Yskivaihde Twitter

liiraa helpommin (perse luonnollisesti penkissä).

Miksi liirata perse penkissä, kun voi polkea?

Taas

Lähti

Lapasesta

PA 2014

kohta mannisen velkavankeuden myötä koko stashi ebayssä, isompi potti myynnissä kuin kahden fillariliikkeen konkurssimyynneissä? :wink:

Hahahahqhqj mulkiii läks lapasest ei se bud jJetti letti pidä.helevetin norco.e.ja kannattaa liirata peräeellä puuhun kokoajan koska se on hauskaa.

Miten vitussa sä voit kirjoittaa noin saatanan huonosti? Ei ole muutamaa sekuntia aikaa tsekata mitä suollat?

vasaraasialainen - 15:35, 6.3.2014 » Miten vitussa sä voit kirjoittaa noin saatanan huonosti? Ei ole muutamaa sekuntia aikaa tsekata mitä suollat?

Nyt tuli ns. twitter-Sarasvuot

Tapanani ei ole kauheesti dissata mut ite olen automaattisesti alkanut hyppiä lhiisin postausten yli koska en vaan jaksa lukea noin rasittavaa tekstiä.

En mä nyt täysin ymmärrä, miten mielisairaala estää yrittämästä.

Mitä jos yrittää mutta ei vaan pysty skarpata enempää?

No ei se mikään syy kai silti ole? Toiseksee sen kasetin voisin saada kelattua takas sisään jossei roikkuis mölisemässä tänne kokoajan vaan ottas sitä hoitoa vastaan siellä ja rauhottus. No offence!

Jos ei kasetti muutenkaan pysy kasassa, oikeinkirjoitus ei välttämättä kaikille ole se juttu, mistä aloitetaan paranemisprosessi?

Helvetin rasittavaahan tuo jatkuva väärinkirjoitusoksennus on, itsekin toivoisin skarppausta. Mutta ensisijaisesti kumminkin parempaa vointia.

Jos vaikka se sinne päätymisen syy estää, tai en tiedä.

Ei voi tietää ja mikä minä olen sanomaan mitään, mutta luulis selkenemisprosessin lähtevän ihan ensikäteen ns. Ottamalla vähän happea ja roikkumatta internetissä kellon ympäri. Mut kaippa tää on joku hieno metodi.

Tahtoisin kehottaa kaikkia suhtautumaan tietyllä varauksella keskustelupalstalla nimimerkin takaa esitettyihin omaa elämää koskeviin kuvailuihin.

Tämä siis mahdollisimman suurella kunnioituksella kaikkia tahoja kohtaan. Ja asiaan yhtään enempää sekaantumatta.

niin just. konstakin oikeasti vihaa ja horottelee naisia minkä ehtii vaikka täällä muuta väittää. ja ajaa pelkillä vaihteilla.

^ Näi o. Ja mun oikee nimi on Iso Ratas. Ja ajan vaihdeAUTOLLA!

Lapset, lapset…

En ole mikään psyyken häiriöiden ekspertti, mutta olen kuitenkin käsittänyt, että niistä parantuminen ei tapahdu varsinaisesti mitenkään “no keräänpä nyt tosiaan itseni kun kerran huomautit” -henkisesti. En toisaalta myöskään tiedä onko tää vuorovaikutus täällä jotenkin terapeuttisesti suotavaa, mutta paras suhtautuminen lienee semmoinen lempeä ignooraaminen.

Kuvarasti oli parvekkeen alla ja pakkohan se oli neitsyys viedä siltäkin osalta :). Samalla XC Pro vaihtui marasupremeen.