YV musisoi, eli musaprojektit ja speksaus

Mulla on Monon “guitar sleeve”, eikä ongelmia kypärän kanssa, kun laittanu vaan olkaimet pitkiksi. Ajettu sekä talvella 29:llä ryhtiasennossa, että gravel-fillarilla vähän etukenommin. Sen verran hyvin pehmustettu laukku ettei tuo selkää paina tuolla vähän alempana roikkuessa.
Mutta typerä diagonaalinen design ton laukun ulkotaskussa, nippanappa mahtuu A4 kansio, ja susipaska se metalli klipsi. Anoppi ompelikin siihen Cobran tilalle, Muuten oikeen hyvä, jämäkkä ja mukava gigbag

onko tän tyylin nimi Desperado?

Desperando

kuka täällä ajeli bob jacksonilla jarruttomana ja joku hitokseen basso selässä

1 Like

En ollut minä mutta joskus oon ajellut tälleen (monta vuotta sitten)

(Kuvat jotain random nettikuvia)

image


image

Ilkkahan se!

Aitoa menoa avi

Tää tarina päättyi hämmästyttävästi ja hyvin. Sain selville, että Gatorilla olis tämmöinen sling-malli, joka kuvien perusteella vois toimia hyvin. Googletellessa meni ikä ja terveys ja selvisi ettei niitä mistään saa, valmistus lopetettu ties milloin. Tilasin uuden tavallisen Rockbagin laukun, jonka sain ja olin vähän pettynyt.

Meni 2 päivää ja vein roskat. Roskakatoksessa, roskiksen päällä, oli Gatorin sling-laukku. Odottamassa ottajaansa. Taloyhtiössä, jossa asuu vain me ja 143 eläkeläistaloutta. Laukku oli melkein uudenveroisessa kunnossa. Silmiä hieroessa meni tovi jos toinenkin. Äsken oli ekat treenit hetkeen ja 20km ajoa, minkä perusteella laukku on about täydellinen. The end. :grin:

27 Likes

Oli huono aamu, ton luettua tuli hyvä aamu!

1 Like

joku roskakatostonttu näkee sun selaushistorian

3 Likes

Tästä vois kieltämättä joku huolestuakin, mutta roskakatostontut on just jees. Pitäis varmaan kirjoitella enemmänkin kaikista tarpeista.

3 Likes

mitä ihmettä :exploding_head: no ei siinä!

Tulkaas kattoo vanha lihavaa hippiä:

Ke 18.5. Kallio Kukkii / Cafe Piritta / Tokoinranta / Hesalanmäki
klo 19 → Kirkuvien Raivohullujen Puolue ja Valhegalleria, Vapaa pääsy

la 21.5. Vanhan Kerubin Viikonloppu / Ravintola Kerubi / Joensuu
Murheenlaakso (plays Mana Mana), Radiopuhelimet, Eläkeläiset etc.

1 Like

Ja jos noi on liian kaukana, niin Tampereella kulttuurikeskus Maanalaisessa ke 18.5. musisoi Paha Jama ja Kehonrakentajat. Eli luvassa punkkii, skata, hiphoppii ja kaikkee kivaa…

1 Like

Ja siis meikäläisen yks musaprojekti on ollu jo vuosia toi Kehonrakentajat (joo, kaikki fiksut bändin nimet oli jo viety)

1 Like

Ekaluokkalaiset haluaa laulaa koulun kevätjuhlassa Here Comes The Sunin. Sitä ryttyytetään sit nyt vika kouluviikko TÄYSII

2 Likes

Joskus pitää kyllä erikseen kiittää porukoita siitä, että kotona soi Biitlesit kun olin pieni :sunglasses:

1 Like

Pari vuotta harmittanut op-1 myynti. Ostin siis uudelleen kun tuli hyvään hintaan lähes käyttämätön vastaan.

2 Likes

Mimmosta softaa kannattais speksata Windows 11-läppäriin Yamaha YDP-143B pianon kylkeen? En osaa soittaa ja vihaan tietokoneita, mutta lapsille pitäis laittaa. USB-liitin näyttäs pianossa olevan.

Isoin ongelmahan täs olis se, ettei mulla ole hajuakaan siitä mitä pitäis lähtee googlailemaan…

riippuu tietysti paljon siitä, että mitä haluaa saavuttaa yhdistämällä pianon tietokoneeseen, mutta ainakin jos haluaa tallentaa jotain hommiaan, niin esi. Reaper on mainio DAW (digital audio workstation), joka toimii ilmaisenakin, mutta lisenssikään ei kustanna kuin muutaman kympin verran. tuohon saa sitten jotain softasyntikoita (eli käytännössä esim. VST plugineita), joilla sitten sen kiippariston soundimaailmaa voi laajentaa. Reaper syö sekä midiä ja audisignaalia.
edit: ja toki tuohon voi imuroida vaikka jonkun biisin raidalle 1 ja pistää soimaan taustalle ja soitella sit päälle omat jutut raidalle 2, jos sen tyyppistä toimintaa kiinnostaa kokeilla.

5 Likes