Yskivaihde Twitter

Ei pahalla, mut mitä vittua??
Jokaiseen lankaan samaa sekoilua taukoamatta?

Vittu jos tää sekoilu paljastuu ironiseksi tekopärinäksi. Keep on lihis! Parempi överit ku vajarit

Oh doge lihikselle jaksamisia.

On a side note…Ilmatieteenlaitos on jo kahtena päivän ennustanut huonommin kuin dogeweather. Dogeweather sanoi eilen ja tänään JNS -paikallissääksi “wow light snow”, Ilmatieteenlaitoksen mukaan ei olisi pitänyt sataa lunta ei eilen eikä tänään. What is this sössöting (no okei ilmatieteenlaitoksella eilinen sadekertymä oli 0,00mm, tänään sentään 0,1mm vaikka pilvikartasto muuta sanookin). Kyllä tuolla vaan melkosia lumimällejä silmiin läimiintyi kun sotkin opistolle ja takaisin!

Vituttaku emmä tiiä ees mikä päivä määrä nyt on aä muna kello elää iha ommaa aikaansa :smiley:

Mitä sä oot vetäny? :smiley:

Hoi2joobellaa ; D

PAVE! Nähdäänks me 7.-9. ku me tullaan Arton kanssa vallottaan GoExpo-messut?

29" alle ja Keskuspuistoon. WHAT A WAY TO START THE DAY.

Prkl! Riipasit sytäämen irti kehästä :frowning:

lihis oot hyvä jätkä pikaista paranemista

Lhiis rupee videobloggaamaa! luulen että olis ihan mielenkiintoista meininkiä.

Mee vaa kattoo juutubee Jah Si nyt ei kiinnosta taas vaihtteks ku jalkkis!nyt ois jo aika kohteliaasti lopettaa tää triplen kuunteleminen ja vaihtaa vaik stöötä tai kridii.

Lasken speksaushimoja skidisti sekä siitä aiheutuvaa stressiä ja kuuntelen vaikka reginaa.

Hikky - 11:30, 21.2.2014 » Lasken speksaushimoja [s]skidisti[/s] snadisti sekä siitä aiheutuvaa stressiä ja kuuntelen vaikka reginaa.
ei kakarasti vaan vähän/hieman.

^ alkaa kiinnostaman aika skidisti enään

itse katson parhaaksi pidättäytyä vieraalla murrealueella paikallisten matkimisesta, koska en kuitenkaan lopulta osaa.

e. muistuupa mieleeni kun kolmosessa bärikan kulmilla muutamat vaasikselle hetki sitten kaukaa kotiutuneet oikein pinnistäen yrittivät taittaa tarinaa paikallisella puheenparrella. skloddin ja sladdin sekoittuminen jossain vaiheessa stooria teki viimeistään kuuntelukokemuksesta ns. piinallista.

kid_scientifik - 11:32, 21.2.2014 »
Hikky - 11:30, 21.2.2014 » Lasken speksaushimoja [s]skidisti[/s] snadisti sekä siitä aiheutuvaa stressiä ja kuuntelen vaikka reginaa.
ei kakarasti vaan vähän/hieman.
Kuuleha sie skientifikki. Kyllä meillä täällä Helsingin suunnalla on ollu tapana sanoa myös skidisti merkityksessä snadisti. Vaikka se onkin "väärin".
kid_scientifik - 11:37, 21.2.2014 » itse katson parhaaksi pidättäytyä vieraalla murrealueella paikallisten matkimisesta, koska en kuitenkaan lopulta osaa.
Ilmeisesti ei koske tota "akateemista" diskurssia kuitenkaan.

Joo mä teen samat virheet aina ku kävelen tonne opettajan luo viherllaskoon.

^^ei oikein lähtenyt analogia.

kyllä akateeminen kielenkäyttö tulee aivan luonnostaan, eikä nyt ehkä sentään mitään skloddi/sladdi-tason epäjohdonmukaisuuksia sisältäen. siis toivottavasti.

Akatemia on todella hyvä.muutta itelle valitan se on utopiaa.:(oon maannu niin paljon keltasen seinän! Mieli sairalatrapissa et ees uskokkaa se muutta ihmisen.oon alkanu vakaasti uskoa siihen et päädyn kontulan ossulle rollA torin kans kaik nurkat venäytettynä ja niin se siitä.ennen imin kirjaa nyt imen vaa pasjaa ja lorellaa tietenki!e.daniel sen tuol myöhemmi totes.siks oonki yleensä leipäluukku naulalla vedetty pewkwl umppe.koaka ku olan slössöttä en pysty lopettaa ja heikko psyyke :(*.