Totesin kalenteria selatessani, että pääsisin sittenkin Tampereelle juhlistamaan yksivaihteen synttäreitä. Onko Turun jengissä muita kiinnostuneita, jos vaikka jotain yhteismajoitusta ja joukkosiirtymää saisi aikaiseksi?
Barcelonassa tuolloin.
Täähän otti hyvin tulta alle. Heh. No menen ainakin itse edustamaan Turun seutua, majoitus varattu.
Koska Turussa ei ilmeisesti ymmärretä hyvän päälle niin meidän we’re so räääd-tiimi adoptoi sut vaikket ehkä edes haluaisi sitä…
^ Tätä mä vähän adoptiohakuisena toivonkin. We´re so räääd!
Turku on tunnettu aktiivisesta skenestä, sekä loppumattomasta innokkuudesta järjestää esim. lälläreitä. Joopa joo. Tämähän on ainoa Suomen isommista kaupungeista, missä ei muutamista yrityksistä huolimatta ole saatu aikaiseksi oikeasti yhtään mitään. Viime kesänä oli kolmet ällärit/lällärit, joista kahdet keväällä (hessu & minä) ja sitten syksyllä mayhem. Yritin sitä ratacuppia tuolla taannoin viritellä, mutta siihenkin taisi about 3 tyyppiä osoittaa mitään mielenkiintoa, joten olkoot. Synttärit kiinnostaisi, mutta vaimo on varannut menoilleen tuon viikonlopun jo aiemmin, joten meitsi on siis koti-isänä.
^ Täysin aiheellinen räntti Teemulta, hiljaista on ollut ja sellaisena tulee varmaan pysymäänkin. Itse en esitä mitään taikakeinoja, varsinkin kun nykyisellään asun viikot toisessa kaupungissa, eikä kokemusta ällärien järkkäämisestä (saatikka edes osallistumisesta) ole kertynyt. Jos joku pistää malliksi yhdet kasaan alkukesästä, olen kyllä itse piirtämässä kartalle seuraavia. Muutaman kilsan päivittäisestä kommuutista Porissa ei vain saa tarpeeksi nuppia sekaisin.
Synttäreiden kanssa päällekäin osuu harmikseni oma muuttopäivä, joten no-go niille.
Hmm… olen duunissa synttäriviikonloppuna joten en kyllä pääse.
Teemun ratacup on kyllä hieno idea, huomasin nyt vasta threadin. Enköhän minäkin tule sinne pyörimään sitten jos/kun saadaan päivämäärä lukkoon. Aineskin kerran vois käydä kokeilemassa jäätä asfalttia, katellaan miten lähtee liikkeelle. Osallistumismaksuna vaikka yksi olut.
Tällä hetkellä pyörä säpäleinä joten en pääse muuten vaan ajelemaan. Katellaan sit loppuviikosta.
Eikö tosiaan Turun suunnalta oo enempää porukkaa menossa?
Mua alkaa päivä päivältä enemmän houkuttaa. Miettiny ankarasti fillarin kuljetusta ja majoitusta, VR “rankaisee” 24€ + 9€ suuntaan, ei kauheen paha.
Matkahuolto tarjoaa fillarin kuljetuksen 4 euron hintaan! Ois kiva nähdä turkulaista edustusta enemmänkin paikanpäällä.
Pääsen sittenkin “melkein, ehkä”. Loppuviikosta selviää.
Jossitellaampas vähän. Jos saan vetokoukun autoon ennen lauantaita ja jos luvataan aurinkoa lauantaille niin mä lähen autolla kohti Tamperosta. Kyytiin mahtuista tässä tapauksessa kaksi fillaria, joista toinen tietysti oma. Eli diiselirahalla sais kyydin. Sunnuntaina joutuu oleen kotona joten lähen puolilta öin ajaan takaisin Turkuun. (Joo joo oon ilonpilaaja :b)
Eli joo Kona pakataan aamulla autoon ja kohti Tampesteriä.
Lopputulema oli kuitenkin “ei ihan”. Pitäkäähän hauskaa