Yskivaihde Twitter

Lets groove tonight

seittemÀ tunnin pÀÀstÀ pooloa salissa, virkeetÀ

PitkÀstÀ aikaa join kaljaa ihmisten ilmoilla. Hyi saatana.

missĂ€ “nautit”?

^ MediavÀen sisÀpiiriverkostoitumisjuhlassa vain.

KÀvelin kotimatkalla muuten Sandron ohi mutta tupa nÀytti olevan tÀysi.

Oliko pyöriÀ lukossa eessÀ?

^ Katumaastureita parkissa. En mÀ muista.

jaa. luulin ettÀ olit eksynyt johonkin keskustan lukuisista eriomaisista baareista.

Olin laiskassa karhussa. Juotiin southrrn hemispheret loppuun pirkkapwkkapetelius fun ja perttikurikst true.

No hei lol

Aamulla laivalle ja uni ei taaskaan tule PRKL. Tulee raskas laivareissu jos en kohta nukahda. Tai raskas siitÀ tulee varmasti muutenkin mutta no
 kyllÀ te tiedÀtte mitÀ tarkoitan.

^ÄlĂ€ tee samaa virhettĂ€ niiku minĂ€ eli dokaa spexmassei, aamulla vituttaa.

semi gÀnÀs

mut ei se haittaa

JÀi firman TyKy-pÀivÀ eilen kesken, ku piti lÀhteÀ viemÀÀn koira hoitoon ja olla klo 07 autoilukunnossa. Illalla harmitti jÀttÀÀ kaljat ja viskit juomatta. Nyt olo on tÀysin maaginen.

N. 1h yöunilla laivalle. NÀmÀ pikkujoulut muistan menee kyllÀ ihan ohi mun kohdalta.

Hikky - 3:20, 30.11.2013 » ^ÄlĂ€ tee samaa virhettĂ€ niiku minĂ€ eli dokaa spexmassei, aamulla vituttaa.
EiköhÀn vedetÀ tÀ reissu ihan VIRMANPIIKKIIN!

Eilen oli -9 duunista kotiin lÀhtiessÀ, nyt -6 ja lunta sataa. TÀstÀ se nyt sit alkanee. Toisaalta valkoinen on kova juttu maassa ja nokassa, toisaalta olo on sellainen ettÀ nyt nukkumaan niin nousis toukokuussa virkeÀnÀ ylös.

Työt vapaiden jÀlkeen.
Melkolailla paskaa.

Eka aamu uudella kÀmpÀllÀ. Aika hyvÀ fiilis tÀssÀ aamukaffea juodessa. Olen kotona.

Jos kÀvis tsekkaan Moskovan pienemmÀn velon. Ensin sushia kuitenkin, 30 rullaa kympillÀ on ihan hyvÀ diili.