Yskivaihde Twitter

eka vähä kylmempi päivä ja lenkki. Heti palas koko viime talven kiusannut polvikipu. Kaipa pitää alkaa miettiä jonkinlaista tuulensuojalämmikettä.

Jollalla on hyvä esittelyvideo:

Munarkki - 19:13, 16.10.2014 » Meni käsille siis kun putsailin maalattavaa osaa. Sen jälkeen pesin kädet ja kaikkea. Olin vissiin jossain kohtaa hieronut naamanikin kun nyt koko ajan maistuu suussa ihan perseelle. Muistan kun joskus mukulana laitettiin Kynneliä sormiin että loppuu järsiminen - fuck that shit, aion uittaa omat lapseni denaturoidussa spriissä jos tekevät mitään väärää suullaan. Herranjumala.
uitatko kikkelisi siinä?

^Älä viitsi olla lapsellinen. Kikkelivitsit eivät kuulu internetiini.

negaatio - 20:06, 16.10.2014 » eka vähä kylmempi päivä ja lenkki. Heti palas koko viime talven kiusannut polvikipu. Kaipa pitää alkaa miettiä jonkinlaista tuulensuojalämmikettä.
Laitat vaan polvituet lämmittää ja tukee samalla. Ite oon käyttänyt koko syksyn työmatkoillakin.
snaamari - 20:20, 16.10.2014 »
negaatio - 20:06, 16.10.2014 » eka vähä kylmempi päivä ja lenkki. Heti palas koko viime talven kiusannut polvikipu. Kaipa pitää alkaa miettiä jonkinlaista tuulensuojalämmikettä.
Laitat vaan polvituet lämmittää ja tukee samalla. Ite oon käyttänyt koko syksyn työmatkoillakin.
Mulle on joskus fyssari sanonut, että tukia ei pitäs käyttää kuin silloin jos niille on oikeesti tarvetta. Niveltä tukevat lihakset näivettyy.
RTZ - 20:23, 16.10.2014 »
snaamari - 20:20, 16.10.2014 »
negaatio - 20:06, 16.10.2014 » eka vähä kylmempi päivä ja lenkki. Heti palas koko viime talven kiusannut polvikipu. Kaipa pitää alkaa miettiä jonkinlaista tuulensuojalämmikettä.
Laitat vaan polvituet lämmittää ja tukee samalla. Ite oon käyttänyt koko syksyn työmatkoillakin.
Mulle on joskus fyssari sanonut, että tukia ei pitäs käyttää kuin silloin jos niille on oikeesti tarvetta. Niveltä tukevat lihakset näivettyy.
ei niiden tartte mitkään klassisen voimanoston "polvenlämmittimet" joiden pukemiseen tarvitaan 2 kaveria ja kilo talkkia olla.

Se varmaan riittää et päivittää noi käppäset ohkaset legwarmerit johonkin windstoppereihin.

Kylmän aiheuttama kolotus nivelissä on kyllä yksi ikävimpiä tunteita mitä on. Ei hirveimpiä vaan ikävimpiä.

peltsip - 20:25, 16.10.2014 »
RTZ - 20:23, 16.10.2014 »
snaamari - 20:20, 16.10.2014 »
negaatio - 20:06, 16.10.2014 » eka vähä kylmempi päivä ja lenkki. Heti palas koko viime talven kiusannut polvikipu. Kaipa pitää alkaa miettiä jonkinlaista tuulensuojalämmikettä.
Laitat vaan polvituet lämmittää ja tukee samalla. Ite oon käyttänyt koko syksyn työmatkoillakin.
Mulle on joskus fyssari sanonut, että tukia ei pitäs käyttää kuin silloin jos niille on oikeesti tarvetta. Niveltä tukevat lihakset näivettyy.
ei niiden tartte mitkään klassisen voimanoston "polvenlämmittimet" joiden pukemiseen tarvitaan 2 kaveria ja kilo talkkia olla.
Enkä minä (eikä se fyssarikaan) puhunt klassisen voimannoston tuista. Puhe oli ihan semmosista "perustuista" mitä saa vaikkapa apteekeista. Pointti oli, että jos nivel ei ole loukkaantunut, ei tukia kannata käyttää. Eikä ainakaan oletusarvoisesti ihan normaaleissa toimissa joissa nivelen kuormitus ei ole poikkeavan suurta.

