Yskivaihde Twitter

mikkes - 17:32, 1.12.2013 » Hmm... 10cm tullut lunta tänään. Varmaan 26mm sileillä kiinnostaa paljon tuo huominen koulumatka, mutta mites 30mm cx prot, ne on postissa odottamassa. Pitääkö ne lumella sen paremmin vai ostinko samaa paskaa vähän paksummilla nappuloilla.
Lumella jees, jäällä jatkuvaa pannutusta.

Noh, toivotaan lumista talvea, ei jäätä. Mä käyn kokeilemassa, tuleeko noilla sileillä ajamisesta mitään. →

Mull Dundane - 17:53, 1.12.2013 » hakisko jogurtit leipätaikinaan vai selaisko yksivaihdetta. mitä se semmonen on, ettei pitäjästä löydy semmoista kauppaa joka olisi oikeasti auki sunnuntai-iltana?
ei oo montaa vuotta kun tuo oli ihan normi tilanne joka pitäjässä kesän ulkopuolella:O Ihmiset tottuu joihinkin asioihin yllättävän nopeasti ja unohtaa ettei se edes oo ollu näin hyvin kovin kauaa!

^ näin
Kaupan alalla (tosin en päivittäistavara) työskentelevänä tekis kyl ujosti miel vastustaa sunnuntain aukioloja.
Melko perseestä loppupeleissä.
Lyhyt päivä=tunnit pitää arkipäivinä saada täytettyä=pitkää päivää muulloin.
Kaupallisesti melko kannattamaton, mutta “kun muutkin”

Kyl mä diggaan ku meil on kaks lähikauppaa ihan vieressä. Toinen auki 24h ja toinen 7-24h. Saa sapuskaa iha milloi vaan.

Täytys varmaa käyä hakee jokku isot ja läskit nastakumit pyörään. Meinaa jo kävellessä kaatua iltasella…

lähikaupan pitkät aukioloajat the best, olen myös valmis maksamaan siitä tuotteiden hinnoissa ettei tartte raahata kerran viikossa prismasta 30kg tavaraa auton avulla vaan hakee vierestä aina kun tarttee. lähikauppaan 50m pitempi matka kuin parkkipaikalle joten jostain syystä ei automarketit houkuta…

selviän ehkä oskari myrskystä

ergostemmi

hyvä työkalu

Automarkettiin 200m tasaista, lähikauppaan 500m ylämäkeä. Ei oo kovin monesti tullu lähikauppaan lähdettyä vaikka oliskin tunnin tai pari pidempään auki.

Huhuhu vuoden pyöräilykaupunki yllättää. La yön lumisateen jälkeen ei auroja eikä hiekotusta nähty. Ikimuistoinen reissu taakkapyörällä kun tasasella ei pääse eteenpäin kun takanen lyö tyhjää.

netspider - 21:30, 1.12.2013 » Automarkettiin 200m tasaista, lähikauppaan 500m ylämäkeä. Ei oo kovin monesti tullu lähikauppaan lähdettyä vaikka oliskin tunnin tai pari pidempään auki.
tämä!
Zigura - 16:44, 1.12.2013 »
Lumikko - 16:31, 1.12.2013 »
tmar - 15:50, 1.12.2013 » hyvä kiinalainen ravintola kiinnostaa koska hesan suomen kiinalaiset ovat olleet poikkeuksetta (paitsi ehkä happy garden välillä) aivan karseita
Dong Bei Hu.
Tästä minä nautin. Tofuannokset vähän liian tulisia mun suuhuni kyllä, mutta muutoin erinomaista. Sitä ökyhintaista saviruukkuannosta en ole tosin maistanut.
Aleksis Kiven kadulla siinä Dallapén puiston kohdilla on se pikkuinen koppi "quick wok" taitaa olla nimi. On varsin kelvollista evästä.
Gonnorz - 17:45, 1.12.2013 »
domppa92 - 17:36, 1.12.2013 » Ei päässy ees rautatieasemalta himaan ilman että talvi yllätti. On tää Turun "talvi" kiva.
Turus lunt :O?
Ei mutta pirun liukasta mustaajäätä. Mistä 30mm nastat?

Yo FF, I heard you like polka dots…

Paikallinen auttaa

Happy garden, new bamboo center

Zigura - 23:21, 1.12.2013 » Yo FF, I heard you like polka dots...
loller

Eeei siellä kylmä ole. I was wrong :frowning:

10cm lunta ja 10c pakkasta, täähän alkaa muistuttaa talvea…

zykkeli - 22:04, 1.12.2013 »
Zigura - 16:44, 1.12.2013 »
Lumikko - 16:31, 1.12.2013 »
tmar - 15:50, 1.12.2013 » hyvä kiinalainen ravintola kiinnostaa koska hesan suomen kiinalaiset ovat olleet poikkeuksetta (paitsi ehkä happy garden välillä) aivan karseita
Dong Bei Hu.
Tästä minä nautin. Tofuannokset vähän liian tulisia mun suuhuni kyllä, mutta muutoin erinomaista. Sitä ökyhintaista saviruukkuannosta en ole tosin maistanut.
Aleksis Kiven kadulla siinä Dallapén puiston kohdilla on se pikkuinen koppi "quick wok" taitaa olla nimi. On varsin kelvollista evästä.
Se taitaa olla rempassa vieläkin. Kung po tofu 6.5€ mukaan ei petä tosiaan.

Nimensä mukainen paikka + se muori on sympaattinen