1. project (fixed gear)

tarkka huomio.

okei, tää on nyt sit Alokas. Ylennän sen sotamieheks tai kessuks tai jotai ku se saa uuden satulan.

Minkälaisella budjetilla oot vetänyt? Harvinaisen vähän lisäarvoa noi teipit tuohon antaa, eli sit musta kannu jossain vaiheessa, rottaistuu siitä sit mukavasti. En välttämättä pelkäisi napojen hajoamista, koska vaikkei promaxit olekaan, niin suzuet kuitenkin

Jäbä tais rakentaa tätä eilen pyöräpajalla puolalastomana? Hyvännägöne tsygä

Just hyvä. Mut toista jarrukahvaa vaatis ja tankoteippejä tai vaihtoehtosesti riiserin.

josbanse - 10:08, 27.5.2015 » Minkälaisella budjetilla oot vetänyt? Harvinaisen vähän lisäarvoa noi teipit tuohon antaa, eli sit musta kannu jossain vaiheessa, rottaistuu siitä sit mukavasti. En välttämättä pelkäisi napojen hajoamista, koska vaikkei promaxit olekaan, niin suzuet kuitenkin
nii mut ku laitoin ne navat kans paskasti.

koen et noi teipit o iha vitu kova juttu. laitoin kyl tohon viistoputkeen niin päin vittua kuin vaan voi laittaa, joten uusin sen jossain vaiheessa. siihen saakka se tulee näyttää kamalalta ja ihmiset pöyrilöityvät siitä.

Illuminati spotattu

kiekot 160 e kiitti josbanse nää kiekot o iha vitu hyvät
jarru (jota en ikinä käyttäny ku ei sopinu ja joku repositioi jonnekki pajan varastoon) 5 e
sisärenkaat 14 e
lukkorengas 7 e
teipit joista kyl yllättävästi tulee menee tohon pyörään kaikki vaik ostin 1230X600 mm 40 e
kammet suginon modernit 40 e
eturatas ja kaks takaratasta 25 e
sram pc-1 ketju 14 e
lahjotus 10 e minkä annoin pajalle
kaalilaatikkoo ja tämmöst 15 e
täysin mauton kiroilu 0 e

elikkä yhteensä 301-331 euroo. loput osat pajalta. tai waltolta. tai mun vanhoist pyörist paskarullista.

En ymmärrä silti, että mikä niissä navoissa on sun mielestä huonoa :smiley: Jos on joku linkki heittää, niin laita tänne vaan! Ihan näppärä ensifiksi toi kuitenkin on varmasti.

en oo ihan varma onko ne oikeesti huonot vai oonko joutunu vaan johonki itseään vahvistavaan napojenherjaamislooppitsygoosiin. mut mulle jäi kokemus et rullaavuus kusee ja kierteet saattaa mennä paskaks aika nopee, mitä katoin.

Ja tää on siis iha vitu hyvä.

Jos jarrun sais vaa toimii.

ite prosessista sen verran, et enimmäkseen se oli ikävää, mut se nyt johtuu vaan siitä että oon paska ihminen. oli masentavaa huomata et oon niin paskas kunnos et en enää nauti insinööraamisestä.

forces

Vaikeuksia saada jarrua toimimaan. Muutamalla eri setupilla oon ny yrittäny, HNNNGGHHH! Nyt viimeks vaikutti lähinnä siltä että vaijeriputki on liian ahdas ja nailonkerros siellä sisällä räjähti tukkien koko paskan (saatana). Mitä helvettiä? Tilastollisesti yhtä todennäköistä tosin taitaa olla etten vaan osaa.

Ja jarru ois kans ihan kiva ku mun paskat kintut ei tykkää skidaamisesta ja jotenki en osaa sitä kunnolla tai multa ei irtoo reisistä tarpeeks jouleja. Yritän iskee vastaan molemmil jaloil ja olla antamatta periks mut kovista vauhdeista ei mitään toivoo saada pysähdyttyy millään järkevällä kantamalla. Tulee polvet kipeeks. Ja sisäreiden lihakset, mut se nyt tuntuu luonnolliselta eikä siinä oo mitään pahaa.

Vaikeuksia saada tota viistoputkee teipattuu kunnolla. Ikään ku toi kalvoteippi ois alkanu menettää ytyään sen jälkee ku otin sen esiin. Pysty- ja vaakaputken kaa sain teipattua teipin päälle, nyt se ei enää onnistu. Hämmentävää. Vois teippaa epoxy rapidilla.

Mut laitoin tänää ruskeen tankogripin. Se oli aika jeba.

Tänään oon nauttinut prosessista. Ihanaa ku on niin omistautunut jollekki, ettei enää ees halua reagoida virtuaalisiin ärsykkeisiin (ellei ne koske pyörää). Tai IRL-ärsykkeisiin. Kuten nälkään ja ihmisiin.

Oikeestaan toi pyöräily ja pyörän omistaminen on tehny aika hyvää mulle selkeesti. Mulla ei oo enää surkee olo, en oo itkeny muutamaan päivään kuin pari kertaa liikutuksesta. Vatsa ei oo enää jatkuvasti kipeä enkä käy kolmen tunnin välein pöntöllä vääntämässä vihreää ripulia. Erinäiset paikat on kyl kipeet ja jumissa.

Pyöräily on tosi kivaa.

Aion laittaa jonku tosi hyvän kuvan tässä joskus Alikessusta. Koska toi edellinen ei tehny yhtään oikeutta tälle, tää on oikeesti aika siisti pyörä.

Kammet joutuu ehkä vaihtaan. Sen saamme tietää tyylii muutaman päivän sisään.

Roller94 - 3:19, 29.5.2015 » Kärsim kroonisesta panetuksesta.
Roller94 - 0:53, 30.5.2015 » Vaikeuksia saada jarrua toimimaan.
Sori, oli ihan pakko. :D

http://www.nelonen.fi/sites/default/files/styles/story_main_image/public/5e7399fdad555dc15b2d860a22185d16_nipa.jpg
Hei tämmönen ujo leukapeukku tsempiks. Kyllä Neumanniki selvis!

opin skidaamaan. kuuluu käyttää kehon painoo hyväks.

http://skateboard.com.au/forum/profiles/Thumbs_up_kid_big.jpg

eka onnistunut skidaus oli kyllä hieno kokemus

http://i1.aijaa.com/t/00724/13857587.t.jpg

Halusin ottaa kuvan pyörästäni luonnollisessa ympäristössään, joten tässä ois: minä ja Kersantti Pippuri soitamme bassoa.

(painamalla isommaks)