Yskivaihde Twitter

Isäni sanoin jos joku kerran niin halpaa lainaa tarjoaa kuin opintolaina, nostaisin huoletta kaikki ja mahd pian. Ongelma?

Kyllä minunkin tallin fillarit on speksattu 90 prosenttisesti opintotuella ja -lainalla sekä jollain kesätyösäästöillä. Eipä mulla toisaalta montaa yli tontun fillaria ole.

sanotaanko että jos on niin hyvät tulevaisuudennäkymät opiskellessa että uskoo saavansa opiskelun jälkeen töitä jolla kuitataan laina pois niin go for it. sit taas jos opiskelee muttei uskalla nostaa lainaa kun työnsaanti on niin epävarmaa niin mitä hittoa siellä koulussa oikeesti tekee…

Mjaa. Väitän että jos omilla rahoilla mennään niin tommoisiin ne ei riitä. Mutta jos isät vedetään hommaan mukaan niin se onkin jo sit eri juttu. Tirsk.

Taidanpa speksata punaviinipullon illaksi yhteiskunnan piikkiin.

edit. Vaimo toikin pullon kotiin palatessaan. Ostin sitten svastikatorttuainekset ja kukkia.

Sinä olet yhteiskunta.

veli ootsä rikki?
jos unelmoit bentleysttäpärist, ota pikavippi
still alive n*ggaspexxmän shittii

Konsta - 16:50, 30.11.2013 » Twitter eilen:
Hikky - 18:03, 29.11.2013 » Hi5Bike:een, Trek EX6 koejaoon, kiva ajaa, hyvä tarjous, pohdintaa...pohdintaa...pohdintaa , ulos ilman pyörää fobbaa koeajosta kiitäen. Fiilis aika kakspiippunen, pyörässä kova tarjous mutta koen sen ehkä olevan vähän "liian" hyvä mulle ja 1400e on aika kova summa työttömälle opiskelijalle. Ja niin ei mulla oo ees ajokavereita :/
Ostoksilla tänään:
Hikky - 15:37, 30.11.2013 » VAIHDEVAROITUS Trek EX6 kun halvalla sai ja sillee... http://cdn.mos.bikeradar.com/images/bikes-and-gear/bikes/mountain/full-suspension/1357838427475-xsf393kkzrb6-500-70.jpg Mitäs tolla nyt sit pitäs tehä? Saaks täältä ajokavereita?
Nyt kysynkin että missä perkeleen maailmassa [i]työttömällä opiskelijalla[/i] on varaa pistää puoltois donaa johonki tsygää tost vaa hä. t. nimimerkki Olen Työllinen Työssä Käyvä Ja Joka Penni Pitää Laskea Tarkkaan Ja Ennen Vanhaan Hiihdettiin Kouluun Ja Susia Piti Potkia Matkalla Leipä Oli Pettua Ja Nyky Nuoret Eivät Osaa Kuvitella Mitä Krooh Pyyh
Kesäduunit/muut säästöt. Koko yö meni miettiessä että ei vai juu koska iso summa mutta tähän päädyttiin. Tähän voi myös vaikuttaa se että asun vanhempien kanssa joten vuokraa tai ruokakuluja ei ole. Ja joo ennen oli kaikki paremmin ja sudet söi kolumatkalla ja nuoret ei arvosta mitään mutta onneksi on sisuviina ja työhommat ja perjantaiolut jne...

^ Jaa se oliki noin se asia. Selvä hommeli.

Ja onnea uudelle pyörälle! Mäki haluisin.

lähtee kaivelemaan kaapeista pokkornia

e. ennustin väärin

miksi elämä tuntuu niin turhamaisen hitaalta

Mua harmittaa vieläkin ettei isi ostanu lapsena mulle radio-ohjattavaa ilmatyynyalusta vaikka joka vuosi lelukuvastosta osoitin sitä. Aina vaan tuli villasukkia.

Vois itekkin…

Odie - 18:13, 30.11.2013 »

Vois itekkin…

Ostin myös ja teen viikonloppuna. Ehkä jo tänään.
janoinen - 18:04, 30.11.2013 » miksi elämä tuntuu niin turhamaisen hitaalta
jos haluat helpotusta tähän niin suosittelen jotain pelottavan asian kohtaamista ja suorittamista, avantouintia, benjihyppyä tai joitain muuta extremee :)

Juuh… En ole ikinä sigurrosista erityisemmin pitänyt, mutta annan sille nyt mahdollisuuden, kun kerran joku minut paikalle on kutsunut.

Konsta - 16:50, 30.11.2013 » Twitter eilen:
Hikky - 18:03, 29.11.2013 » Hi5Bike:een, Trek EX6 koejaoon, kiva ajaa, hyvä tarjous, pohdintaa...pohdintaa...pohdintaa , ulos ilman pyörää fobbaa koeajosta kiitäen. Fiilis aika kakspiippunen, pyörässä kova tarjous mutta koen sen ehkä olevan vähän "liian" hyvä mulle ja 1400e on aika kova summa työttömälle opiskelijalle. Ja niin ei mulla oo ees ajokavereita :/
Ostoksilla tänään:
Hikky - 15:37, 30.11.2013 » VAIHDEVAROITUS Trek EX6 kun halvalla sai ja sillee... http://cdn.mos.bikeradar.com/images/bikes-and-gear/bikes/mountain/full-suspension/1357838427475-xsf393kkzrb6-500-70.jpg Mitäs tolla nyt sit pitäs tehä? Saaks täältä ajokavereita?
Nyt kysynkin että missä perkeleen maailmassa [i]työttömällä opiskelijalla[/i] on varaa pistää puoltois donaa johonki tsygää tost vaa hä. t. nimimerkki Olen Työllinen Työssä Käyvä Ja Joka Penni Pitää Laskea Tarkkaan Ja Ennen Vanhaan Hiihdettiin Kouluun Ja Susia Piti Potkia Matkalla Leipä Oli Pettua Ja Pilluissakin Oli Karvoja.
Mummielest.

joku on saanut jotain, jota ei mielestäni ansaitse! Yhteiskunta holhoava hyvinvointivaltio kusee! Ei köyhällä saa olla varaa!

minkä takia kaikenmaailman värilliset hipo komponentit puhuttelee mua!?!?!?

Who gives a shit where the money came from.