YV-lyhenteet

Välillä tulee keskusteluja seuratessa että mitä tässä tarkoitetaan. Tietenkin ns. insideläppiä on vaikeampi tajutakaan…mutta ne lyhenteet joita foorumilla käytetään. Uusilla tulokkailla olisi helpompi päästä sisään tähän kaikenkattavaan yhteisöön jos tietäisi mistä puhutaan! Osa lyhenteistä otetaan ulkomaisilta foorumeilta ja niitä käytetäänkin aika ahkerasti. Joten ainakin allekirjoittaneelle tuottaa välillä hieman hankaluuksia ymmärtämään mistä on kyse. Joten hyvät ihmiset antakaa palaa! Erästä tuplanopeus peijoa lainaten " ei sit mitään 323 tai 626-läppiä"

Olisko se kuitenkin ihan hyvä että ne joutuu ihan itse selvittään? Jos kaikki on pureskeltu valmiiksi niin tulee yksi vaihde, yksi totuus. Sitten sekin että saa jokainen kelaa itse sellaset merkityskylläisyydet, spekuloinnit ja tulkinnat kun haluaa. Ntkt…Tet

Yv = yksivaihde.org internet sivusto

Av=aloitan vittuilun

mt

Mun mielestä tämä voisi olla semmoinen ketju, jossa on lupa kysyä.

Kysymyksiin vastaaminen on myös ihan paikallaan.

Ajattelin…mut faija sano aikoinaan että ei sovi minulle! Mut joo kiva olisi saada oikeasti niitä lyhenteitä. Ja olen sen verta tukari etten viitsi tai kehtaa alkaa utelemaan kaikkea. Voin perehtyä mutta sekin maksaa.

Kuulemma haarukan ruodon lyhenteestä harrastajat tykkäävät tehdä slaideja kitaraan.

yolo

Niin, onko mitään “yv-lyhenteitä”? Lähinnä kai täällä(kin) pyörivät lyhenteet on ylilautaa, mahdollisesti piffin kautta suodatettuna?

Että kannattas nyt vaan ihan kysyä, jos on epäselvää, kun ei voi edes tietää, mitä tässä haetaan.

Imo kysyminen ei ole tukarointia. Tai jos on niin t.e.k = tukarit ei kysele

575 on käsittääkseni 5/5

Munccis on lyhenne Monarkista

Unkkis/unkku on lyhenne ulostuslääkeövereistä

10 kiloo = 10 000 €

SWAG = Secretly We Adore Gear bikes

Mach-0 - 18:15, 29.10.2016 » 575 on käsittääkseni 5/5
Voidaan myös lausua haiku, koska haikurunon jako on 575 tavua. Eli jos pyörä on haiku, niin se silloin yhteisön kovaksi hyväksymä.
presta - 19:12, 29.10.2016 »
Mach-0 - 18:15, 29.10.2016 » 575 on käsittääkseni 5/5
Voidaan myös lausua haiku, koska haikurunon jako on 575 tavua. Eli jos pyörä on haiku, niin se silloin yhteisön [b]kovaksi[/b] hyväksymä.

Sitten ihan asiaa, myyntilankoista tutut: NOS New old store, NIB New in box.

New old stock