Yskivaihde Twitter

Että sellaiset pikkujoulut, ilmoittauduin mukaan lepäävästä työsuhteesta. No, kaikki frendit oli pöydissä 22 ja 23, mutta koska tieto ilmoittautumisestani meni välikäsien kautta, minulle ei tahtonut järjestyä paikkaa. No kiva siinä sit huomata istuvansa varastoapinana pöydässä 1 liituraitaväen kanssa ja vielä kännissä kuin käki.

^kai hyödynsit tilaisuuden kertomalla varaston terveiset ylemmälle tasolle?

Viimeinkin sain päätettyä minkä värisenä otan Flying Lap-paidan. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, viimeinen päivä nimittäin tilata.

^hyvä kun muistutit!

Laitoin kinkun uuniin :slight_smile: kymmenen tunnin päästä herkutellaan masu täyteen.

Kuolailee Dolaneita ja Lookeja Moskovan velolla. Yhtäkään fiksiä kadulla täällä ei ookaan tullut nähtyä.

Ihme pelleilyä. Campan kammet ei mahdu pyörimään Bianchissa. Vasen puoli ottaa kiinni.

Champangon ratakammet ovat tunnettuja kapeasta q-factoristaan.

jos mustat seiskafemmat 170mm kinosta niin pee to tha äm

Iiro onks liian aikasta alottaa juominen? Tuli vaan niin hyvä fiilis, ku sain pelastettua mokkapalat, ku eilen väsyneenä pilattiin jotenki se päällinen.

Kuulehan Iiro, kokeile yhellä ja jos se tuntuu susta oikealta niin voit aloittaa.

Pullon henki kyllä kertoo sulle milloin on hyvä. Jos on ni sitä voi sitten rauhallisesti viettää mukavaa päivää ranskalaisissa seitinohuissa ja vähitellen nostaa tunnelmaa sekä promilleja kohti iltaa.

Jos taas testi osoittaa ettei aika ole vielä kypsä ni kokeile vaikka viideltä uudestaan.

Kiitti Iiro. Sä oot mun tölkin/pullon henki.

Päätä särkee mut kävin parturissa ja tuli ihan 4/5 hitler jugend tukka. Illalla kuja myllyä kyyläämään eli nyt lenkille + metsään rimpuilemaan sen jälkeen pari whiskey souria plus pizzaa palautusjuomaks

Ihan hirvee hedari, mutta siivosin krapuloissani koko kämpän kylppärin kaakelinsaumoja myöten. Taidan palkita itseni siivillä ja kunnon kalialla. To the Stickys’s!!!

Kohta työpäivä taputeltu, kaupasta jotain bisse&safkajuttui.
Koti/mahan täyttö/sauna/kalja= instant bliss

siivosi tallin! ja ulkona lunta.

Hain Grisleylle elimenluovuttajan Espoosta. Ikinä ei oo liian myöhästä speksaa #90mtb.

Se päivä kun mikään ei onnistu, ja kaikki pitää korjata kolmeen kertaan.

ysärimaasturi on venaillu tallissa kesästä asti kun eihän sillä tee yhtään mieli ajaa ennen kun on kunnolla lunta. yli kakstuumaset karkeet nappulat ja asfaltti on aika no-go. saa nähä millon khs pääsee ulkoilemaan

Osti edukkaamman talvirotsin, jää enemmän spex-rahaa

Twitter eilen:

Hikky - 18:03, 29.11.2013 » Hi5Bike:een, Trek EX6 koejaoon, kiva ajaa, hyvä tarjous, pohdintaa...pohdintaa...pohdintaa , ulos ilman pyörää fobbaa koeajosta kiitäen. Fiilis aika kakspiippunen, pyörässä kova tarjous mutta koen sen ehkä olevan vähän "liian" hyvä mulle ja 1400e on aika kova summa työttömälle opiskelijalle. Ja niin ei mulla oo ees ajokavereita :/
Ostoksilla tänään:
Hikky - 15:37, 30.11.2013 » VAIHDEVAROITUS Trek EX6 kun halvalla sai ja sillee... http://cdn.mos.bikeradar.com/images/bikes-and-gear/bikes/mountain/full-suspension/1357838427475-xsf393kkzrb6-500-70.jpg Mitäs tolla nyt sit pitäs tehä? Saaks täältä ajokavereita?
Nyt kysynkin että missä perkeleen maailmassa [i]työttömällä opiskelijalla[/i] on varaa pistää puoltois donaa johonki tsygää tost vaa hä.

t. nimimerkki Olen Työllinen Työssä Käyvä Ja Joka Penni Pitää Laskea Tarkkaan Ja Ennen Vanhaan Hiihdettiin Kouluun Ja Susia Piti Potkia Matkalla Leipä Oli Pettua Ja Nyky Nuoret Eivät Osaa Kuvitella Mitä Krooh Pyyh