Yskivaihde Twitter

Monen yyveeläisen päivä varmasti pelastui.

NOOOO! Yhyhyy. Liian hyvä oli ollakseen totta. Kolussi, the one that got away.

Diili hais liian hyvälle. se kiinamies otti sillo yhteyttä ja yritti saada mua maksamaan posteja, koska suomeen lähettäminen on niin expensive ja silleen… no minä en periaatteesta maksanu :smiley:

Tätä topikkia avatessa on Chrome varoittanut nyt 2 päivän ajan malwaresta…

flunssan jälkeinen “varovainen liikunta” palkitsi minut näemmä sitten kunnon tulehduksella. Kattilassa porisee hernekeitto ja samanväristä klimppiä piisaa noin muutenkin. hohhoijaa

Sirkus - 12:55, 19.11.2014 » hernekeitto ja samanväristä klimppiä
Tiiän, mitä EN sulata tänään pakkasesta :D

jaahas, paluu arkeen aineenvaihduntojen sun muiden kanssa. kaamee nälkä.

Saikkua loppuviikko, voeha jepulis

^Hyvää aikaa perehtyä nettispeksaukseen?

Nii kai, mietityttää vaan noi pikkujoulut kun niin kovin haluisin mennä.

Hnggggh, klossit kiinni, eka kertaa lukkopolkimilla liikenteeseen.

Olkoon tasapaino kanssasi Munarkki!

voiks joku ostaa multa takin? lupaan pistää rahasta saadut takit speksaukseen.

vähä tarttis nähä jotai videoo miltä takki näyttää skidaillessa(ehkä 40 plus vauheista) enne ku voi sanoo juuta tai jaata…

kysy voisko pistaveljet jeesaa

FF - 14:07, 19.11.2014 » vähä tarttis nähä jotai videoo miltä takki näyttää skidaillessa enne ku voi sanoo juuta tai jaata..
Whipskid @60
FF - 14:07, 19.11.2014 » vähä tarttis nähä jotai videoo miltä takki näyttää skidaillessa(ehkä 40 plus vauheista) enne ku voi sanoo juuta tai jaata.. kysy voisko pistaveljet jeesaa
veikkaan et on sulle liian iso oisko L tai XL oon joskus ostanu ton piripäissäni Lontoosta jostain Notting Hillin sutenöörimarkkinoilta

älä nyt yritä estää mua ostamasta tota takkia

Avatarista näkee että big jacket ain’t biggie

jäi just nykissä yks baseballrotsi ostamatta ni vois tilalle ostaa rotsin jos lukee new york

pistä vaik peeämmällä hintapyyntöä ni vois kattoo jospa sais sovitukseen lauantaille

Hikky - 13:40, 19.11.2014 » Nii kai, mietityttää vaan noi pikkujoulut kun niin kovin haluisin mennä.
Tota noin. Joku viisas (varmaan Kare) sano joskus, että pyörässä pitää olla polkimet, gripit ja penkki kunnossa. Nyt on. Eka kertaa elämässäni mulla on pyörä, jossa olen tuohon pyhään kolminaisuuteen tyytyväinen. Vittu miten hienoa! Noi lukot toi tohon skidaamiseen aivan uuden ulottuvuuden. Ei hemmetti oon tyytyväinen noinkin halpaan taiwanin paskaan!