Bannerikassa äänestys

Pitäisikö yksivaihteella olla bänneri aka juhlakekkerirahasto

  • Kyllä
  • Ei
0 voters
1 Like

Joo jos yv juhlia järjetetään

1 Like

Eeee luulin että amerikassa joku hassuttelu menossa :expressionless:

Give us money and they will come

Ei, mut lahjotan kyl ihan mielellään suoraan juhlakekkerirahastoon

3 Likes

eiks vanhan internet sivuston bannerirahoja enää ole

Samoin. Ääni bannerikassalle on ääni maailmalle, jossa sisältöjen näkeminen edellyttää mainosten näkemistä. Vaikka mielellään näenkin snickers-mainoksen

5 Likes

Voihan sen aina adblockilla piilottaa ja muistaa klikata vaan ku menee tilailemaan tavaraa :slight_smile:

Ai onko täällä joku banneri? Mulla saattaa olla adblock XD

En osaa vastata. Mielestäni on hyvin aina toiminut, että joihinkin tilaisuuksiin tuodaan joku ennalta ilmoitettu määrä roposia, ja aina on saanut rahoilleen aivan todella hyvää vastinetta.

Ymmärtääkseni nämä massit on poltettu jo aikoja sitten

Äänestän vaihtoehtoa “ei vahvoja mielipiteitä kumpaakaan suuntaan”.

aika paljon niitä tapahtumia on aikasemmin makseltu bännerikassan kautta ja silti niitä hiluja on pitänyt vonkua.

Yleensä roposet on saatu jälkeenpäin joo kyllä ihan hyvin, mutta mukavampi on silti järjestää tapahtumaa selkänojan kanssa, eikä täysin omalla “lippuriskillä”. Saunat ja tilat maksellaan etukäteen ja ei oo kiva tehdä tapahtumaa, jos jännittää että tuleeko kukaan paikalle vai maksaako tää hyvän mielen tapahtuma mulle henkilökohtaisesti 150e.

Olen järkännyt jonkin verran tapahtumia yv:llä ja bannerikassan satanen tai kaksi on auttanut just mukavasti. Isommissa tapahtumissa etukäteisilmottautuminen toimii kyl hyvin, mut pienemmissä ei ehkä niin hyvin.

5 Likes

Nää on hyviä perusteluja kyllä. Oon ite ollu tosi monessa tapahtumassa vapaaehtoisena, mut ei ne tapahtumat tietysti yksin sillä järkkäydy, että vapaaehtoset tulee paikalle ja pim. Ja maksaahan tän serverin pyöriminenkin jotain, vaikka jossain vaiheessa oli puhe, että se on turvattu joksikin aikaa. Pienehkö paha se on, jos näiden vuoksi on joku toivottavasti aiheeseen liittyvä ja hillitty banneri.

Itsehän en edes pidä ovessa “ei mainoksia” -tarraa, koska niiden avulla pysyy käsitys eri asioiden hintatasosta ja muuten joutuisin ostamaan biojätepusseja

3 Likes