Yskivaihde Twitter

Tosta on olemassa nii montaa eri koulukuntaa, mä ite oon tykänny ottaa kelmun heti parin tunnin päästä pois ja pesassu vedellä ja saippualla ja sit vaa odottelua ja parantelua. Oisko legacyssaki jopa eri tyypeil eri mielipiteitä asiasta, en tiä.

^Tällä tavalla mentiin ennen. Ihan kivasti nuo onkin parantunut, mutta tällä kertaa Ben suositteli tätä. Veikkaan, että voi olla parempi, jos on Ben muuttanut omia tapojaan.

Pyörän tarrapommitus on samanlainen prosessi kuin yo-haalareihin merkkien kerääminen. Alussa suunniteltua sijoittelua kunnes rupee vain lätkimään tarroja kaikkialle ja kaaos on syntynyt.

^^omasta kokemuksesta nopein on et kelmu pois mahdollisimman pian ja kolmesti pesu päivässä ja rasvailua aina heti kun tuntuu siltä. kaikista tärkeintä kuitenkin se, että kuva sais mahdollisimman paljon ilmaa. viimeisimmät kuvat ollu viikossa parantuneita, mutta toisaalta ollut myös sellasia paikkoja, ettei rasitu tai hankaa hirveesti mihinkään.

^Toi on oma meininki ollut kans. Paitsi parina ekana yönä kelmun kanssa. Ben sano, että tällä tavalla ei kamaa irtoaisi ollenkaan, vaan kaikki lähtisi jo parissa ekassa päivässä. Noh, ken tietää.

Ei sitä tartte olla ees pesemässä jos on paita joka suojaa. Rasvaus vaan riittävän usein ja ite ainakin otan kelmulla veke melkein heti himassa ahdistaa vaan semmoiset.

Tuoreen tatuoinnin hoito on ku Tarja Halosen itsenäisyyspäivänpuvut: jakaa kansan kahtia. Itse hoidin ennen ilman kelmuja ja jatkuvalla rasvalla, mutta sittemmin saamallani hoitomenetelmällä neljä viimeistä kuvaa on hoidettu kolme päivää kelmutettuna. Ohjeen sain tatuoijalta, jonka voin sanoa palkintojen määrän, töiden tason ja maineen perusteella tietävän, mistä puhuu. Eli pari tuntia tekemisen jälkeen pesu ja uutta rasvaa pintaan ja kelmu. Illalla pesu ja uutta rasvaa ja kelmu. Tätä kolme päivää, eli pari kertaa vuorokaudessa pesu, rasvan vaihto ja kelmu. Täydellinen paraneminen ja vielä parempi tarkkuus kuvissa näin pari vuotta hakkaamisen jälkeen verrattuna perinteisellä menetelmällä hoitamiseen.

Miinukset: se vitun kelmun teippailu esimerkiksi rintaan. Persiistä.

No jos ei oo aiheuttanut ongelmia ennenkään ja ei oo muutakaan valittamista ni mä en ainakaan laita kelmua pidemmäksi aikaan, vaikka mikä Jeesus tulis neuvomaan!

Nää kelmut vaan kutittaa melkoisesti, mutta tässähän sen näkeen, että onko paranemisella sitten mitään eroa. Kaikille tämäkin on varmaan yksilöllistä. Kuitenkin luotan kovasti tatuoijaani, niin koitetaan, kun antaa uutta neuvoa.

Mä oon kelmuttanu pari ekaa yötä. Päivällä ilman kelmui.
Paitsi pohkeet vedin kelmuun ku duunia heti seuraavana päivänä ja halusin vähän suojella työhousuja.

snaamari - 13:18, 7.3.2014 » No jos ei oo aiheuttanut ongelmia ennenkään ja ei oo muutakaan valittamista ni mä en ainakaan laita kelmua pidemmäksi aikaan, vaikka mikä Jeesus tulis neuvomaan!
Elä nyt hikeenny. Kerroin vaan oman tapani, teet ku parhaakses näät, hierot siihen vaikka viikunatahnaa.

Mä en tykänny kyl yhtää repii kelmujen teippei kainalost. Not fun at all man

Käsissä on helppoa, kun voi vetää vaan ympäri, sama jaloissa. Ei tarvii teippien kanssa pelleillä.

Yhden täytetyn Twitter-sivun jälkeen voisi olla siirtyä tatskatopikkiin?

Onko täällä sellanenkin? Muistelin, että on vaan se pyöräilyaiheiset tatskat-topic.

Ei tarvitse ottaa otsikoita niin kirjaimellisesti. Kyllähän esim. Navat järjestykseen tai Rengasarvostelut-topsuissa keskustellaan varsin luontevasti navoista ja renkaista ilman hierarkisointia tai arvostelua.

“Tatuoinnit kuuluvat vain huorille ja merimiehille” -entisen tyttöystäväni isä

JvG - 15:33, 7.3.2014 » "Tatuoinnit kuuluvat vain huorille ja merimiehille" [b]-entisen tyttöystäväni isä[/b]
Ja sit sie kysyit, et "Miks siulla ei sit oo tatuointeja?"

Ja ex-appi vastas, et “En mä oo mikään merimies!”

Ja sit sie olit, et “Niin-pä.”

Vastatuuli-sivutuuli-maitohappobliss.