Yv-vaihtomarkkina-toping / HKI

Mietin tässä foorumia selaillessa, että olisi kiva kun olisi kunnon jääpalamuotti - ei siis sellainen kovamuovinen paske vaan ihana, silikooninen muotti. Siitä sitten kivasti voisin jäädytettyjä kahvikuutioita kaataa blenderiin sunnuntaiaamuista jäälattea tehdessäni.

Tämän mielikuvan pirstaloi kuitenkin välähdyksenomainen visio Ikeasta tai muusta vastaavasta helvetinhallista ja itsestäni siellä hikoilemassa tavarakasojen keskellä, eksyksissä, hiilijalanjälkiä ja muita eettisfilosofisia pohdintoja pakonomaisesti mielessäni pyöritellen. Ahdingossani päädyin haun avulla skannailemaan foorumin unohdettua sisältöä muun muassa hakusanoin “vaihtotalous”, “barter”, “quid pro quo”. Etsintäni ei tuottanut tulosta. Oli aika toimia: avasin uuden topin — sellaisen, missä ei rahalla ole sijaa.

Topaasi on siis tavaroiden ja palveluiden vaihtamiseen. Vaihtaminen tapahtuu muuhun tavaraan tai palveluun.
Alueena HKI/lähialueet ja kai postikin/kuriirihenkilökin käy tai entiiä

Etsin:
-silikooninen jääpalamuotti, värillä ei väliä.

https://www.luckyvitamin.com/images/Product/medium/163976_1.jpg

Tarjoan vastineeksi:
-pienet ompelukorjaustyöt amatöörimäisellä, mutta tarkkuuteen pyrkivällä jäljellä, välineinä Singer Elégance ja parisenkymmentä eri lankavaihtoehtoa, sekä kankaita.

  • huonekasvien pistokkaat (useita eri)

Mun mielestä tää kuuluis aiheen vierestä-osioon, mutta laitan nyt kuitenkin Rompetoriin

  1. go

Tämmöselle on mun mielestä tilaa foorumilla. Hyvin hoksattu!

Mulla ei oo mitään enkä tiiä mitä tartten

Tarvis ois löytää 1 kpl WTB Nano 40mm toisen samanlaisen kaveriksi, musta. Tai oikeasti haluaisin molemmat tanwallina mutta yksi musta löytyy jo.

Mulla olis esim. yksi pelagorack M-kokoisena, musta sieltä mistä pinnoite ei vielä ole kulunut tai chipannut pois. Melkein kaikki alkuperäiset kiinnityshilppeet löytyy. Lyhyempään kulmapalaan, jolla tartsi kiinnittyy haarukan kruunuun, olen suurentanut reikää M8-ruuvin mentäväksi, mutta tämä ei vaikuta laitteen toimintaan. Jos jotain sellaista puuttuu mitä ehdottomasti tarvitset niin tarjoudun auttamaan etsinnöissä esim. kyselemällä pyöräliikkeistä joissa näitä osia on.

Koen tarvetta nostella tätä topia nyt maailmantilanteen ehdotellessa vaihtoehtoismarkkinamallien ajankohtaisuutta.

Etsin edelleenkin tuota jääpalamuottia. Lisäksi yksi rulla vessapaperia hakusessa.

E. Vesspaperia löytyi

edit. löytyi

Olis tarve Yamahan single braced symbaaliständin alaosalle tai koko ständille. CS-745 tai CS-740. Vaihdossa tarjolla vaikka minkälaista pyöränosaa. Kysy! eipäs tarttekkaa enää