Yskivaihde Twitter

jiiteee - 13:22, 26.11.2014 » Sieville tai Jalakselle pyyntöä. Vois olla kysyntää. Pezelin kypärät kyl menee jo pyöräilykypärästä.
Jos kysynnällä tarkoitat että menis joku viis paria, niin sitten kyllä. Ollaan niin [i]nichen[/i] äärellä ettei tosikaan.
jiiteee - 13:22, 26.11.2014 »
Biciolli - 13:11, 26.11.2014 » Tänään kaipasin klosseilla varustettuja turvakenkiä sekä yhdistettyä pyöräily- ja työmaakypärää. Selviäisi vähemmillä kuljettelemisilla. Huomioväritakki sopi hyvin pyöräilytakiksi.
Sieville tai Jalakselle pyyntöä. Vois olla kysyntää. Pezelin kypärät kyl menee jo pyöräilykypärästä.
olin raksalla töissä nuorempana ja liukkaalla kalliolla klossit oli viimeinen asia mitä halusin kengän pohjaan. menisköhän se ruosteinen naula paremmi klossiaukon kohalta läpi?

toimistopuolen kavereille ehkäpä.

nalle wheelroos - 13:27, 26.11.2014 »
jiiteee - 13:22, 26.11.2014 » Sieville tai Jalakselle pyyntöä. Vois olla kysyntää. Pezelin kypärät kyl menee jo pyöräilykypärästä.
Jos kysynnällä tarkoitat että menis joku viis paria, niin sitten kyllä. [b]Ollaan niin [i]nichen[/i] äärellä ettei tosikaan.[/b]
tnts - 13:22, 26.11.2014 »
snaamari - 13:15, 26.11.2014 » en pysty postaa kuvia tänne duunikoneelta... yhyy just kun ois tylsää ja pitäis kulutttaa työaika loppuun:(
tässä viestissä kiteytyy yksivaihde.netin syvin merkitys äänekkäimmälle massalle.
entä se hiljainen vähemmistö? Tuottaako se originaalia ja syvällistä kontenttia vai onko se vaan hiljaa?

Minulle tosin sopisi paremmin XXXL-kokoiset häkit, johin saa tungettua turvakengät.

Edit:
Nehän voisi rakentaa itsekin :slight_smile:

negaatio - 13:53, 26.11.2014 »
tnts - 13:22, 26.11.2014 »
snaamari - 13:15, 26.11.2014 » en pysty postaa kuvia tänne duunikoneelta... yhyy just kun ois tylsää ja pitäis kulutttaa työaika loppuun:(
tässä viestissä kiteytyy yksivaihde.netin syvin merkitys äänekkäimmälle massalle.
entä se hiljainen vähemmistö? Tuottaako se originaalia ja syvällistä kontenttia vai onko se vaan hiljaa?
statsien eikä omien havaintojeni mukaan se ei ole vähemmistö, mutta tuollahan nuo viestit on seassa luettavissa.

postcounter pitäis olla nimen alla

Noh, uudessa sitten

Noi Petzlin kypäräthän ovat hienoja!

Biciolli - 14:24, 26.11.2014 » [XXXL-kokoiset häkit, johin saa tungettua turvakengät. Edit: Nehän voisi rakentaa itsekin :-)
Muoviset biltsuhäkit isoimmassa koossa + kuumailmapuhallin = häkit, joihin menee maihari (ja varmaan turvakenkäkin).

Da-capo, oi Da-capo. Taas rakastuin tuohon suklaaseen…

^ ite oon aina ollu enemmän jim-miehiä

jiiteee - 13:22, 26.11.2014 »
Biciolli - 13:11, 26.11.2014 » Tänään kaipasin klosseilla varustettuja turvakenkiä sekä yhdistettyä pyöräily- ja työmaakypärää. Selviäisi vähemmillä kuljettelemisilla. Huomioväritakki sopi hyvin pyöräilytakiksi.
Sieville tai Jalakselle pyyntöä. Vois olla kysyntää.
Done that, ei oo, kehitystiimi vastas kiitos kaunis. Oma turvakenkäconversioprojekti edelleen kesken.

Kypärähommaankin täys peukku.

Talviturvakengistä vielä sevverto että osassa malleista pohjat pakkasella äärimmäisen liukkaaat, ilman klossejakin, että tuskin ne klossit tilannetta pahentaisi… Liukkauden syyksi kertoivat EU- ja turvallisuusnormit, jotka määrittele pohjan muita ominaisuuksia, liukkaus ikäänkuin ominaisuus jotta muut ehdot täyttyvät…

E: Da Capo ja Käck

^^ostin mä 10 jimiäkin :confused:

DinWeazel - 16:57, 26.11.2014 » ^^ostin mä 10 jimiäkin :/
haha JIMIT

pätkikset best

ois ollu pätkiksiikin, mut da-capot x10 ja jimit x10 vei voiton.

Ei mul muuta ku että RAKASTAN MUN PYÖRÄÄ. Ja vihaan Espoota. Mut rakastan mun pyörää enemmän ku mitä vihaan Espoota.

Alotin teetouhuilun. Nyt menossa kolmas kuppi neljän tunnin sisään. Pakko maistella vielä yks kamomilla illalla… Any tips? Joku makeahko kiinnostais, pussit ei kelpaa.

^Hahah, mitä vittua Taina? :smiley:

No mitä vittua :smiley: Kai joku täällä juo teetä? Tuli hommattua grammahinnoiteltua irtoteetä kauppahallista, kun pussiteet alkoi kyllästyttää ja nyt tekee mieli maistaa kaikkea :smiley: Wat is problem? Voiko tässäkin asiassa olla jotenkin vajacci?

=)
tällä viikolla nauratti:

  • IhanaTainan pööpöily
  • maduttimen stemmisekoilu
IhanaTaina - 17:42, 26.11.2014 » No mitä vittua :D Kai joku täällä juo teetä? Tuli hommattua grammahinnoiteltua irtoteetä kauppahallista, kun pussiteet alkoi kyllästyttää ja nyt tekee mieli maistaa kaikkea :D Wat is problem? Voiko tässäkin asiassa olla jotenkin vajacci?
Kai kaikessa voi olla vajacci, mutta mun mielestä toi teepostaus oli vaan niin iloisen huvittava irtiotto koko foorumin tunnelmasta. Just hyvä. Ei mitään vajaccia, ei problemia, jatka teehommia :D

EDIT: naurattaa “pakko maistella viä yks kamomilla illalla” edelleen ääneen