Yskivaihde Twitter

ei kannata koittaa köysiä, menee kaikki rahat trädikamaa.

Mä en oo lämmenny trädille.
Ehkä vaan oon nössö.
Ei hotsita luottaa omiin duunauksiin ja pieniin piisseihin.
Sportti & boulder.
Sisällä tykkään kyl boulderista enemmän.

Tilasin wiggleltä sunnuntaina ja paketti tuli tänään, ei huono! Onneksi en ottanut sitä “priority delivery” tms 4,95e.

escobar - 17:50, 14.1.2014 » kävin boulderoimassa. niin hauskaa hommaa, että pittää mennä varmaan toistekin.
kannattaa jättää semmoseen satunnaiseen viihdekäyttöön kerta max kaksi kuussa. jos huomaat suunnistavasi ulkokallioille saati sit puhdistelemaan uusia reittejä nii peli on jo menetetty.

ite oon onneks päässyt tuosta syöveristä takaisin normaalien ihmisten joukkoon kiitos sormien jotka ei kestä tota touhua yhtään kevyttä harrastelua enempää.

e: multa löytyy lainaan kypärää, mankkupussia, ~42 kenkää sun muuta ei-varmistusroinaa jos tarttee, varmistusroinaakin on ihan kunnon sporttivetoihin asti mutta no can do koska turvallisuusperiaatteet.

Muualta:

Biciolli - 18:10, 14.1.2014 »
ununu - 16:09, 14.1.2014 » luin iphonen pikkunäytöltä viimeisimmäksi postaajaksi 'tuure' ja sydämeni hyppäsi ontopic: tuntuu ekstaattiselta ebin mental win meiningiltä speksata rahat kesäpyöriin eikä talvivaatteisiin tälläkin hetkellä. överit talvispedut olis kova, mut se porttiteoria..
Minulle ei ole vieläkään selvinnyt, kuka on tämä usein mainuttu tuure ja missä hän on nyt.
[Tuuren profiili.](https://www.yksivaihde.net/u/tle88)

meikäkin on innostunu boulderoinnista, juuri nytkin lähdössä harrastamaan.

^ Pelkäsin jo, että boulderointi on joku rocket jumpin synonyymi.

Hyvät 2 päivää olleet. Eilen putsasin pyörän suhteellisen huolella, laakereita ja napoja lukuunottamatta. En osaa. Tänään uudet vannenauhat, sisurit ja renkaat, rihtasin kiekot ja säätelin vähän stemmiä alaspäin. Pääsee pakkasesta nopeemmin perille ja aerompi ajoasento ei oo niin kylmä. Tais olla ekat renkaanvaihdot ja rihtaamiset. Huomasin yllätyksekseni, että kokeilemalla oppii.

Erik - 18:12, 14.1.2014 » Muualta:
Biciolli - 18:10, 14.1.2014 »
ununu - 16:09, 14.1.2014 » luin iphonen pikkunäytöltä viimeisimmäksi postaajaksi 'tuure' ja sydämeni hyppäsi ontopic: tuntuu ekstaattiselta ebin mental win meiningiltä speksata rahat kesäpyöriin eikä talvivaatteisiin tälläkin hetkellä. överit talvispedut olis kova, mut se porttiteoria..
Minulle ei ole vieläkään selvinnyt, kuka on tämä usein mainuttu tuure ja missä hän on nyt.
[Tuuren profiili.](https://www.yksivaihde.net/u/tle88)
Biciollilla on kova kiinnostus Tuureen. Ja huono muisti.
Konsta - 22:39, 7.11.2013 »
Biciolli - 22:34, 7.11.2013 » Täällä on usein viitattu Tuureen. Millainen tyyppi hän on/oli? Minne hän on mennyt? Selvästi kaivataan.
Kaivataan ja kaivataan. Mut eipä mitä, tuolta vaan rupeet tutkimaan: https://www.yksivaihde.net/u/tle88

^ Kyllä minä tuon muistin, mutta ei se mitään selvennä. Antaa sitten olla, kun vastaajalla on niin huono muisti, että vastaa samalla tavalla.

^ Mutta mitenkäs kun vastaaja oli eri.

Vastaaja tiesi että on vastattu, mutta ei muistanut vastausta, koska vastasi samalla tavalla. Antaa olla.

En minä nyt kaikkia viestejä muista.

Tuskin kellään on tästä aiheesta kovin valaisevaa kokonaiskäsitystä.

Minä jo luulin, että kysymyksessä on joku kiva kaveri, joka on kuollut, koska “sydämeni hyppäsi”. Sain vähän selvyyttä kun hoksasin sukunimen. Lopetetaan tähän.

Top Dog - 18:01, 14.1.2014 » Tilasin wiggleltä sunnuntaina ja paketti tuli tänään, ei huono! Onneksi en ottanut sitä "priority delivery" tms 4,95e.
4.1. "processed" ja innolla edelleen odottelen... Free delivery siis.

Jotenkin vaan vituttaa ja huvittaa kun hipsterit perustelee valintansa “faktoilla” jotka on päin persettä.

negaatio - 17:57, 14.1.2014 » ei kannata koittaa köysiä, menee kaikki rahat trädikamaa.
Tai jääkiipeilyä. Kävin tänään hakut ostamassa. Eipähän tarvitse hetkeen käyttää rahaa pyöräilyyn..

boulderointi on vain vaihe. kiitos 2011-2012

Vaikka dominatorit on varmasti paras ikinä 15 eurolla ostamani asia, ei ne valitettavasti tunnu olevan ihan pakkaskengät. Myykää mulle joku pilkkahinnalla talvikengät!

khs, dale, landshark, evvk. Tuure on taikamiekka. Kumpi saadaan eka foorumille, Laser vai tle88?