Yskivaihde Twitter

Tollanen “tee ihan millainen vain pizza/hampurilainen” on lapsuudessa kuin aikuisiässä ilmainen viina.
Kohtuus kaukana.

DanielBraun - 16:04, 25.11.2014 » Tollanen "tee ihan millainen vain pizza/hampurilainen" on lapsuudessa kuin aikuisiässä ilmainen viina. Kohtuus kaukana.
Mutta toisaalta sitä oppii parista kerrasta. Ei se ilmanen viina juomalla lopu.
maza- - 16:07, 25.11.2014 »
DanielBraun - 16:04, 25.11.2014 » Tollanen "tee ihan millainen vain pizza/hampurilainen" on lapsuudessa kuin aikuisiässä ilmainen viina. Kohtuus kaukana.
Mutta toisaalta sitä oppii parista kerrasta. Ei se ilmanen viina juomalla lopu.
oppiiko? taino kai sekin on oppimista että osaa varautua ihan älyttömään krapulaan sit seuraavalle päivälle.

Viimeviikolla oli neljät ilmasen viinan bileet. Kertaakaa ei lähtenyt lapasesta.

Meillä jaettiin firman pikkujouluissa drinkkilippuja, mulla jäi kolmesta kaks yli. Ei niitä tosin mihinkään tarvinnu mutta sai käyttää jos halus.

maza- - 16:07, 25.11.2014 »
DanielBraun - 16:04, 25.11.2014 » Tollanen "tee ihan millainen vain pizza/hampurilainen" on lapsuudessa kuin aikuisiässä ilmainen viina. Kohtuus kaukana.
Mutta toisaalta sitä oppii parista kerrasta. Ei se ilmanen viina juomalla lopu.
Emmää tähän ikään mennessä oo oppin. Ilmasen/halvanviinan bileet lähtee aina lapasesta.

Mun alkoholinkäytöllä on kaks astetta:
1)parilla
2)aivan pelti kii

Jälkimmäiseen kuuluvat tilat hauskaa, noloa, oksennus ja sammuminen

2 korjattua sepeliflättiä tänään. Toinen kivikeihään kärki meni nappulasta läpi. On se tappajasepeli kovaa kamaa.

tänään kotona mainittua:
yt-neuvottelut

de facto speksauskielto
aivan hyvä.

yv-neuvottelut

eiks yt t oo niinku syy speksata? nyt jos on vielä tulot, mut kohta ei :smiley:

ei viitti speksailla jos toinen kituuttaa pelkäl opintotuel tulevaisuudes, on se jo nytki menny överiks vaikka tyttöystävällä on kovempi tuntipalkka ku mulla
mut eipä oo kauaa

edit nii siis ite oon speksannu kauheesti ku muka vapautui resursseja kun yhtäkkiä perheessä onki kaks tuntipalkkalaista yhden sijaan

Funtsin että sisätreenatessa ilmanvastus ei hirveesti haittaa ja polkeminen vois olla kivempaa ku tanko ois vähän ylempänä. Siispä vaihdoin paksumman spacerin yltä alle ja käänsin stemmin ylösalasin.

Fiilis se on epämääränenkin fiilis, lähinnä tuntuu siltä möhömahaselta hammaslääkäriltä. Toivottavasti muistan vaihtaa takas kun vien pyörän seuraavan kerran ulkoilmaan.

Miks vaihdat totutusta asennosta muuhun ja totutat itsesi pois hyvästä asennosta jossa muuten ajat?

Koska haluun kattoa telkkaria samalla ja se ei oo matalammalla asennolla yhtä kivaa.

#5

Provosoiduin tänään.

Bussi tuli päättärille 10 min etuajassa. Kuski tarkasti bussin, sammutti moottorin ja tuli ulos seisoskelemaan. Jätti oven auki ja matkustajat pääsivät sisään. Ilma oli kylmä, kolea ja sateinen.

Bussi peräosaan tuli matkustajia ja siellä alkoi kauhea marmatus: Miksei linjakilvessä ole valoa, miksi tässä nyt pitää mennä näyttämään vaihtolippu kuskille, pitää tehdä itsensä tärkeäksi…

Aikani kuunneltuani käännyin taaksepäin ja sanoin rauhallisella äänellä: “Kuskilla voisi periaatteessa olla nyt tauko. Ei marmateta, vaan ollaan kiitollisia siitä, että päästiin sisään lämmittelemään.” Ei muuten kuulunut enää inahdustakaan takaosasta :wink:

DanielBraun - 17:11, 25.11.2014 » Mun alkoholinkäytöllä on kaks astetta: 1)parilla 2)aivan pelti kii Jälkimmäiseen kuuluvat tilat [i]hauskaa, noloa, oksennus[/i] ja [i]sammuminen[/i]
Tästä tulikin mieleen että ootko sä tulossa vierailulle 5.12.?

Ollille iso peukku!

manuelkala - 18:47, 25.11.2014 » tänään kotona mainittua: yt-neuvottelut de facto speksauskielto aivan hyvä.
Ei vissiin niitä kiekkoja sulle :DD

Nooooo katotaan.
Voisin noi hsonit myydä sit pois