Yskivaihde Twitter

Huumori, se on vakava asia.

(Mullakin on auto, seisontavakuutuksissa tosin toistaiseksi…)

seisontavakuutuksen saa vain pilleristä

autotopikissa se on liikennekäytöstäpoisto

Hah. Ei löydy autoa eikä korttia joten ootte tosi epätrue molemmat. Ja mä oon true. Internetpyöräilijä.

autonomistamattomuus on yksi internetsukupolvemme leimallisia piirteitä

pädii täppärii näppärii on kyllä ja instag webstag ramii löytyy

yle: Yritys hankki työsuhdepolkupyörät – “Ihmiset ovat aamulla pirteämpiä”
yle: Pomon pyörällä töihin? – Työsuhdepyörät yleistyvät hitaasti

Konsta - 19:36, 26.2.2015 » Jos 'ajomies' on (noin niinkui periaatteessa) semmoinen kunnioituksesta latautunu ilmaisu ja sillä viitataan ajon diktatuurin kannattajiin, koviin, ahavoituneisiin tositoimissa viihtyjiin, niin mikä on sit ajomiehen vastakohta?
Olin viime viikolla eläviä kuvia katastammassa, ja kaapunnilla näin pari ajomiestä. Ajoruohopallo vieri Narinkkatorilla, kun he havaitsivat Graniittitalon kulmalla vihollisensa. Suojauduin seinän taakse, koska pelkäsin tilanteesta tulevan selvää jälkeä aika isolla säteellä. Korville painettujen kämmenteni läpi kuulin solvauksen, joka hukutti vihollisen suohon: "STEMMISTÄ TALUTTAVA TAKAJARRUTTELIJA!"

Painoin nimityksen mieleeni. Se se varmaan on.

Lumikko - 21:16, 26.2.2015 »
Konsta - 19:36, 26.2.2015 » Jos 'ajomies' on (noin niinkui periaatteessa) semmoinen kunnioituksesta latautunu ilmaisu ja sillä viitataan ajon diktatuurin kannattajiin, koviin, ahavoituneisiin tositoimissa viihtyjiin, niin mikä on sit ajomiehen vastakohta?
Olin viime viikolla eläviä kuvia katastammassa, ja kaapunnilla näin pari ajomiestä. Ajoruohopallo vieri Narinkkatorilla, kun he havaitsivat Graniittitalon kulmalla vihollisensa. Suojauduin seinän taakse, koska pelkäsin tilanteesta tulevan selvää jälkeä aika isolla säteellä. Korville painettujen kämmenteni läpi kuulin solvauksen, joka hukutti vihollisen suohon: "STEMMISTÄ TALUTTAVA TAKAJARRUTTELIJA!"
:'D

Ei hitto, yritin ja yritin, EI VAAN MENE! nykyiseen 110mm titsku quilliin kompaktidroppi,
http://eeppinen.fi/langat/13375074/index_files/thumbnailit/1348916509360046.jpg

edit: ostetaan vatutuspäissään joku 100-110mm quilli mihin olis ehkä toivoa mennä

edit2:kuva toimii tai ei ihassama, hiirikuva

Ei mene myöskään hotlinkkaus naurunappulaan. Junalautta. Ei heviletti.

En nyt oikein tiedä mihin tämä kuuluisi postata, mutta pakko on postata. Tulkoon tänne ja on ommattu koko foorumille.

https://fbcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-0/10481948_826494344083082_9079030779063477042_n.jpg?efg=eyJpIjoibyJ9&oh=f83666de3755047871bb39ddcae5679a&oe=55488190&__gda__=1434121804_94de5cbe91c7510f765b8187ad4e193d

^Mistä tuo on? :smiley:

Mikä se oli englanniksi tuo kuituruotoon sopiva “käpy”?

Edit: totaalinen bläkäri.

bungi

Tai expander

oliko täällä jo joku topsu vaihtajakeskustelulle?

^esim.

^kiitos.

Varmaan täälläkin sais keskustella:
Suuri vaihdepyörä topsukka

Ja tossa: Psykogeariatrinen osasto - Pyöräily - Yksivaihde.net