Yskivaihde Twitter

No nyt tulee kamaa! Enää tarttis speksailla kiekot ja sit olis kaks pyörää ajokuntoisena! Onneks kauniisiin kesäkeleihin on vielä aikaa… tai no… onneks ja onneks…

Hehe, ite tein just päinvastoin. Vittuku kuuma, ei voi nukkua → patterit nolliin, ny o hyvä.

Ja mikä Hki VS Oulu?

Vuoden skene -tittelin kisailua lähinnä meinasin. Kaukana silti mistään vakavasti otettavasta kilpailusta ja hyvä niin :slight_smile:

+21 on hyvä.

#NTKT - ei pidä unohtaa, että OG-Viggojengi joutui vähän neuvottelemaan “logostaan” HA:n Suomi-chapterin kanssa.

Mulla taitaa vieläkin olla ko. logo google+ (mikä?) avatarina.

spacer - 2:13, 12.12.2014 » Luojan kiitos fixed-hommissa ei oo mitään jengipelleilyä (mitä nyt pientä oulu vs hki vs tre vs jkl.. :D).
Wut is dis??

Ei vittu. Lopettakaa jo.

tudetski - 10:30, 12.12.2014 » http://www.superbbicycle.com/wp-content/uploads/2014/07/20140730-160321-57801325.jpg
Hassun näkönen toi munakorvan nelsoni tossa kuvassa, näyttää ihan violetilta.

ja nysimumilla hankaa sträpit maata

Pakko olla ylpee itestään! 12. päivä menossa ja veronpalautukset edelleen tilillä! Ostoskorissa pyöriny taas kaikkeen rullista runkoihin, mutta vielä olen hillinnyt itseni!

Osta ittelles joululahja. On mukavaa ostaa ittelleen mukavia joululahjoja.

1v7v voidaan ottaa painit oulu-hki välillä, ne ketkä häviää saa lähtiä takas kotio.

onneksi meillä on näitä crossfittaajia.

.... - 11:25, 12.12.2014 » 1v7v voidaan ottaa painit oulu-hki välillä, ne ketkä häviää saa lähtiä takas kotio.
voittajat pidetään jyväskylässä sit seuraaviin synttäreihin asti vaikka väkisin? ;)

mikä helvetti taas on. nuhaa pukkaa ja aivastuksia sillee että pitää autoki pysäyttää ettei aja ojaan.

jumalauta

^Mä ajoin kerran autolla ojaan kun aivastin. Hävetti mennä pyytämään traktorimieheltä vetoapua.

crossfittanilla ei paljon ole tekoa kun WHIPSKIDAA (oliko se) 60km/h vauhdeista!

peltsip - 11:27, 12.12.2014 »
.... - 11:25, 12.12.2014 » 1v7v voidaan ottaa painit oulu-hki välillä, ne ketkä häviää saa lähtiä takas kotio.
voittajat pidetään jyväskylässä sit seuraaviin synttäreihin asti vaikka väkisin? ;)
minä ainakin häviän sitten tarkoituksella.