Jos kylmä on ongelma, lämmittimet on varmasti ihan hyvä juttu. Mutta ehjän nivelen tukeminen “varmuuden vuoksi” ja säännöllisesti ei käsittääkseni ole fiksua.

RTZ - 20:50, 16.10.2014 »
peltsip - 20:25, 16.10.2014 »
RTZ - 20:23, 16.10.2014 »
snaamari - 20:20, 16.10.2014 »
negaatio - 20:06, 16.10.2014 » eka vähä kylmempi päivä ja lenkki. Heti palas koko viime talven kiusannut polvikipu. Kaipa pitää alkaa miettiä jonkinlaista tuulensuojalämmikettä.
Laitat vaan polvituet lämmittää ja tukee samalla. Ite oon käyttänyt koko syksyn työmatkoillakin.
Mulle on joskus fyssari sanonut, että tukia ei pitäs käyttää kuin silloin jos niille on oikeesti tarvetta. Niveltä tukevat lihakset näivettyy.
ei niiden tartte mitkään klassisen voimanoston "polvenlämmittimet" joiden pukemiseen tarvitaan 2 kaveria ja kilo talkkia olla.
Enkä minä (eikä se fyssarikaan) puhunt klassisen voimannoston tuista. Puhe oli ihan semmosista "perustuista" mitä saa vaikkapa apteekeista. Pointti oli, että jos nivel ei ole loukkaantunut, ei tukia kannata käyttää. Eikä ainakaan oletusarvoisesti ihan normaaleissa toimissa joissa nivelen kuormitus ei ole poikkeavan suurta. Jos kylmä on ongelma, lämmittimet on varmasti ihan hyvä juttu. Mutta ehjän nivelen tukeminen "varmuuden vuoksi" ja säännöllisesti ei käsittääkseni ole fiksua.
mun polvinivelissä ei sinällään ole mitään vikaa, mutta jalkojen( niin kuin koko muunkin kropan) lihastasapaino on edelleen siinä määrin persiillään että jalkojen lihakset kipeytyy/väsyy aika herkästi siksi en viitsisi rasittaa niitä liikaa varsinkaan aamuisin töihin mennessä kun joka paikka on muutenkin normaalia enemmän jumissa niin ei viitsisi kylmiä lihaksia ruveta rasittamaan ilman tukea. Siis itsellä ongelma on just ne tukevat lihakset ei itse nivelet.

Niin. Ne tukevat lihakset pääsevät kyllä tukien kanssa vähemmällä. Mutteivät vahvistu samalla tavalla kuin ilman tukea. Tukien käyttö arjessa jotta lihakset eivät rasittuis ei siis mun ammattilaiselta saamien neuvojen mukaan ole fiksua. Lämmittimet varmasti ihan hyvä juttu. Mut mulle ihan sama, en jaksa tästä enempää jankata, jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Miten ois toi dear eki topic jätkät?

Joo kuule.

Pahoittelen kun en jaksanut mobiililaitteella alkaa quittaamaan eriketjuun. Neopreeni myös lämmittää paremmin kuin kaikki paskat jalan lämmittimet mitä olen kokeillut ja pysyy paremmin paikallaan, mutta ei enempää tästä.

Juu menkää lekuri-ketjuun ja katsokaa täällä Jollan mainosvideo. Se on tosi hyvä!

Mulle riitti mainostekstissä " jos osaat voit muuttaa mitä vaan" ei oo siis helpoin mahdollinen käyttöjärtelmä, jos mainonnan oletuksena on että jotain pitää osata.

Helvetti kun ei tunnu löytyvän järkevän hintaista kuitukeulaa johon mahtuu leveempää rengasta ja jossa on cantitapit.

jengillä on kyllä topikit hukassa tänä torstaina

Danielhan vaan harmittelee asiaa eikä kysynyt apua, mutta ebay hakusanaksi alpha q välillä näkyy melko halvalla menevän.