Yskivaihde Twitter

Tällä hetkellä koko suomen verkkoliikenne kulkee ruotsin kautta mannereurooppaan. Ainoa keino lisätä toimintavarmuutta on lidätä tiedon kulkureittejä

Äh, mulla on vuodessa ehkä puolentusinaa “virallista” valokuvauskeikkaa ja olin silti onnistunu tuplabuukkaamaan itteni >___< paska fiilis mutta onneks tajusin nyt enkä vasta ensi vuonna.

Onneks nykyään on tällasii kaikkii foorumei, missä voi hengailla sen aikaa ku netti ei toimi.

Saiskohan tuohon tulevaan yksvaihteeseen offline-ominaisuuden.

^ Sitä voisi käyttä itsekseen kännissä. Ei harmittaisi aamulla.

Odie - 19:00, 26.11.2014 »
nysimum - 18:08, 26.11.2014 » Ainiin, 6 kk apuraha ka-chinggg! Aivan mieletön helpotus, huhhhhh. Nyt on 7 kk (1 kk sijaan) aikaa hoitaa seuraava :D
Onnea. T: Apurahataiteilija.
luin: apurahataistelija http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/32/17/89/32178989c75808fd3271aafa9f01b895.jpg

^ Meikä duunissa.

^ Jos toi on Tesla-muuntaja, niin se on aika vaikuttava pimeässä.

Biciolli - 19:48, 26.11.2014 » ^ Jos toi on Tesla-muuntaja, niin se on aika vaikuttava pimeässä.
tommone tesla-coil on myös oiva kitaravaffari

Nyt olen töissä firmassa, jossa on arkkitehteja, LVI-insinöörejä, rakenneinsinöörejä ja SÄHKÖINSINÖÖREJÄ. Saisinkohan vihdoinkin Tesla-kerhon pystyyn. Tavoitteena olisi ensin pari pientä opiksi ja sitten kunnollinen puutarhamalli.

^ Olisko kellään varastossa kuvaa kunnon puutarhamallista? Asiaa tuntemattomatkin voisivat ihastella.

http://www.hacknmod.com/wp-content/uploads/2008/11/tesla-coil.jpg

http://stevetilford.com/2014/11/26/steve-hed-passed-away/

Nöy :frowning:

Mikä helvetin tarve ihmisillä on korostaa “tää on ainoo Suomessa”. Mitä helvettiä se muuttaa asiaa? Suomi on niin pieni maa että täällä kun omistat venäläisen perseensuristimen niin sekin on ainoo Suomessa.

Just kehuin naapurin sedän kauhtunutta Ferrari-rotsia. Se sai sanottua “ostin tän vuonna 1989, tää on edelleen ainoo Suomessa”. Ja mistä senkin voi edes tietää…

^^^ Kiitos maza-
Aika hyvä!

Biciolli - 19:56, 26.11.2014 » Nyt olen töissä firmassa, jossa on arkkitehteja, LVI-insinöörejä, rakenneinsinöörejä ja SÄHKÖINSINÖÖREJÄ. Saisinkohan vihdoinkin Tesla-kerhon pystyyn. Tavoitteena olisi ensin pari pientä opiksi ja sitten kunnollinen puutarhamalli.
eikös noi vaadi vaan etupäässä käämimistä että jännite nousee tarpeeksi?

^ Siinä oskillaattorissa on jotakin mitä en ole ihan tajunnut. Käsityövaltainen homma taitaa kuitenkin olla.

joo ei taida sähköinsseillä olla vehkeitä helppoon käämintään normaalisti. voihan ne käsinkin pyörittää mutta 100 kiekkaa eiku oliko sittenkin 90 vai 110 ei ole hauskaa ekan kerran jälkeen.

Yhdenlainen seppä oli mulla työkaverina. Se kertoi, että ne oli leikkinyt teslajuttuja ja teipanneet neulat sormiin, niin saivat sormista lähtemään nuo purkaukset. Nuo oli aika pieniä juttuja, mitä kuulin.

Omat teslajutut iittyy lähinnä plasman sytyttämiseen teslapurkauksella tai lasisesta korkeavakuumilinjasta vuotojen etsimiseen.

poolorunko check, tö greit pulsu-speksaus alkakoon!