Yskivaihde Twitter

#5

Olin nössö, menin julkisilla.

Iikeli - 11:46, 27.5.2014 » Olin nössö, menin julkisilla.
#5
Iikeli - 8:41, 27.5.2014 » Laiskistuin aamulla ja lähdin julkisilla töihin. En edes polkenut asemalle.
Iikeli - 11:46, 27.5.2014 » Olin nössö, menin julkisilla.
ok. :)

No hitto, en enää ees muista mitä oon kirjoitellut 3h sitten. Fail.

huvittaa tommone, taidat olettaa että kaikki unohtaa jos et toista. so snap so much wow

Iikeli - 11:48, 27.5.2014 » No hitto, en enää ees muista mitä oon kirjoitellut 3h sitten. Fail.
http://pikof.com/di/E358/its-time-to-stop-posting.jpg
Iikeli - 11:37, 27.5.2014 »
nalle wheelroos - 11:32, 27.5.2014 » Jaahas, Wiggleltä tilattu yksi kiekko, postimies soitteli just että olis toimitellut kahta identtisen kokoista pakettia sieltä...
Voin ottaa toisen, jos et haluu pitää.
Katotaan nyt mitä sieltä paketeista paljastuu, voi olla että aspan James, jonka kanssa oon tapellut, on ohjeistanut varastomiehiä toimittamaan sen mun yhden Aeroragen kahdessa paketissa...

Se mini sydänkohtaus kun menee ulos ja kattoo pyörätelineeseen ja huomaa ettei pyörä olekkaan siinä!

Tosiaan kävelin töihin tänään

Bruuttus - 12:03, 27.5.2014 » Se mini sydänkohtaus kun menee ulos ja kattoo pyörätelineeseen ja huomaa ettei pyörä olekkaan siinä! Tosiaan kävelin töihin tänään
se fiilis kun rupeaa muistelemaan aamua että mites oliko kaikki omat pyörät tallessa ja nyt ei saa tätä ajatusta pois päästä...

^Samaa sukua kuin se täysin irrationaalinen tunne, että hella on jäänyt kotoa poistuessa päälle, vaikka aamukahvien keittämisen jälkeen on pyörinyt keittössä useaan otteeseen niin, että ei millään ois voinut jäädä kuumana hehkuva levy huomiotta.

^Puhumattakaan siitä, että et ole keittänyt kahvia ja/tai käyttänyt hellaa sinä päivänä.

Tätä hermoilua tapahtuu mulla paljon.

kerran juoksin duunista himaan kesken päivän kun kävi hellan levy -pelko sietämättömäksi.
Pois päältähän se oli.

Kerran olen baariin mennessäni kääntynyt 4km ajamisen jälkeen himaan tarkistaakseni, ettei silitysrauta jäänyt seinään. Se neuroottisuus on omiaan tuhoamaan psyyken.

lifeHACK: kännykällä kuva keittiöst aina ennen ku lähtee ulos ni voi siitä sitten jälkikäteen neurooseissa varmistaa ettei jääny mikään töpseli seinään tai levy päälle

^

No eiks parempi lifehack olis vaan et kattois aina onko ne päällä. paitsi jos omistaa huonon muistin niin sitten kuva on voi olla parempi

Bruuttus - 12:31, 27.5.2014 » ^ No eiks parempi lifehack olis vaan et kattois aina onko ne päällä. paitsi jos omistaa huonon muistin niin sitten kuva on voi olla parempi
näen kommentistasi ettet ole koskaan kokenut kuvailtua fiilistä siitä että jotain on nyt jäänyt päälle.

Hyvin alko päivä, pomo kanto nokan eteen jopo rodeon rungon, nyt se on mun:)

Oisko joku tilaamassa planet xltä? tahtois ouryt, helsingistä mieluiten noutaisin.

Joka helvetin kerta kun lähtee kotoa niin pitää varmistaa ainakin 10 kertaa että avaimet on mukana ja hella on kiinni. Ja ajon aikana tulee kopeloitua taskuja oliko varmasti kaikki mukana…