Yskivaihde Twitter

Voisitte kovistua myös vähän. +2 eli ihan hyvä ajokeli

eisssss

oma osallistuminen sen verta epävarmaa et tuun julkisilla jos tuun. tekis mieli kyl nukkua pitkään.

oo sitten koo

ehkä jopa

nalle wheelroos - 21:54, 6.3.2015 » +2 eli ihan hyvä [s]ajo[/s] nukkumiskeli

oliks jotai tärppei mitä täält ei kannata huomenna kantaa veke

zipp404-kiekot radalle

nalle wheelroos - 21:54, 6.3.2015 » Voisitte kovistua myös vähän. +2 eli ihan hyvä ajokeli
sanoo hän
nalle wheelroos - 14:43, 6.3.2015 » Ajattelin silti hypätä [b]tokaa kertaa tänä vuonna pyörän selkään[/b] huomenna, jos ajelis tonne alennusmyynteihin.
:-*

Kyyl, siis mulla tulee joku kolmekybää per sivu sinne. :slight_smile: eli luultavasti heitän pyörän jonnekin keilaniemen pohjukkaan ja tuun bussilla

Toi kyllä toi hi5bike kiinnostais. Siellä on se Tampereen kunkkukin myymässä tiettyjä juttuja kuulemma ihan vitsihinnoilla.

Hikky: onnittelut. Ota omat varusteet mukaan. Oikeasti. Paljastin joskus PV:n omassa lehdessä epäkohdan Vekaran MP-kuskien varusteissa sekä kypärissä ja meinasin saada niin vitusti runtua että sitten menikin loppupalvelus aika lailla vaikeeks tietyin osin. Se on sellainen paskaläpi se firma monella tavalla.

^Juuh aika pitkälti omilla kamoilla tarkoitus ajaa.

Epäkohat kiinnostaa.

Lue Ruotuväestä jotain/2008 :smiley:

Kypärät ei missään hyväksyttyjä paskeita ja suojina vaahtomuovia. Täts it.

PV-lähetti ois kova. Voitais Munarkin kans pistää firma pystyyn.

Edit. Sais vaan sen PV:n eka hommattua.
Edit.2 Inttitopsu vois olla uus seksismilanka. :smiley:

Onkos Toikalla ollut tyypillisesti spessualet expon aikaan?

eiks hikky ollu ekana jonos viime vuonna? hikky tuun sun kyydeil

häh mikä juu

E: Mut olin gyl niinku oikeesti ajoisaa koska olin esim ennen ku pete tuli ees duuniin :smiley: Mut sit kävi fiba ku menin merssuun lämmittelee nii joku vei mun paikan ja pääs ekan sisää ja vei sen helvetin 27.2 kuitutolpan.

Vituttaa vieläki

en taida ees vaivautuu paikalle ku kuitenki vituttaa sit ens vuonnakin ku joku vie ramimieskammet mun nenän eestä

tässä on joku väärinkäsitys nyt, niitä on vaan yks kappale ja ehdin jo tehdä ostopäätöksen.

kyl sä ehdit ne sit viel ostaa myöhemminkin torilta.

terveiset täältä siivouskomerosta. tuokaa aamulla avaruuspeittoja ja iphonen laturi.

Kaljaa.
Maistuis enemmän mut aamuduunit kolkuttaa mielessä.

mohnomishe - 23:15, 6.3.2015 » en taida ees vaivautuu paikalle ku kuitenki vituttaa sit ens vuonnakin ku joku vie ramimieskammet mun nenän eestä
fillaritoril kova kaveri "eklof", aina hyvää kamaa ja halval. otaksun et on kyl paikalla ja sit jossei jotai diilei tulekaa ite käytettyä ni välittää halpuutukset eteenpäi.

tunnarit inee jossei ole jo ja seurantaan.

Munarkki - 22:16, 6.3.2015 » Toi kyllä toi hi5bike kiinnostais. Siellä on se Tampereen kunkkukin myymässä tiettyjä juttuja kuulemma ihan vitsihinnoilla. Hikky: onnittelut. Ota omat varusteet mukaan. Oikeasti. Paljastin joskus PV:n omassa lehdessä epäkohdan Vekaran MP-kuskien varusteissa sekä kypärissä ja meinasin saada niin vitusti runtua että sitten menikin loppupalvelus aika lailla vaikeeks tietyin osin. Se on sellainen paskaläpi se firma monella tavalla.
Kävin pyörii mönkijällä metässä kertauksissa Lahdessa, tuli positiivisena yllärinä et oli tarjolla kunnon kypärää, ajopukua, krossisaappaita yms. Oli kuulemma suht tuoretta kamaa ku juttelin varusvaraston heebon kanssa. Tiiä sit antaako ne sellasia vermeitä muille ku skappareille ja kertaajille.

^Antaa ne väillä, kaverin erä vuos sitten sai pitkälti uudet kamat.