Yskivaihde Twitter

Chrisc - 19:33, 9.3.2015 » Mikä avuksi maantiepyöräkuumeeseen?
Ite yleensä ostan. Auttaa kummasti.

Maksaminen on ihmisen parasta aikaa.

FF - 19:55, 9.3.2015 » Ite yleensä ostan. Auttaa kummasti. Maksaminen on ihmisen parasta aikaa.
Mistä kannattaa maksaa, hiilarii vaih aluu? Fillaritoirilla ois pari kolme ehdokasta E: rahat osakkeista pyöriin, aivan hyvä matalan volatiliteetin sijoitus

hiilarii tietenkin

FF - 19:55, 9.3.2015 » Maksaminen on ihmisen parasta aikaa.
vhihi ttu.

Hiilari vai alu riippuu vähän omista mieltymyksistä. Itse vähän painavampana en ole hiilarirungoista tykännyt, muutamaa olen kokeillut. Myös tietysti budjetin suuruus asioihin vaikuttaa, mutta itse matalammalla budjetilla tähtäisin ensin siihen, että osasarja olisi riittävän hyvä, ja sen jälkeen jos budjettia riitää, lisäisin muita ominaisuuksia kuten parempaa runkoa jne.

^Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä kohtaa ne hiirikuiturungot sun alla böijaa? Tai siis oletan että painon merkityksellä tykkäämiseen tarkoitat juurikin tätä.

Mulla on böijannut enimmäkseen keskiön seudulta jos polkee kovempaa ja tuntuu vaan epämiellyttävältä. Alumiinissa ei maantiellä ole oikeastaan mitään huonoja kokemuksia, joten en näe syytä miksen ajaisi sillä.

Oma kauha soppaan.

Itellä vähän samankaltaisia kokemuaksia. Muutamalla eri kuitupyörällä ajanut (rata, cx ja maantie) joista lapierren maantiepyörä oli kyllä todella lötkö keskiön ja takapään osalta.

Moi.

Hyvä alumiinirunko on parempi kuin halpa kuitu.
Esimerkkinä Cannondalen Caad10, joka voittaa testeissä saman hintaluokan hiilikuitupyöriä.

mohnomishe - 20:00, 9.3.2015 » hiilarii tietenkin
no yleensä joo, mut kattelin vähä kiinakuitua ja kallistunut dolsu vaikutti päätökseen et ei tällä kertaa.

rimssit toki kuitenki.

mikäs takavaihtaja?

Kevät: kuiva asfaltti, katuratapyörä ja kuvarastit. Kivaa.

madutin - 20:45, 9.3.2015 » Kevät: kuiva asfalttipöly, katuratapöly ja pölyiset kuvarastit. Kivaa? Ei.
FTFY

Tapsa hei.
Hommaa muija fixi.

josbanse - 20:03, 9.3.2015 » Hiilari vai alu riippuu vähän omista mieltymyksistä. Itse vähän painavampana en ole hiilarirungoista tykännyt, muutamaa olen kokeillut. Myös tietysti budjetin suuruus asioihin vaikuttaa, mutta itse matalammalla budjetilla tähtäisin ensin siihen, että osasarja olisi riittävän hyvä, ja sen jälkeen jos budjettia riitää, lisäisin muita ominaisuuksia kuten parempaa runkoa jne.
Itse lähtisin päinvastaisesta asetelmasta. Huonommilla osilla voi kyllä ajaa mutta huonolla rungolla se ei ole niin mukavaa.

Maantiellä ei ole pahemmin tärinöitä joten alurunko on kelvannut kunhan asento on hyvä

Maantiellä ei ole pahemmin tärinöitä

Kuuntelee grindcorea ja lukee tähtitieteen historiaa.

Chrisc - 19:33, 9.3.2015 » Mikä avuksi maantiepyöräkuumeeseen?
Asuinkumppanilla kuume laski muuttamalla rahastosijoitukset fillariksi.

Siis tarkoitin että kyllä niissä alurungoissa keskenään on eroja, kuin myös muissa materiaaleissa. Huono alurunko on huono, hyvä alurunko on hyvä.