Yskivaihde Twitter

http://guremike.jp/images/p15021901.jpg
http://guremike.jp/images/p15021902.jpg

Voi vitun Kela opintotuen takaisinperintä… Tainnut mennä vähän netto- ja bruttotulot sekasin.

Huhhh kun on kaikki lihakset kipeet eilisestä muuttoroudauksesta ja pakun työntelystä (jäi jumiin lumiselle/jäiselle mökkitielle). Hyötyliikuntaa mitä konkreettisimmassa merkityksessä :slight_smile:

Piti lähteä dogien kanssa kattomaan VPCX:ää, mutta nukuin niin myöhään ja sää kermaperseilyttää → sohva ja kainalokoirat voitti. Oispa talvi/kevät!

oispa kainalokoira

olispa kaikkialla helsingissä yhtä hyvät kermapersekelit ku kantakaupunki-helsingissä / sulaispa lumet ja jäät ikuisiks ajoiks pois

Kainalokoira paras, tänäänkin heräsin siihen että se elvisteli selällään kainalossa asennoss, joka on ominaisempi ihmisille kuin koirille. Lätki naamaan, että “rapsuta mahaa senkin paskamaha”.

Taidan sotkea ratapyörän. Uus north roadi täytyy kokea, vaikka sit pyörä ja alavartalo kurassa.

mohnomishe - 13:29, 22.2.2015 » olispa kaikkialla helsingissä yhtä hyvät kermapersekelit ku kantakaupunki-helsingissä / sulaispa lumet ja jäät ikuisiks ajoiks pois
täällä on hyvä ihmisen asua ja elää
Munarkki - 13:30, 22.2.2015 » Kainalokoira paras, tänäänkin heräsin siihen että se elvisteli selällään kainalossa asennoss, joka on ominaisempi ihmisille kuin koirille. Lätki naamaan, että "rapsuta mahaa senkin paskamaha".
:D <3 Mä en tykkää nukkua samassa sängyssä koirien kanssa. Sit on sänky täynnä hiekkaa ja niiden henki haisee ja ne haukkuu unissaan ja ne raapii (vahingossa) jne. Mut sohva on hyvä TLC-venue.

Kantakaupungissa on hiekkateitä, ja puistoissa peilijäätä vesipinnoituksella. En pistäisi vastaan jos molemmat asianlaidat muuttuisivat.

Nysse hyvä: en mäkään tykkää. Siitä on vaan ton yhden kanssa vähän mahdoton keskustella. Se tulee sänkyyn viimeistään silloin kun se huomaa mun unen tason keventyneen ja oon heräilemässä. Se tunnistaa noi hommat ja on ns. passissa heti kyljessä.

Sen henki haisee paskalle, se on hiekassa, se raapii, se nuolee, se röhisee. Mut silti :smiley:

^
Munarkin tyttökaveri päässy koneelle? :smiley:

E:Hattu parempi

Mä käyn oleen pikkuhiljaa sitä mieltä et vois vaihtaa kaupunkia.

DanielBraun - 13:53, 22.2.2015 » Mä käyn oleen pikkuhiljaa sitä mieltä et vois vaihtaa kaupunkia.
TVRKV
Top Dog - 13:56, 22.2.2015 »
DanielBraun - 13:53, 22.2.2015 » Mä käyn oleen pikkuhiljaa sitä mieltä et vois vaihtaa kaupunkia.
TVRKV
Turku, Tampere mitä näit oli. Sori pääkaupunkiseutu, ei oikein mun juttu.
DanielBraun - 14:07, 22.2.2015 »
Top Dog - 13:56, 22.2.2015 »
DanielBraun - 13:53, 22.2.2015 » Mä käyn oleen pikkuhiljaa sitä mieltä et vois vaihtaa kaupunkia.
TVRKV
Turku, Tampere mitä näit oli. Sori Tampere, Turku on mun juttu.
Juuh eli päätetty just sun puolestas. Ole hyvä, ei vaivaa.

muuta kemijärvelle ni jää rahaa polkupyöriin ku kämpän saa about ilmaseks

Turku on kyl nasta kaupunki. Mut mä pelkään et tuli tuhoaa pyörät.

Vittu mikä darra, ei oo sängystä päässy ku vessaan.

ja palstalle vissiin

DanielBraun - 14:16, 22.2.2015 » Turku on kyl nasta kaupunki. Mut mä pelkään et tuli tuhoaa pyörät.
Ennen oli pyörät rautaa nykyään on paloherkkää kuitua. Hiiohoi Voivoi mikä "huumoriaamu", vois säästää näppistä pikkuhiljaa.

E: Josbanse saleen postas ton kännykällä kun istu pytyllä. Oon melkeen valmis lyömään vetoa aiheesta.