Yskivaihde Twitter

Iikeli - 21:25, 6.2.2015 » Joo, sebua ei löydy, mutta noi oli ne kaks jotka tiesin et ff:llä on.
Saatoin myös jostain syystä luke Erikilllä.. never mind siis:D

e. mistäköhän mä viel keksin kaiken kukkuraksi, et jyri on ostanut tänään Cdalen… vaffa ilta! Syytän tota fina kirjaa, jota luen tässä perjantai-illan viihteenä.

ai hitto, pitäisikin taas tehdä joku dyykkausrundi taas! siitä tulee kyllä oudolla tavalla hyvä fiilis kun osuu johonkin roskis-kultasuoneen.

Ai niin. Jouduin maanantaina osana yleisöä sen paskan piilokamerapilan uhriksi. Millä vitun järjellä: eilen jouduin saman piilokameraporukan uhriksi uudelleen. Hauskaa oli se, että tunnistin jäbät ja näin kameran koko ajan. Pilattiin työkaverin kanssa niiden piilokamera. Jätkät loukkaantu. Lol.

Luuri vetelee viimesiään. Boottailee ja vilkkuu ja sekoilee. Kellään kutsua oneplussaan? #yskivaihdejapuhelintwitter

pari päivää sitten olis ollut, mutta koska ne vanhenee 24h:ssa niin enää ei oo. unohtu mainostaa silloin. aika nopeesti mä tuolta oneplussan foorumeilta itse kutsun sain

Hieno ilta. Neljä jaksoa taas 24:sta, neljäs kausi nyt menossa.

oltin menossa kampin keskuksen BK:hon ravitsemaan itseämme.

abouttia superk:n kohilla oli vartijarivi tarkastamassa lippuja. oltiin et tota mitäs vittua ja ravitsemusliikkeeseen menossa. ne oli et niinno.

no voiko joku teistä tulla saattamaan burger kingiin, ei olla espooseen menossa?

ei voi.

iteki ymmärsivät minkä sortin vajakkiudestä kyse ja jouduttiin paskamäkkiin. onneks teamboxi kilpailun takia halventunut.

Omg twitterii 20 sivuu pikakelauksellakännissä…

siis alapääjuttu skidilt. mitä sä ny.

tissit

Voisitteko vittu olla sekoilematta myynti-ilmoissa, jos ei ole mitään todellista antia niihin.

Aika huono foorumipäivä ollut. Onko kaikilla krapula?

Biciolli - 16:46, 2.2.2015 »
Alkoholista tulee sellainen olo että elän :slight_smile:
Joo, tiedän ton tunteen. Sitä kutsutaan nousuhumalaksi!

Korianteri maistuu mun suussa saippualta. En voi asialle mitään.

Erittäin hyviä tarinoita! Teen kandia just naapurikyttäyksestä ja melusta ja mun aineisto on täynnä lähes yhtä kovia sepustuksia.

Oon näköjää muodostanu tunnesiteen teräkseen. Ihme meininki.

:smiley: Odotan innolla. Taitaa nousta metakeskustelu nextille levelille!

itsehän menen työhaastatteluun lähtökohtaisesti kuuntelemaan minkälaista hommaa potentiaalisella työnantajalla olisi tarjolla. useimmiten yrittävät tyrkyttää kehnoja jopeja, ivallisen huonoilla palkoilla.

uus runko ollut jo neljä viikkoa feissattavana ja rotsattavana velobiassa. kesäksi ajoon?

vähemmä duunii enemmä facebookkii

Eilen voitettiin Suomen seitsemänneksi parhaan työpaikan palkinto Great Place to Work -skabassa, voin antaa konsultointia työnhyvinvointiin liittyen ;D
(sori et voi. Me kolme tiietään paremmin :D)

(rätäzätän poleposition lämmitti, mut nyt en kyl tod oo lähössä lukemaan sitäkin saastaa…)

halusin vain kertoa et vaikka on vähä hankala tilanne ni yritän kyl seurata kaikkea mitä täällä tapahtuu

tään vois olla aika hyvä lopettaa. hehhhehee

MUTKU EI PYSTYYYYY :smiley:

Huomenta herrasväki!

Hyvää huomenta Iikeli!

Löysin työreissusta paluun jälkeen talouteen kuulumattomat tuulihousut makuuhuoneesta. #aviokriisi

Eilen mies bussissa kysy multa mitä mä harrastan.
Kerroin pyöräilystä parilla sanalla. Hän vastas, että pyöräily on rahan hukkaa
ja pyöräilijät on sitä paitsi aina autojen tiellä hidastamassa.
Kysyin, että tarkoittaako hän sitä todella. Vastas: Kyllä. En pidä pyöristä.
En sanonu mitään. Vaihdoin paikkaan toiseen päähän bussia.
Vieläkin vähän kiukuttaa. mur

Oivoi, hyvin meni eilisiltakin. Kai.

Hbd J Dilla. Donitseja aamupalalla ja sterkoissa.
Näyttäis pahasti että tulee hyvä päivä:)

peltsip - 18:53, 6.2.2015 » hyödyttömimpiä asioita maailmassa: varmuuskopiointisysteemi joka ei toimi ja varsinkaan ei ilmoita toimimattomuudestaan ajoissa.
Siksi noita palautuksia pitäisi testata säännöllisin väliajoin.
JJ90 - 9:44, 7.2.2015 » Löysin työreissusta paluun jälkeen talouteen kuulumattomat tuulihousut makuuhuoneesta. #aviokriisi
Oliks ne...Seductionit? #horatioyeeeaaah

(jos oli oikee aviokriisi niin sori)

Haluaisin vain huomauttaa, että nalle wheelroosin Seduction-läppä oli jotakuinkin 10/5.

Munarkki - 11:52, 7.2.2015 » Haluaisin vain huomauttaa, että nalle wheelroosin Seduction-läppä oli jotakuinkin 10/5.
Naikou - 22:32, 6.2.2015 » Luuri vetelee viimesiään. Boottailee ja vilkkuu ja sekoilee. Kellään kutsua oneplussaan? #yskivaihdejapuhelintwitter
http://www.antelife.com/mobile-phones/brand-mobile-phones/oneplus-mobile-phones.html