli 10 vuotta kunnes se väsähti ja heitin sen pois ehkä viis vuotta sitten ennen kuin tajusin ottaa siitä mittoja.

Nyt olen ajanut kaikenlaisilla random-vehkeillä eikä oo tuntunu siltä että olisin löytäny itselleni sitä ykköshevosta. Tällä hetkellä arkena 55 cm DBS-museopyörää ja retkillä Omnium Cargoo koossa M.

Rakastan pommittaa “ride it like you stole it” ja kiinnostelee jotkut maasturisinkulat. Onko myydä vehjettä tai antaa jotain kullanarvoisia neuvoja mihin suuntaan kannattaa katsetta kääntää.

Olen antanut itseni ymmärtää että joku Surly, Kona, Marin jne. vois olla laadukkaita. Mitä muita? Katson juuri Fillaritorista jotain Kona Unit 29" sinkula, L mutta en tajua noista kokoluokista hevon vittujakaan vaikka miten yritän jotain taulukkoja googlailla. Suurin ongelma on varmaan keskittymiskyky.

Dear Eki mitä vittua mä teen?

t: Nimimerkki Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta. Sillä sinun on valtakunta, voima ja kunnia. Iänkaikkisesti. -80

mee alkuun johonki isompaan putiikkiin koeajamaan kaikenlaista niin pitkäks aikaa että osaat jo silmämääräisesti sanoa et joo, toi on liian iso. nykymaastureiden geometriat on outoja ja vaikea hahmottaa jos ei oo kokemusta.

koska tykkäät vetää kovaa niin veikkaan että sulla tulee olemaan hauskempaa pienemmällä rungolla. ite vaihdoin just maantiesinkulan runkokoon 57->53 eikä kaduta yhtään (koska en oo vielä pannuttanu stongan yli), ite 184cm & 85cm inseam

2 Likes

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.